i know, daar probeer ik mezelf ook altijd aan te herinnerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik snap ook dat het gevoel anders is... alleen misschien ook goed om het eens vanuit het perspectief van de ander te zien. (no offence though)
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was er niks mis mee anders hoor
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Grom dit weekend weer naar BelgiëBlijk ik nog wat extra papieren nodig te hebben van mijn oude gemeente
huh?? je had de priester toch al gevaagd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
marijkje!quote:
Dus niet in de kerk trouwen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Gevraagd ja; maar geen akkoord op gegeven; en uiteindelijk bedankt voor de moeite maar dat we dus iets anders kiezen.
Verder nog eens voor onszelf alles op een rijtje gezet; en toen kwamen we er eigenlijk achter dat de enige reden dat wij voor de kerk zouden trouwen voor mijn ouders/grootouders zouden zijn en omdat het toch een 'deel van de traditie is'... Tjah je hebt iets in je hoofd; maar uiteindelijk moeten mijn vriend en ik er vooral achter staan en niet omdat het 'zo hoort'..
tsja.. daarom hadden wij dus onze persoonlijke ceremonie.. niks met de kerk, maar wel uitgebreidder dan de babs zou doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Gevraagd ja; maar geen akkoord op gegeven; en uiteindelijk bedankt voor de moeite maar dat we dus iets anders kiezen.
Verder nog eens voor onszelf alles op een rijtje gezet; en toen kwamen we er eigenlijk achter dat de enige reden dat wij voor de kerk zouden trouwen voor mijn ouders/grootouders zouden zijn en omdat het toch een 'deel van de traditie is'... Tjah je hebt iets in je hoofd; maar uiteindelijk moeten mijn vriend en ik er vooral achter staan en niet omdat het 'zo hoort'..
jouw (jullie) bruiloft, jouw (jullie) beslissing, jouw (jullie) dag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
* Barreltje geeft bij deze toestemming voor het huwelijk van PGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel vervelend ja, al die mensen die van mening zijn dat hun toestemming ergens bij nodig is
quote:
quote:
Hai dames en pgrquote:
Merelquote:
Marijkequote:
Datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw (jullie) bruiloft, jouw (jullie) beslissing, jouw (jullie) dag.
Oehhhhhquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hai dames en pgrHoe is het?
[..]
Merel![]()
Ik had vandaag een bento mee naar het werk, met komkommersalade, tomaatjes, vis en kip
Oeh en een mini quiche
Solquote:
Het was zeker lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat![]()
![]()
[..]
OehhhhhWat lekkol!
![]()
Mini quiche
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ah toen ik aan mijn ouders vertelde dat we gingen trouwen; heb ik meteen een hele discussie gehad met mijn paps want 'die en die moet je ook uitnodigen'
En inderdaad zij zijn erg traditioneel ingesteld; maar net wat jullie zeggen: Het is onze dag.
We kunnen bij de feestzaal in de tuin trouwen en daar zijn we helemaal gek op ! Dus we zijn aan het kijken voor een uitgebreide; persoonlijke dienstDat zegt ons veel meer.
Ik vermoed dus dat er dit weekend wat woorden gaan vallen (alweer zucht..)
Nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sol![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Het was zeker lekker![]()
Wat lastig johquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ah toen ik aan mijn ouders vertelde dat we gingen trouwen; heb ik meteen een hele discussie gehad met mijn paps want 'die en die moet je ook uitnodigen'
En inderdaad zij zijn erg traditioneel ingesteld; maar net wat jullie zeggen: Het is onze dag.
We kunnen bij de feestzaal in de tuin trouwen en daar zijn we helemaal gek op ! Dus we zijn aan het kijken voor een uitgebreide; persoonlijke dienstDat zegt ons veel meer.
Ik vermoed dus dat er dit weekend wat woorden gaan vallen (alweer zucht..)
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje geeft bij deze toestemming voor het huwelijk van PG
Nou lekker puhhhhh !!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |