Yup, heb hier Lion op een MacBook C2D 2.0Ghz/3GB RAM/GMA450 staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:00 schreef eleusis het volgende:
Ik heb nog een ouwe Macbook Air (2008)... C2D met Intel integrated graphics (niet zo snel dus), 2GB ram en SSD. Zou het een goed idee zijn om hier Lion op te gooien, of zou het de shit erg vertragen?
Iemand ervaring met Macbooks van rond die tijd i.c.m. Lion?
Volgens mij kun je een iPod die met een Windows PC is gesynchroniseerd niet met een Mac syncen daarna vanwege de structuur:quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben tot op heden wel te spreken over de synchronisatiesnelheid van mijn pc, maar misschien is het het waard om te kijken hoe snel het bij de MacBook werkt. In dat geval moet ik wel 130Gb aan muziek opnieuw toevoegen, maar dit is in een weekje wel gepiept.
De nieuwste MBP heeft toch standaard wel 4Gb RAM? (2x 2Gb)
Say what.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een iPod die met een Windows PC is gesynchroniseerd niet met een Mac syncen daarna vanwege de structuur:
[ afbeelding ]
Gewoon je muziekfolder met de iTunes-bestanden naar je MacBook kopieren, iTunes opstarten met alt ingedrukt en de library selsecteren.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben tot op heden wel te spreken over de synchronisatiesnelheid van mijn pc, maar misschien is het het waard om te kijken hoe snel het bij de MacBook werkt. In dat geval moet ik wel 130Gb aan muziek opnieuw toevoegen, maar dit is in een weekje wel gepiept.
De nieuwste MBP heeft toch standaard wel 4Gb RAM? (2x 2Gb)
Omgekeerd. De Windows structuur kan je wel op een mac lezen. De Mac structuur niet op Windows.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een iPod die met een Windows PC is gesynchroniseerd niet met een Mac syncen daarna vanwege de structuur:
[ afbeelding ]
Dus het kan wel gewoon?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Omgekeerd. De Windows structuur kan je wel op een mac lezen. De Mac structuur niet op Windows.
quote:
iPods met een Windows structuur hebben, zijn FAT geformateerd. En op beide te gebruiken.quote:
Ik had gisteren alleen Facebook en FOK! open. Veel Flash heb ik daar niet nodig volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien door de laatste Flash-update..
Waar ik me meer aan stoor is dat de Web Inspector (onderdeel van de developertools) opeens in een nieuw venster opent ipv gedocht in het bestaande venster. Echt hondsirritantquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Safari is hier wel instabieler geworden zeg, sinds Lion er op staat. Het is al een paar keer vastgelopen. Meer mensen hier daar last van?
Ja dat is inderdaad wel irritant!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Jahr00n het volgende:
Nu wordt er ook ineens bijgehouden welke bestanden je hebt geopend in bijvoorbeeld vlc of voorvertoning? Hoe krijg ik dat weg.
Waarom moet ik inloggen met een Facebook-account? En als ik dat weiger crasht iequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
RockMelt is toch een veel relaxtere browser? Vooral fullscreen in Lion
Echt? Hier niet, ik heb hem op de MBP van m'n huisgenote staan, en op mij eigen MBP ben ik gewoon ingelogd. Werkt allebei primaquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom moet ik inloggen met een Facebook-account? En als ik dat weigert crasht ie.
Welke google widgetquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef eleusis het volgende:
Vrienden, waar is in Lion de Google widget gebleven? Hij is weg en ik zie ook geen vervanger? Of ben ik nu megool?
Die standaard in Snow Leopard zat. Heb 2 gedownloade geprobeerd, maar dat waren allebei spamwidgets die het traffic naar hun eigen kutsite stuurdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Welke google widgeter zijn er nogal wat.
http://www.apple.com/downloads/dashboard/
Helaas nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:30 schreef eleusis het volgende:
Zal eens kijken of ik de .wdgt bundle vanuit SL kan overzetten, misschien werkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |