quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijd voor jehier is genoeg te doen hoor
Haha, ben al bezet en ben met gezelschap (vrouwelijk, al denk ik dat dat jou niet uitmaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even kijken of er nog wat volk is in de stad![]()
Vakantie maakt niet zoveel uit, gisteren in Malle Babbe was er nog best wat te doen. Niet heel druk ofzo, maar toch. De vrijdag is echter niet de beste avond in Nijmegen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad? Zin om uit te gaan, maar vrijdag is niet echt een uitgangsavond in Nijmegen. Denk ook dat het aardig rustig is ivm vakantieperiode.
De tering!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:10 schreef Oom_Agent het volgende:
Flinke klapper op het Traianusplein vanmorgen.
Dat was ook wat ik dacht, maar ik denk 'neh, dat zeg ik niet, da's lullig'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We hebben het nieuwsbericht hierboven zien staan ja...
Ja, leuk. Is het al uit?quote:
Ja, leuk. Is het al uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Voor als het uit is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor als het uit is?
Nu op m'n nieuwe kamer in Amsterdam, echt blij mee
quote:
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
?? Whut?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
De botenparade in Amsterdam, ik schaam me er zelf voor.
Haha, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]. Nee
.
[..]
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnen![]()
.
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?quote:
Inmiddels 3 uitjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen?
Ik vind het ook geniaal hoor. Laatst twee kaartjes voor We Will Rock You, 45 euro voor twee ipv 80 euro per kaartje normaal gesproken. Mooie deal. En voor 18 euro twee kaartjes voor We Love The 90's in het Goffertpark op 3 september
.
[..]
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?
Gay Pride.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |