Niet vergeten je cola uit de vriezen te halen?quote:
Oja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet vergeten je cola uit de vriezen te halen?
Wat haat je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongen die OP![]()
Dat kan toch helemaal niet
wat is boven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongen die OP![]()
Dat kan toch helemaal niet
quote:
Die eerste banner moet ook weg, daar moet die van CJ staanquote:
Allang op brother, allang.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet vergeten je cola uit de vriezen te halen?
oh en monkey en flippiedippie ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef Kikopuz het volgende:
Appel.. waarom heeft jouw vrouwendingplaatje (je weet toch, dat ding naast je username) een rood iets met een kruisje erin? En waarom is ie van Haifisch helemaal blauw?
WAT IS ER AAN DE HAND?
Omgeving Hilversum niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
Zijn hier nog meer mensen internet problemen gehad vanavond bij UPC?
Je weet dat dat mijn pic was toch ?quote:
Rotterdam ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
Die kat.quote:
wel ziggo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
negatieve naam wel.quote:[b]Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Flippiee het volgende:[
[..]
ik ben nog nooit flippiedippie genoemd
Hahaha deze mensenquote:
Dat je niet kunt zien wanneer ik online ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef Kikopuz het volgende:
Appel.. waarom heeft jouw vrouwendingplaatje (je weet toch, dat ding naast je username) een rood iets met een kruisje erin? En waarom is ie van Haifisch helemaal blauw?
WAT IS ER AAN DE HAND?
Dit, anders kunnen mensen zien dat ik 16u/dag zit te fokken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat je niet kunt zien wanneer ik online ben.
Precies.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit, anders kunnen mensen zien dat ik 16u/dag zit te fokken.
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omgeving Hilversum niks aan de hand.
Hmmz, hier in het Noorden wel, vrij tiltend.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef napoleonfour het volgende:
ik stink naar rook, dankje kak rokers.
Ga ik heel hard schrikken als ik dit kijk?quote:
Nee, lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga ik heel hard schrikken als ik dit kijk?
Lachen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee... echt niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ja watquote:
SLAAP ZE>quote:
Dag Freezenquote:
Is deze man een kloon van porsche1 of zo?quote:
ik ben geen kloon, ik ben gewoon speciaaaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:24 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Is deze man een kloon van porsche1 of zo?
Dit zegt genoeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef Haifisch het volgende:
[..]
ik ben geen kloon, ik ben gewoon speciaaaal
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Over 5,5 uur weer opstaan.
Kusjes.
Trusten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
mensen die tellen hoelang ze kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
Dat tellen mensen niet, dat tellen smartphones voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die tellen hoelang ze kunnen slapen. wel welterusten
Sleep well.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
trustennnnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
Toedelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
quote:
porschequote:Op 08-05-2011 12:11 schreef porsche1
WROM KYK JY ZO VAAK NAAR MY FOTOBOEK?
Wollah KK bezem, als jy nog 1 keer kom kyke met je schele varke kop zonder te regeere dan kom ik je hale op me 180cc
Viese bezem met je apefoete
KK zwimpie
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Kusjes.
slaap zijn appeltjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:29 schreef Omdatappel het volgende:
Wow, bedankt allemaal.
Jullie zijn lief, slaap lekker!
Iedereen wil je doen, daaromquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:29 schreef Omdatappel het volgende:
Wow, bedankt allemaal.
Jullie zijn lief, slaap lekker!
In vergelijking met dit ben ik geen kloon (van hem)quote:Op 08-05-2011 12:11 schreef porsche1
WROM KYK JY ZO VAAK NAAR MY FOTOBOEK?
Wollah KK bezem, als jy nog 1 keer kom kyke met je schele varke kop zonder te regeere dan kom ik je hale op me 180cc
Viese bezem met je apefoete
KK zwimpie
ik doe niet.quote:
Dan van iemand anders.. en ik vind je kkhatelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Haifisch het volgende:
[..]
In vergelijking met dit ben ik geen kloon (van hem)
Van internet-held dan misschien? Das ook een droeftoeter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Daarom weet je wat een kloon is als je 26juli geregistreerd ben?quote:
Ach laat het gewoon langs je gaan, zodra je buiten de norm valt of 'apart' post ben je een kloon van iemand. Haters gaan haten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als je goldeneye speelt weet je wat een kloon is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:32 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Daarom weet je wat een kloon is als je 26juli geregistreerd ben?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach laat het gewoon langs je gaan, zodra je buiten de norm valt of 'apart' post ben je een kloon van iemand. Haters gaan haten.
Slaap lekker swa, ik ga nog ff CoDquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maargoed, ik ga ook slapen anders wordt het morgen weer 12uur smiddags voordat ik opsta![]()
Ze vonden mij eerst ook een kloon ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach laat het gewoon langs je gaan, zodra je buiten de norm valt of 'apart' post ben je een kloon van iemand. Haters gaan haten.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik bedoel slaap fijn ! had typo
heeeeej slapen jij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze vonden mij eerst ook een kloon ja.
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maargoed, ik ga ook slapen anders wordt het morgen weer 12uur smiddags voordat ik opsta![]()
kusjes iederen
![]()
Nee hij is terug.. dat zei die tegen me.quote:
Oh, nja, gekke garper die die is. Heul nog niet gesproken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Nee hij is terug.. dat zei die tegen me.
Gisteravond nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:35 schreef Kikopuz het volgende:
Wanneer krijgen we nieuwe pics van appel?
Dit wordt het ook wel voor mij, dan moet ik nog een was draaien en de sportschool in voor wat jongensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kusjes iederen
![]()
lkkr strak dat wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef Monopoly het volgende:
Wie ben jij om te oordelen over mijn anus?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ook stoppen met Nachtbagger nu, toedels.
Doeiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ook slapen ! toedeloe schatjes
Ik ben moequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Spaghettivreter zegt alleen maar hoi en doei, wat is deze.
Zo noemde mijn ex me altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik werd vandaag door mijn neefje van 6 een Krullenvaar genoemd
Omdat mijn baard te lang staat en er krullen in zitten
Dus toen riep ik maar PRRRRR TALILOE naar hem
GA SLAPEN DAN.quote:
Poor womanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo noemde mijn ex me altijd.True story.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik word altijd Sinterklaas genoemd als ik m'n baard te lang laat staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Monopoly het volgende:
like a bossquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl je zo wegreed
I know, right..quote:
ze noemen mij de keizer, weet niet waarom gewoon omdat het zo is denk ik. jwz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Die snoepjes van jou zijn wel keizer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze noemen mij de keizer, weet niet waarom gewoon omdat het zo is denk ik. jwz.
deel ze ook altijd uit aan 12 jarige tina lezers. Lekker strak jeweet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die snoepjes van jou zijn wel keizer.
Lekker zure bekken trekken, staat ze goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deel ze ook altijd uit aan 12 jarige tina lezers. Lekker strak jeweet.
hij kwam over mijn gezicht ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deel ze ook altijd uit aan 12 jarige tina lezers. Lekker strak jeweet.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker zure bekken trekken, staat ze goed.
Wist niet dat je boos werd.quote:
weenie, vond wel gepast om iets van spacejam te plaatsen.quote:
reminds me somehow dat ik who framed roger rabbit wil zienquote:
Hoi jij!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:45 schreef n8n het volgende:
[..]
reminds me somehow dat ik who framed roger rabbit wil zien
durf niet wat waarom? vandaag m'n eerste dramabeef gehadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, ik zag dat je huis hield in KLB SC, maar durf daar niet te posten dus ja.
Mensen die dit op Facebook posten.quote:Alllahu Akbar If you ask me about love
And what i know about it
My answer would be
It’s everything about Allah
The pure love, to our souls
begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, ik zag dat je huis hield in KLB SC, maar durf daar niet te posten dus ja.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die dit op Facebook posten.
Zulke mensen op je Facebook hebben.
Omdat ze in klb zo bitchen en ik daar niemand 'ken' dus ja dus ja. Zozo, interessant, ja? Vertelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef n8n het volgende:
[..]
durf niet wat waarom? vandaag m'n eerste dramabeef gehad
hoe kom jij er aan dan? had vandaag ook een fml-facebookparelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag SVquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik vind het ook wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
mensen die dit postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat laatste was ironisch aangezien ik dus zulke mensen fpff jaa laatmaar, laat zien die parel dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef n8n het volgende:
[..]
hoe kom jij er aan dan? had vandaag ook een fml-facebookparel
bent zo binnen zeker met tetten, ik had beef omdat men vond dat ik shit gezegd had wat niet zo was en ipv achterlangs gooi ik lekker alles op tafel hupsalakee. Toen was er good old dramaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat ze in klb zo bitchen en ik daar niemand 'ken' dus ja dus ja. Zozo, interessant, ja? Vertel
zoeken brb allesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat laatste was ironisch aangezien ik dus zulke mensen fpff jaa laatmaar, laat zien die parel dan.
hej eindbaas design.quote:
Zoveel haat, zo weinig liefde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die dit posten
wilt Nick D. niet meer met bier gooien s.v.p.? eikel.
zoveel haat
En ja, hij is homo.quote:Wat blijft de Titanic toch een gigantische traantrekker.. wat een kut film! waarom moeten ze
toch altijd films maken met zo'n kut eind .
paul?quote:
Nee.quote:
Ahhh nou misschien kom ik ooit buurten, let op ooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef n8n het volgende:
[..]
bent zo binnen zeker met tetten, ik had beef omdat men vond dat ik shit gezegd had wat niet zo was en ipv achterlangs gooi ik lekker alles op tafel hupsalakee. Toen was er good old drama
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef n8n het volgende:
kan die shit niet vinden, kutfacebook gaat te snel
hoeveelheid voorzetsels dit dat allesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Eem serieuzoh vraag: Waarom is zoveel aan elkaar en zo weinig nie?
faalfaalfaalfaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef n8n het volgende:
kan die shit niet vinden, kutfacebook gaat te snel
Eh...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoeveelheid voorzetsels dit dat alles
zoweinig staat niet jong.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Eem serieuzoh vraag: Waarom is zoveel aan elkaar en zo weinig nie?
kon geen spaties bij naam doen jongen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:58 schreef n8n het volgende:
weet opeens waarom ik tegenwoordig zo vaak vergeet door te trekkenpis zo vaak in pisbakken dat het uit mn systeem is
ja dit jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:58 schreef n8n het volgende:
weet opeens waarom ik tegenwoordig zo vaak vergeet door te trekkenpis zo vaak in pisbakken dat het uit mn systeem is
http://resources2.kb.nl/010335000/pdf/DDD_010337820.pdfquote:
I like them big 'n juicy 2quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens! Welke film kijken voor de duizendste keer? Usual Suspects of American History X?
snitch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens! Welke film kijken voor de duizendste keer? Usual Suspects of American History X?
AH X, ususal is ook goed maar de verassing is er na 1/2 keer wel afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Is geen optie.quote:
Jo, bedankt man gr grquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:04 schreef n8n het volgende:
[..]
AH X, ususal is ook goed maar de verassing is er na 1/2 keer wel af
groetjes groetjes terug alles ok ok nice yeahquote:
quote:
Doei kusjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben ook weg doei gr gr aan ingrid en de kids
oh en 27-7-2011hij weet zelf
wij zijn nu alleen denk ik zo, denk jij wat ik denk?quote:
Ik denk dat wij hetzelfde denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij zijn nu alleen denk ik zo, denk jij wat ik denk?
hihi, zie je wel in blauw dubidadubida.quote:
Waarom blauwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hihi, zie je wel in blauw dubidadubida.
Heb je ook oranje dan?quote:
oei stop itquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rood die heeft een randje dat overigens wel een of ander dierenprintje is
Zal wel mee vallen, lucht je hart iig.quote:
Hehehe okeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oei stop it. i like dierprintje
.
Wat heb je gedaanquote:
ja weet niet waaromquote:
Niets mis mee.quote:
Hmm die mening over vroeger vuil deel ik, en nu hangt net vanaf wat voor printje en wat voor chickquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja weet niet waarom. vroeger zo vuil maar nu zo nice.
jou staat alles goed toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets mis mee.
[..]
Hmm die mening over vroeger vuil deel ik, en nu hangt net vanaf wat voor printje en wat voor chick
leg eens uit?quote:
quote:
Zelfde zelfde, morgen komen mijn ouders terug van hun vakantie, raar idee man.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Haifisch het volgende:
Kijk eens in t begin van het radiotopic, echt te erg hoe ik faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh nog even snel schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde zelfde, morgen komen mijn ouders terug van hun vakantie, raar idee man.En zaterdag mijn puppyyyy
en dan ga ik al heel gauw op vakantie, heb ik verjaardagen, trouwdagen en alles. Beetje populair doen enzo
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef napoleonfour het volgende:
flippie
wil jij dit nemen
[ afbeelding ]
Nouu als je mijn slaapkamer zou zien, dan zou je je bijna verbazen over hoe netjes de rest isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh nog even snel schoonmaken enzoof is het nog gewoon netjes?
En je puppy huh? Die had je toch allang? Of heb je die stiekem ingeruild
Die tattoo is wel nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef napoleonfour het volgende:
flippie
wil jij dit nemen
[ afbeelding ]
ja wij zijn die enige die hem ook echt diggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu als je mijn slaapkamer zou zien, dan zou je je bijna verbazen over hoe netjes de rest is![]()
Jaaah maar mn puppy was ook 'op vakantie' aangezien mn zusje en ik niet voor haar konden verzorgen ivm werk etc.
[..]
Die tattoo is wel nice
Aan haar lichaam te zien, zou ik die chick ook wel willen diggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wij zijn die enige die hem ook echt diggen.
flippie houdt dus van de front army girls.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aan haar lichaam te zien, zou ik die chick ook wel willen diggen
Maar ik moet morgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Haifisch het volgende:
tip: wakker blijven.
als je eenmaal slaapt dan word je niet helder meer wakker
Hmmm jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
flippie houdt dus van de front army girls.
Sowieso wat moeten kids van 8 er meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef napoleonfour het volgende:
zo raar.
Kinderen van nu krijgen allemaal iphones e.d. van hun ouders en ik kreeg vroeger echt geen reet.
Ik heb ook vanalles (geen nutteloze dingen als iphones, bb's) maar ik heb wel altijd voor mn geld moeten werken. Dat is een groot verschilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef napoleonfour het volgende:
zo raar.
Kinderen van nu krijgen allemaal iphones e.d. van hun ouders en ik kreeg vroeger echt geen reet.
front girls echt heerlijk. soms een tattoo op een heerlijke plek en alles.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm ja
[..]
Sowieso wat moeten kids van 8 er mee
Meiden in het blad front of op http://frontarmy.tumblr.com/.quote:
Jaa sommige chicks met tattoos kunnen verdomd sexy zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
front girls echt heerlijk. soms een tattoo op een heerlijke plek en alles.
ja precies, beetje whats appen met hun klasgenoot die 1 meter verder is.
haha, je moet eens komen hangen in Newcastle/Manchester, alleen maar dit soort meisjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:53 schreef sciter het volgende:
Dankje Napoleonfour, je hebt een nieuwe bron aangeboord voor mij.
[ afbeelding ]
Brunettes
Daar kom ik,jammer genoeg, niet geregeldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, je moet eens komen hangen in Newcastle/Manchester, alleen maar dit soort meisjes.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, je moet eens komen hangen in Newcastle/Manchester, alleen maar dit soort meisjes.
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar kom ik,jammer genoeg, niet geregeld
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook niet. eens per jaar hooguit.
ik hou nog altijd van je, er komt een dag dat ik je tegen het lijf loop of zo k, hvj wjnmk ntb 30-07-2011quote:
l luister je naar frank ocean zie je er in mijn ogen zo uit.quote:
Waarom ben jij blauw?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Nou Flip, je hebt qua uiterlijk niets te klagen hoor!
ik had vroeger een foto maar tinypic heeft hem verwijderdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:02 schreef sciter het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit een foto heeft gezien van Flip?
watwatwatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
l luister je naar frank ocean zie je er in mijn ogen zo uit.
Dankjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Nou Flip, je hebt qua uiterlijk niets te klagen hoor!
Ben bang van welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:02 schreef sciter het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit een foto heeft gezien van Flip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |