quote:Op zondag 31 juli 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
South FOK!
Variant op: South Park
Serie over een stel FOK!kers in Limburg, die alles en iedereen lopen af te zeiken. Een steeds terugkerende uitspraak in het programma is 'Oh my god, they banned Danny'.
Officiele link is http://jdsd.nl , maar daar gaat verandering in komen zodra we het plan écht klaar hebben. Daar gaan we eerst maar even druk mee aan de slag. Een site en alle andere dingen hebben niet veel nut als we er nog niks mee kunnen. Dus eerst het plan, dan de uitwerking.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?fetch=crew
Deze is wel doorgelinkt, kon de officiele link even niet zo een-twee-drie fixen
Vetcooltofquote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we echt gaan starten
Kan pas wanneer we zekerheid hebben van de naamquote:Op zondag 31 juli 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vetcooltof
Ik wil wel een logo maken hoorOfja, proberen
Geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we echt gaan starten
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik rond de site morgen af, dan kunnen we wachten tot het plan wordt uitgewerkt... Overigens BBQSausage ik ga vanaf morgen weer naar vrijwilligerswerk en krijg ik het weer iets drukken. Waardoor ik iets wat minder tijd hebt om het forum door te lezen. Dus als er een stream of wat moet worden aangemaakt of iets anders waarbij je mij nodig heb? Dan kun je mij het allerbeste een PM! Sturen. Die lees ik altijd wel...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Officiele link is http://jdsd.nl , maar daar gaat verandering in komen zodra we het plan écht klaar hebben. Daar gaan we eerst maar even druk mee aan de slag. Een site en alle andere dingen hebben niet veel nut als we er nog niks mee kunnen. Dus eerst het plan, dan de uitwerking.
Baasquote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso lijkt het me niet handig nu al te gaan streamen, dus dat zou je er zelfs nog wel even uit kunnen laten. Informatie en eventuele pilot-filmpjes van users zouden er wel prima op kunnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik rond de site morgen af, dan kunnen we wachten tot het plan wordt uitgewerkt... Overigens BBQSausage ik ga vanaf morgen weer naar vrijwilligerswerk en krijg ik het weer iets drukken. Waardoor ik iets wat minder tijd hebt om het forum door te lezen. Dus als er een stream of wat moet worden aangemaakt of iets anders waarbij je mij nodig heb? Dan kun je mij het allerbeste een PM! Sturen. Die lees ik altijd wel...
Je bent terug!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de progressie!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Nu we een weekje verder zijn, moet ik helaas constateren dat de interesse in dit project er blijkbaar toch niet genoeg is.
Ik heb een vrij uitgebreid plan geschreven, maar heb deze (door het gebrek aan feedback) niet kunnen afmaken. Ik zal het plan dus ook niet opsturen, dit zou tevergeefs zijn.
In ieder geval bedankt voor de vele positieve reacties in de andere topics.
Dit topic kan nu wel op slot, denk ik.
Wat een onzin om er mee te kappen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent terug!
[FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic #2
Daar staat meer info.
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb daar al een topic voor geopend, wat uiteindelijk een heus stormlooptopic is geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat een onzin om er mee te kappen.
Hij moet gewoon dat plan opsturen naar degene die hier aan mee willen helpen. Dan krijgt hij zijn feedback wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |