Is je zusje alweer binnen de landsgrenzen?quote:
Geen één of andere boer die nog wat klusjes te doen heeft?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben net 15 geworden, en nu kom ik niet meer aan een baantje, ik had het uiteraard wel graag gedaan als de zaken anders hadden gelegen
slaap zequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:
Mits er een goed onderwerp aangedragen word.quote:
Beter nogquote:
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mits er een goed onderwerp aangedragen word.
Ja, hee, hallo. Goedenavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whiskyyyyquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hee, hallo. Goedenavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Niet. Onze scriptie moet afgemaakt worden dus ik heb het reizen door Europa met zo'n eurorailer moeten afzeggen.quote:
Bonjour, ca va?quote:
Ja, verhuizenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet. Onze scriptie moet afgemaakt worden dus ik heb het reizen door Europa met zo'n eurorailer moeten afzeggen.
Ik ben nu in mijn ouders huis omdat ze graag willen dat er iemand is om de plantjes water te geven en op hun huis en die van de buren te passen. Dus dat is wel een soort vakantie voor mij. Even heerlijk uit de stad weg.
Jij nog plannen?
Oui, merciquote:
Ah! Vandaar dus ook die nieuwe digitale hebbedingetjes!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, verhuizen![]()
Al heb ik daar ook best wel veel zin in hoor![]()
Maar liever gewoon vet vakantie of zo
Moi, ça va bien! Merci!quote:
Ja nieuwbouw he, NU kan hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah! Vandaar dus ook die nieuwe digitale hebbedingetjes!
Tres bienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Vandaar dus ook die nieuwe digitale hebbedingetjes!
[..]
Moi, ça va bien! Merci!
Uitstekende timing! Wat gaat het nu allemaal precies worden in lekentaal voor mensen zoals mij?quote:
Zeker zeker! Laten we nu maar terugschakelen op het Nederlands voordat ik door de mand val en blijkt dat ik zeer weinig Frans spreek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |