Zelf geen ervaring. Heb wel wat tutorials gelezen en het enge vond ik dat je een temperatuursensor moest kortsluiten (als ik me goed herinner). Ik heb er maar voor gekozen om 'm te verkopen en eentje met SSD terug te kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met SSD in een iMac 27" inbouwen? Ik overweeg er een in m'n iMac late 2009 te zetten (naast de 2 TB en i.p.v. de superdrive). Tips voor merk?
Zal je wel bevallen, iMac 27" mooiste machine en goed betaalbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Me net een nieuwe iMac bestelling gedaan
27"
3,4 Ghz i7 Quad Core
SSD en HD
8 Gig intern
Dat ligt er mee wat je er mee wilt gaan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:32 schreef -Datdus- het volgende:
Is het het waard om 200 euro bij te leggen voor een i7 processor?
top!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
27" IMac
- 3,4-GHz quad-Core Intel Core i7
- 8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2x 4 GB
- Seriële ATA-schijf van 1 TB
- AMD Radeon HD 6970M met 2 GB GDDR5
- Apple Magic Mouse + Magic Trackpad
- Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
1e mac.
Nog niet besteld, Moet nog eventjes door sparen. Ik hoop hem wel voor December te kunnen kopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
top!
Wanneer wordt ie bezorgd?
Jij krijgt alles van je pappie en mammie zonder er maar 1 dag voor te sparen/werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef nelisb het volgende:
Haha. Het is alleen je natte droom en meer niet.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij krijgt alles van je pappie en mammie zonder er maar 1 dag voor te sparen/werken?
Grote kans dat er dan alweer een upgrade is doorgevoerd als ik me niet vergis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog niet besteld, Moet nog eventjes door sparen. Ik hoop hem wel voor December te kunnen kopen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef nelisb het volgende:
Haha. Ja klopt. Mn vader is miljonair dus so what.
Haha, je zal z'n geld hard nodig hebben om deuren open te krijgen, want van je karakter hoef je niet veel te verwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef nelisb het volgende:
Haha. Ja klopt. Mn vader is miljonair dus so what.
Geniet nog maar van het leven voor de anti-climax, binnen no-time zit je achter je Mac met een gevoel van 'werkt het nu al ?' .... Mooi vooruitzicht, succes met sparen nog even.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
27" IMac
- 3,4-GHz quad-Core Intel Core i7
- 8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2x 4 GB
- Seriële ATA-schijf van 1 TB
- AMD Radeon HD 6970M met 2 GB GDDR5
- Apple Magic Mouse + Magic Trackpad
- Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
1e mac.
Soms is het beter om niks te zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Haha, je zal z'n geld hard nodig hebben om deuren open te krijgen, want van je karakter hoef je niet veel te verwachten.
Slappe zak.quote:
Lul dan niet zo achterlijk, gefrustreerd ventje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:07 schreef nelisb het volgende:
Ik hoef jou verder toch niet te vertellen dat mijn beide ouders omkwamen toen ik 7 was?
https://support.apple.com/kb/DL1433quote:About Lion Recovery Disk Assistant
Built right into OS X Lion, Lion Recovery lets you repair disks or reinstall OS X Lion without the need for a physical disc.
The Lion Recovery Disk Assistant lets you create Lion Recovery on an external drive that has all of the same capabilities as the built-in Lion Recovery: reinstall Lion, repair the disk using Disk Utility, restore from a Time Machine backup, or browse the web with Safari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |