Wees blij dat je ouders iig samen zijn. Ken ook gevallen van ouders die rustig de bruiloft van hun eigen kinderen verstieren met "Als je je moeder ook uitnodigt kom ik niet" etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ah toen ik aan mijn ouders vertelde dat we gingen trouwen; heb ik meteen een hele discussie gehad met mijn paps want 'die en die moet je ook uitnodigen'
daar ben ik dan weer heel kort in, flikker maar op dan als je niet normaal kan doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders iig samen zijn. Ken ook gevallen van ouders die rustig de bruiloft van hun eigen kinderen verstieren met "Als je je moeder ook uitnodigt kom ik niet" etc.
Ja dat leek mij ook idd. Blijf dan allebei maar wegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer heel kort in, flikker maar op dan als je niet normaal kan doen![]()
bananentaartquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef summer2bird het volgende:
Wie wilt er bananentaart, appelkruimeltaart of perziktaart?
Doe mij maar een appelkruimeltjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef summer2bird het volgende:
Oh gatver dat soort fratsen jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders iig samen zijn. Ken ook gevallen van ouders die rustig de bruiloft van hun eigen kinderen verstieren met "Als je je moeder ook uitnodigt kom ik niet" etc.
Appelkruimellllllquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef summer2bird het volgende:
vanavond naar de bios en uit eten met zusje en een vriendin, morgen en overmorgen werkenquote:
* wel.o.k kijkt naar s2bquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als ze gefeliciteerd gaan zingen, en iedereen naar je kijkt
En het is om mee te nemen./quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?
Is een keukenproduct.
Hoofd draaien naar links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |