ruilen voor een donkere loveseat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef PeZu het volgende:
iemand interesse in een ultra chille lounge stoel voor 5 tientjes ?
deze room witte:
[ afbeelding ]
ik wil juist meer open ruimte dus dat g aat hem niet worden mar bedankt vh aanbodquote:
ja of juist heel goed, is een soort kattenmand en krabpaal ineenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:04 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi vraariliefjePeZu, ik snap. Toffe stoel, niet bestand tegen katten ben ik bang...
suikertjequote:
amersfoortquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:07 schreef pgrferrari het volgende:
Zal eens vragen thuis pezu![]()
Waar af te halen overigens?
Zal het vragen, maar reken er maar niet opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
amersfoort![]()
ik probeer er eerst bekende blij mee te maken anders gaat ie marktplaats voor meer
was ik ook niet van plan, het was een brainfart die ik even kwijt moestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal het vragen, maar reken er maar niet op
dan geniet je meer van de vrije dagen doro het extreme contrastquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
waarom zijn laatste werkdagen altijd zo druk
een geluid dat kotstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk is dat om kwart voor 5 wakker worden door een kotsend geluid in huis
solquote:
bijnader inzien, iemand kan frans bauer hebben opgezet dan gaat het geluid vanzelf wel over zijn nekquote:
hoezo wordt het lastig dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
hmh, blijkbaar gaat morgen wat lastig worden zie ik net (op automatisme mee gedaan)
Zie bij winnaars
[WIN!] Kaarten voor Electronic Family met Armin van Buuren
Zou naar Trev gaanquote:
feestje met armin lijkt mij leukerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou naar Trev gaan
Maar heb op automatisme met een prijsvraag mee gedaan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou naar Trev gaan
oei lastig .. maar armin...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou naar Trev gaan
er staat ook: LIJKT MIJquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn keuze.
En bovendien heeft hij al gezegd dat hij naar Trev zou gaan
tussen 60-65 cmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei lastig .. maar armin...
btw pezu .. hoe breed is die stoel ??
ik overleg het thuis ook evenquote:
hoi lief lieveheersbeestjequote:
idd.. ik heb net ruimte gecreeerdquote:
wokquote:
die had een chaise longe tochquote:
nee, van barretjequote:
en die heeft ze mee genomenquote:
Zomerts vogeltjequote:
ahjah..quote:
Oh, ik dacht al dat rode bankje komt me bekend voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, van barretje
[..]
en die heeft ze mee genomen
en dan lees ik ditquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahjah..
je bent 18 geworden vandaag toch??
gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
welkom in de grote mensen wereld!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |