Voor die 3 dollar verschil zou ik mooi 3 pakjes doen ipv 1, al is het risico misschien niet heel groot, op zo'n bedrag doen die 3 dollar er niet meer zoveel toe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef sharpshooter85 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier.
Stel ik bestel 3 stuks van deze tegelijk:
http://www.dealextreme.co(...)play-toy-mario-29892
Dan is dat bij elkaar richting de 40 $, dit in acht nemend tezamen genomen met het gewicht van bijna een kilo,zal de douane dan problemen opleveren?
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?
Bulkrate is ook 1,70 dus dan spaar je echt maar een paar centen uit. Lijkt me het risico niet waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.
Onze vaste postbode niet, maar de vakantiekrachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef mickeyD het volgende:
ja, ze vergeten tegenwoordig wel erg vaak een briefje achter te laten geloof ik..
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef RobertNL het volgende:
Staat op de track en trace:
2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-08-02
bel je naar de TNT ja dit pakketje is nog niet in Nederland, probeer het vrijdag nog maar een keer. Vervolgens licht hij een dag later bij de deur. Maar aangezien er morgen en overmorgen niemand thuis is. (en de postbode de niet thuismelding vaak vergeet af te geven). Moet ik de T&T wel even hebben om hem vrijdag te laten afleveren.
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
BIC bestelling van 25 juli is zojuist binnen gekomen
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl
echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het is![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?
whaha, dat was bij mij ook al , vond het maar apartquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
BIC bestelling van 25 juli is zojuist binnen gekomen
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl
koop dan gewoon een tabletquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
Binnenkort kijken voor een 9+ inch Portable DVD Player voor op school etc. in tussen uren en treinen naar het werk.
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvdsquote:
ik heb het ook niet over een ipadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvds
Bovendien kosten dvd's nagenoeg niets meer en zijn ze snel te wisselen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvds
' You know you've had to much chinese webtopics when' ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat LED-varkentjes het nieuwe officiële wereldwijde betaalmiddel waren en de euro en dollar gevallen waren![]()
![]()
Ik was de droom alweer vergeten tot ik dit topic zag
Heb je die ervaringen wel gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)top-cooling-pad-2591
Zojuist besteld
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
' You know you've had to much chinese webtopics when' ....
Met wat geluk deze week nog wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:09 schreef rcco het volgende:
Mijn pakketje is vandaag (dinsdag) in Nederland aangekomen. Hoelang duurt het ongeveer tot ik het pakketje thuis heb?
Ik weet wel heel zeker dat die sneller draait, anders draait de hele heli snel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hehe inderdaadHet ergste is nog dat ik mezelf in m'n droom wel 10x verteld heb dat ik het in dit topic moest melden aan jullie
![]()
Ben trouwens voor m'n flipperkast op zoek naar een klein motortje op batterijen (of zonlicht, maar liever batterijen) die ongeveer 10-20x per minuut ronddraait. Ik vind wel deze: http://cgi.ebay.com/Tail-(...)0dadf#ht_2134wt_1344 Maar die draaien volgens mij veel sneller? Weet iemand met een r/c heli dat toevallig, en of ze met meer gewicht vanzelf langzamer draaien of helemaal stilvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |