Hee wait a little secondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad. Wagelijk hoe de regering wat dat betreft aan het regelen is.
Ik ben echt woest op het feit dat ze MEE-organisatie mogelijk willen opheffen. Als er één maatschappelijk werkorganisatie voor gehandicapten over het algemeen goed werk aflevert zijn zij het wel.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind je ZO schattig als je zo doet
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Enfermera het volgende:
Wat is het nog druk hier om deze tijd zeg!![]()
Gezellig!
Zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet prinses.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de colums van Ellian eens(vooral die van afgelopen zo/ma)
Die man is gestoord én professor op mijn alma mater
Ja, ik vind het bizar hoe deze regering soms de keuzes maakt. Bezuinigen oké en had allang moeten gebeuren, maar ik heb wel vraagtekens bij de prioriteiten. Ik ben vooral pissig over dat ze pensioenleeftijd veels te laat verhogen, waardoor iedereen onder 40 uiteindelijk 2000 euro extra per jaar kwijt zal zijn als ze het nu al direct naar 68 hadden getrokken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Oudere mensen, mensen die ECHT ongelofelijke shit over zich heen krijgen, die worden genaaid. En die hebben het al zo zwaar.![]()
Serieusss?? Omfgg.....![]()
Ook erg fijn nummer wel iddquote:
Dan moet je maar eens vragen hoe het met de subsidies daar zit. Ik ga er volgend jaar stage lopen (Twente) en zij hebben nog voor maximaal 4 jaar subsidie en daarna is het allemaal gruwelijk onzeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wait a little second![]()
Ik werk voor MEE. nu, as we speak. Nou ja, vanmiddag nog en maandag weer.
Godskolere, ik heb geen zin in stomme discussies op internet zo laat nogquote:
Bizar he! Pff. Ja iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet prinses.
[..]
Ja, ik vind het bizar hoe deze regering soms de keuzes maakt. Bezuinigen oké en had allang moeten gebeuren, maar ik heb wel vraagtekens bij de prioriteiten. Ik ben vooral pissig over dat ze pensioenleeftijd veels te laat verhogen, waardoor iedereen onder 40 uiteindelijk 2000 euro extra per jaar kwijt zal zijn als ze het nu al direct naar 68 hadden getrokken.
En ja. Ik was echt verbaast. Niet om af te doen aan de GGZ, thuiszorg of andere organisaties (ze doen allen over het algemeen echt heel veel goed werk), maar die kijken toch niet altijd objectief naar een cliënt. Het voordeel van MEE is dat ze nauwelijks begeleiding doen en bijna altijd een cliënt doorverwijzen naar een andere organisatie. Hierdoor kunnen ze ook optimaal samen met de cliënt naar een organisatie zoeken die bij de cliënt past. Een zorgorganisatie zal een cliënt het liefst "thuis" bij hen willen houden, omdat ze eraan verdienen.
Ik was echt woest dat ze vertelden dat de functie van MEE in feite overbodig was.
Neuh, ik wil vrij zijn, ook als ik slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook erg fijn nummer wel iddKan je zo heerlijk in zwelgen gewoon
![]()
Hier, nog eentje
Helaas niet onverwacht..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
De militaire leider van de Libische opstandelingen is neergeschoten.
Ja. En dan te bedenken dat ik ook bijna ambtenaar was geworden (bestuurskunde voor anderhalf jaar gestudeerd voordat ik de zorg in wou en met psy. ben begonnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Godskolere, ik heb geen zin in stomme discussies op internet zo laat nog(ander topic)
![]()
[..]
Bizar he! Pff. Ja iddKutambtenaren achter hun bureautje stomme beslissingen maken over mensen als nummers
Ik weet wel dat ze het qua IT allemaal dik voor elkaar hebben. Zo goed en strak geregeld als het daar is heb ik nog zelden gezien. En ja, ze draaien op overheidsgeld. Dat betekent per definitie dat je niet langer dan een kabinetsperiode vooruit verzekerd bent van je bestaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens vragen hoe het met de subsidies daar zit. Ik ga er volgend jaar stage lopen en zij hebben nog voor maximaal 4 jaar subsidie en daarna is het allemaal gruwelijk onzeker.
Enigszins het risico van het vak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
De militaire leider van de Libische opstandelingen is neergeschoten.
Ohnoesss!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja. En dan te bedenken dat ik ook bijna ambtenaar was geworden (bestuurskunde voor anderhalf jaar gestudeerd voordat ik de zorg in wou en met psy. ben begonnen).
Niet de ambtenaren, de politiciquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Godskolere, ik heb geen zin in stomme discussies op internet zo laat nog(ander topic)
![]()
[..]
Bizar he! Pff. Ja iddKutambtenaren achter hun bureautje stomme beslissingen maken over mensen als nummers
Kan toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, ik wil vrij zijn, ook als ik slaap
Maar het is een verschil dat je weet dat je werk voor een volgende ambtstermijn weer moet verantwoorden aan een politicus of ambtenaar (wat terecht is, want je moet goed werk leveren), of dat er één zegt dat jullie organisatie mogelijk overbodig wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze het qua IT allemaal dik voor elkaar hebben. Zo goed en strak geregeld als het daar is heb ik nog zelden gezien. En ja, ze draaien op overheidsgeld. Dat betekent per definitie dat je niet langer dan een kabinetsperiode vooruit verzekerd bent van je bestaan.
Ja, ik zeg gewoon ambtenaren omdat het mooi klinktquote:
Ik vind dat vasthouden uit romantisch oogpunt best lief, maar in de praktijk: nee, dank jequote:
Ik zou het heel knap vinden als MEE overbodig zou worden. Ik ben echt wel benieuwd naar de redenatie daarachter danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar het is een verschil dat je weet dat je werk voor een volgende ambtstermijn weer moet verantwoorden aan een politicus of ambtenaar (wat terecht is, want je moet goed werk leveren), of dat er één zegt dat jullie organisatie mogelijk overbodig wordt.
Ambtenaren zijn ook niet de meest socialen heb ik wel meegemaakt op de studie. En je weet ongetwijfeld dat die ongezien ook best veel invloed hebben. Alleen al in hoe je een voorstel presenteert. Hetzelfde voorstel in andere bewoordingen toelichten kan al lijden dat een politicus ja of nee denkt over een voorstel en daarmee kan je dus ook de besluitsvorming beïnvloeden naar hoe jij erover denkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |