Wel leuk, als je zoekt op een recept om Sojasaus te maken krijg je receptuur met 'Voeg ketjap toe'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tenzij je iets tegen kruidenmixen hebt.
Ik heb ook wel wat mixen op voorraad maar meer omdat ik te lui ben om het zelf te doen. En ik wil mijn goede koffiemolen niet opofferen voor het malen van kruidenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef freecell het volgende:
LOL
Echt mixen van Knorr ed komen er hier niet inMaar chinese 5-spices en kipkruiden, dus mixen die echt alleen maar kruiden en specerijen bevatten weer wel
Ik kom zo langs de toko, zal ik een vijzel voor je meenemen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat mixen op voorraad maar meer omdat ik te lui ben om het zelf te doen. En ik wil mijn goede koffiemolen niet opofferen voor het malen van kruiden
Nee hoeft niet hoor, maar het adres van de Toko zou fijn zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kom zo langs de toko, zal ik een vijzel voor je meenemen?![]()
Ik weet geen adres. Maar aan het eind van de Langestraat zit een poort. Net daarna zit de toko.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, maar het adres van de Toko zou fijn zijn.
Daarom, het stond al vier jaar weg te stoffen en het systeem is zo veranderd dat sommige boeken toch niet meer bruikbaar zijn. (ja had mijn middelbare schoolboeken gekocht in 4VWO kan er dan mee doen wat ik wildequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef freecell het volgende:
Ha, slimme actie Boris, daar doe je echt nooit meer wat mee
In het kader van opruiming (en gaten vullen)
Zoekt er iemand nog een cadeautje voor een ongeveer 1-jarige? ik heb een wheelybug lieveheersbeest in de aanbieding voor 25
Verplichte linkse hobby in het onderwijs.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden laatst bij de appie een blik slakken en een zakje kruidenmix gekocht.
Best lekker vies hoor![]()
Ow leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Pluk van de Petteflet voor een 5-jarig neefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |