Welke van de gemiddeld 700?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, iemand moet er nu ff iets controversieel ingooien![]()
Wat vinden jullie van de tweet van Wilders gisteren (ja, ik weet dat het geen POL is)
Citeer de tweet eens?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vinden jullie van de tweet van Wilders gisteren (ja, ik weet dat het geen POL is)
welke tweet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hahahahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uitstekende timing! Wat gaat het nu allemaal precies worden in lekentaal voor mensen zoals mij?
[..]
Zeker zeker! Laten we nu maar terugschakelen op het Nederlands voordat ik door de mand val en blijkt dat ik zeer weinig Frans spreek.
Die ene van 3:49 uur over Dibi en Cohenquote:
Daar schieten we nog steeds weinig mee opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ene van 3:49 uur over Dibi en Cohen
Ah die!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Citeer dat ding dan ff Zuster Snugglesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah die!
Ik snap die tweet niet zo. Wat ik begreep uit het nieuws en fora's waar ik rondhing was dat zowel Dibi als Cohen opriep om geen stemmingmakerij toe te passenen de toon te matigen de ramp in Noorwegen. Of ik heb iets gemist, of hij blaat onzin.
Oh datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-uit-aanslagen.dhtml
Is het ook..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bovendien vond ik zijn tweet over "linksigen" wel heel abject. Juist nadat er mensen overleden zijn doordat mensen zo dom zijn in links-rechts beelden te denken gaat uitgerekend Geert zo'n tweet plaatsen waar hij weer afgeeft op "linksigen".
Ik vind het allemaal maar een triest gebeuren allemaal.
Soms hou ik echt van jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Walgelijk, jammer en triest.
Laten we even de moord op Fortuyn erbij halen.
Rechts wordt vermoord:
Links reageert niet
Rechts: "Boe-hoede kogel kwam van links
"
Nou dit:
Rechts moordt zelf:
Links reageert niet
Rechts: "Boe-hoestraks gaat links zeggen dat wij het gedaan hebben
"
Echt TE jammer gejank gewoon.
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En sowieso. Ik vind het schandalig als iemand een terroristische actie voor zijn gewin wil gebruiken. Is die man geïnspireerd door Geert? Mogelijk. Deelt hij opvattingen met Geert? Zeker. Maar Geert is niet verantwoordelijk voor de daden die man pleegt. Een mening geven over een onderwerp (hoe abject dan ook) moet gedaan kunnen worden. En alhoewel de toon van het debat mij totaal niet aanstaat moet het debat wel gevoerd kunnen worden.
En als je terugkijkt mag je ook niet links verantwoordelijk houden voor de moord op Pim Fortuyn. De termen die over Pim gezegd werden zijn milder dan Geert nu over "linksigen" zegt. Maar ik vind wel dat de discussie moet kunnen blijven bestaan, ook al schijnt het tegenwoordig niet meer anders te kunnen dan via schreeuwerij wat mij totaal niet aanstaat. De grens ligt bij geweld.
Iemand zwart maken na een terroristische actie en zo'n slechte daad voor politiek gewin gebruiken is in alle gevallen ronduit walgelijk als je het mij vraagt.
Toyboy!quote:
Ik denk wel dat het fileprobleem in Nederland een stuk minder zou worden als er een miljoen moslimbrikken van de weg gehaald zouden wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb ooit bijna mijn oren afgerukt toen ik hoorde dat iemand op de PVV ging stemmen (in de begindagen van Wilders) omdat Geert de files zou oplossen. Ik was toen echt witheet dat zo'n persoon stemrecht verdient; De PVV had niet eens iets over files gezegd in die tijd, laat staan dat er uberhaupt wat in het verkiezingsprogramma over stond.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het fileprobleem in Nederland een stuk minder zou worden als er een miljoen moslimbrikken van de weg gehaald zouden worden
Dat valt me dan wel weer een beetje van je tegen, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het fileprobleem in Nederland een stuk minder zou worden als er een miljoen moslimbrikken van de weg gehaald zouden worden
Die associatie maakte die man niet. Alhoewel ik denk dat het wel een onderbuik-gevoel man is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zullen onze wegen altijd gescheiden blijven!quote:
Oh, lag het er niet dik genoeg bovenop dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel weer een beetje van je tegen, moet ik eerlijk zeggen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel weer een beetje van je tegen, moet ik eerlijk zeggen.
Goeienachtquote:
Ik ga het echt niet opzoeken nu hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar goed. Ik ben ook een Meritocraat om eerlijk te zijn, geen democraat.
Zal ik een slaapliedje voor je zingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig ik ben niet de enige deze week die niet kan slapen
Lief, maar nee dank jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je zingen?
Komt van het woord merit. Verdienste of gewenste eigenschap dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet opzoeken nu hoor
Dat is wel een heel erg mooi en droevig nummerquote:
Nee, ik ben tegen, sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt van het woord merit. Verdienste of gewenste eigenschap dus.
Een systeem waarbij mensen vanuit gaan dat mensen door bepaalde verdienste bovenaan in de machtsketen moeten komen te staan en daarvan uit mogen besturen. Dus geen democratie meer, maar mensen die het verdienen omwille van hun verdienste aan de macht.
En verdiensten kunnen dan volgens sommige meritocraten mensen zijn die de hoogste opleidingen hebben, volgens anderen succesvolle zakenmensen, andere weer mensen die heel veel voor de wereld betekend hebben door hun daden (zeg maar moeder Theresa of Ghandi). Wat de merit is is nog een groot veld van discussie.
rest van de week geen problemen mee gehad, maar ben nu nog klaarwakker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig ik ben niet de enige deze week die niet kan slapen
Ik zeg niet dat ieder mens niet evenveel waard is voor mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen, sorry
Ieder mens is voor mij evenveel waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |