Je kunt ze 1. ook los bestellen. 2. Ik denk dat je daarvoor niet bepaald in de problemen zult komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef sharpshooter85 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier.
Stel ik bestel 3 stuks van deze tegelijk:
http://www.dealextreme.co(...)play-toy-mario-29892
Dan is dat bij elkaar richting de 40 $, dit in acht nemend tezamen genomen met het gewicht van bijna een kilo,zal de douane dan problemen opleveren?
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?
Owh, oeps.. DX.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Zoals welke webshop bijvoorbeeld en welk item het zou gaan.De afhandeling en ervaringen zijn bij elke webshop weer anders natuurlijk....
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.quote:[[..]
Je kunt ze 1. ook los bestellen. 2. Ik denk dat je daarvoor niet bepaald in de problemen zult komen.
Ah, kej.quote:
Dat is de 'price you have to pay' voor risicospreiding. In hoeverre dat er überhaupt is, want serieus waar vraag ik me af hoe moeilijk gedaan kan worden over drie speeltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.
Okay, dankje voor het verduidelijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, kej.De voorraadstatus staat i.i.g. op 'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)'. Dat is DealExtremes voor 'we hebben ze op dit ogenblik niet en het is niet bekend wanneer ze er wel weer zijn'. Ze hebben je hele order 'packaging' gegeven als status, maar dit geldt vaak voor de gehele order. Aangezien je zegt meerdere items te hebben besteld kan het zijn dat ze wachten op een bepaald product(en die) dat niet op voorraad is (zijn), maar de rest van je order al bij elkaar gesprokkeld is voor verzending. Mogelijk dat het te lang duurt voor iets binnen is en dan doen ze 'split shipping'.
In ieder geval navragen! Ik heb zelf een order geannuleerd omdat 'ie een ruime maand na bestelling nog altijd niet verstuurd was en er geen uitzicht was op wanneer 'ie weer op voorraad zou komen. Vandaag kreeg ik ook een mailtje dat een bestelling van 7/7 eindelijk eens op de bus gedaan is... kun je nagaan. Maar ik weet dat DX de langzaamste van alle is en kijk ook nooit online in m'n account daar. Gewoon geduld hebben. En dat is nu net kut als je voor een bepaalde datum iets wil hebben.
Voor die 3 dollar verschil zou ik mooi 3 pakjes doen ipv 1, al is het risico misschien niet heel groot, op zo'n bedrag doen die 3 dollar er niet meer zoveel toe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef sharpshooter85 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier.
Stel ik bestel 3 stuks van deze tegelijk:
http://www.dealextreme.co(...)play-toy-mario-29892
Dan is dat bij elkaar richting de 40 $, dit in acht nemend tezamen genomen met het gewicht van bijna een kilo,zal de douane dan problemen opleveren?
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?
Bulkrate is ook 1,70 dus dan spaar je echt maar een paar centen uit. Lijkt me het risico niet waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.
Onze vaste postbode niet, maar de vakantiekrachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef mickeyD het volgende:
ja, ze vergeten tegenwoordig wel erg vaak een briefje achter te laten geloof ik..
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef RobertNL het volgende:
Staat op de track en trace:
2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-08-02
bel je naar de TNT ja dit pakketje is nog niet in Nederland, probeer het vrijdag nog maar een keer. Vervolgens licht hij een dag later bij de deur. Maar aangezien er morgen en overmorgen niemand thuis is. (en de postbode de niet thuismelding vaak vergeet af te geven). Moet ik de T&T wel even hebben om hem vrijdag te laten afleveren.
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
BIC bestelling van 25 juli is zojuist binnen gekomen
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl
echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het is![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?
whaha, dat was bij mij ook al , vond het maar apartquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
BIC bestelling van 25 juli is zojuist binnen gekomen
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl
koop dan gewoon een tabletquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
Binnenkort kijken voor een 9+ inch Portable DVD Player voor op school etc. in tussen uren en treinen naar het werk.
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvdsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |