Ok jij en ik kunnen het wel vinden met elkaar denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik zeg gewoon ambtenaren omdat het mooi klinktMaar I know. Maar dan vooral die rechtse eikels. En daarmee bedoel ik ook het CDA dat zich alleen maar schijnheilig achter De Heere Jezus verschuilt
![]()
Jah gotjeezus niet ECHT de hele nacht lang natuurlijk wat denk je welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat vasthouden uit romantisch oogpunt best lief, maar in de praktijk: nee, dank je
Hihiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok jij en ik kunnen het wel vinden met elkaar denk ik
Doe Maarquote:
quote:
Owh ja, je had een nieuwe baanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer dit jaar, 4 nachtjes, over 2 wekenDan ben ik er vanaf!
Ik hoop er ook op dat het niet zo is, maar de regiodirecteur die ons welkom heette voor de stage was niet zo blij van het verhaal wat er tegen hem was vertelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als MEE overbodig zou worden. Ik ben echt wel benieuwd naar de redenatie daarachter danIk denk eigenlijk dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen
Fleshjeequote:
Jaaaaaaaquote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoop er ook op dat het niet zo is, maar de regiodirecteur die ons welkom heette voor de stage was niet zo blij van het verhaal wat er tegen hem was vertelt.
De redenatie erachter is (nu ga ik even zelf invullen als ambtenaar) waarschijnlijk dat de taken van MEE ook door zorgorganisaties gedaan kan worden. Een zorgorganisatie kan zelf, als een cliënt daar niet past, doorverwijzen. Daar is een instantie als MEE niet voor nodig. Daarnaast kunnen belangenbehartiging ook door instanties als maatschappelijk werk, GGZ en dergelijke worden opgepakt.
Helaas vergeten ze dan wel de objectiviteit, die ik als zeer belangrijk acht en daarnaast de bizarre hoeveelheid kennis die in die organisatie zit.
En de laagdrempeligheid, de onpartijdigheid en de gratisheid van MEE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoop er ook op dat het niet zo is, maar de regiodirecteur die ons welkom heette voor de stage was niet zo blij van het verhaal wat er tegen hem was vertelt.
De redenatie erachter is (nu ga ik even zelf invullen als ambtenaar) waarschijnlijk dat de taken van MEE ook door zorgorganisaties gedaan kan worden. Een zorgorganisatie kan zelf, als een cliënt daar niet past, doorverwijzen. Daar is een instantie als MEE niet voor nodig. Daarnaast kunnen belangenbehartiging ook door instanties als maatschappelijk werk, GGZ en dergelijke worden opgepakt.
Helaas vergeten ze dan wel de objectiviteit, die ik als zeer belangrijk acht en daarnaast de bizarre hoeveelheid kennis die in die organisatie zit.
I hear you sister. Afgelopen jaar soms meer papierwerk gedaan voor cliënten dan dat ik echt activiteiten met hen kon ondernemen of een praatje kon maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een onzinNet als dat gezeik met die zorg regelen via de gemeente. Ongelofelijk. Ik moet nu al zoveel administratie doen wil ik mensen naar huis sturen met thuiszorg, is gewoon niet leuk meer
Ik stel voor dat 'gratisheid' opgenomen wordt in het woordenboekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de laagdrempeligheid, de onpartijdigheid en de gratisheid van MEE.
Weet niet. Whisk zit ook al vervelend te doen tegen me. Ik ga maar slapen denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fleshjee![]()
Wat doe jij zo laat nog op?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de laagdrempeligheid, de onpartijdigheid en de gratisheid van MEE.
Precies. Ik denk dat ik serieus, ongeveer gemiddeld, 70/30% bezig ben met administratie/patientenzorg. En dan zit ik nog in de directe patientenzorg!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
I hear you sister. Afgelopen jaar soms meer papierwerk gedaan voor cliënten dan dat ik echt activiteiten met hen kon ondernemen of een praatje kon maken.
Slim planquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet. Whisk zit ook al vervelend te doen tegen me. Ik ga maar slapen denk ik
XD Oh zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet. Whisk zit ook al vervelend te doen tegen me. Ik ga maar slapen denk ik
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Oh zo bedoelde ik het niet hoor!![]()
Ik heb ook zoiets van; nou, zal ik dan maar gewoon gaan slapen dan? En aan de anderen kant; ah, fuck it XD
Belachelijk he? Ik snap dat je sommige zaken moet verantwoorden, maar de overheid is zo hard doorgeslagen in de verzakelijking van alles.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ik serieus, ongeveer gemiddeld, 70/30% bezig ben met administratie/patientenzorg. En dan zit ik nog in de directe patientenzorg!
Mwoa ik voel me nog wakker genoeg, en ik kan morgen uitslapen wat ik wil, en ik vermaak me hier welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Oh zo bedoelde ik het niet hoor!![]()
Ik heb ook zoiets van; nou, zal ik dan maar gewoon gaan slapen dan? En aan de anderen kant; ah, fuck it XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |