Klinkt zwaar nicequote:
ik weet.quote:
Je moet om half 9 op hé?.. lekker man.quote:
Quote voor het nageslacht.quote:
Kusje op kusje zoals vroegãh.quote:
dan maar dood gaan, nb is toch niet meer zoals vroeger. ik weet ook dat ze worden nagelopen dus hallo mod.quote:
quote:
Technisch, je bedoelt biologischquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Technisch gezien kan ik dat niet eens zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:14 schreef Floxcie het volgende:
Wel een beetje dom om rondjes te gaan springen in je videoclip.
Niet echt, want jouw reactie is kinderachtig, dus is ongegrond en daarmee niet geldig. En dan kan je mij ook niet dissenquote:
Ik ben ook een kind.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, want jouw reactie is kinderachtig, dus is ongegrond en daarmee niet geldig. En dan kan je mij ook niet dissen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, want jouw reactie is kinderachtig, dus is ongegrond en daarmee niet geldig. En dan kan je mij ook niet dissen
Ik weet haha, Penisbaard toch ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Deze gaat ook over een kat en is gemaakt door een FOK!ker:
Ga niet haten. hvjquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoef je nog niet als een kind te gedragen, en nu ben ik weg.
Houdoe.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoef je nog niet als een kind te gedragen, en nu ben ik weg.
Houdoe.
Post eerst nog ff wat tieten dan ?quote:
ijah krijg sowieso een ban dus maakt niet uit toch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Post eerst nog ff wat tieten dan ?
DOE SNEL EDIT DAN, WERKT SOMS!!11!!1!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ijah krijg sowieso een ban dus maakt niet uit toch.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ijah krijg sowieso een ban dus maakt niet uit toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |