Goedemorgen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:54 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
snel uit bed en tas inpakken.. daarna met de trein naar werk..
waarom doe ik altijd alles op het laatste moment![]()
ik doe alles de avond van te voren want ik meestal als ik in de auto zit is mijn brein nog aan het bootenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:58 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb nog een uur en een kwartier, en dan moet ik ok nog douchen en aankleden en ontbijten en spullen bij elkaar zoeken en tas inruimen
strandlaken, beddegoed, douchehanddoek, avond kleding, sport kleding, etc.. boodschappen doe ik vanavond nog wel even
ik zou de volgende bus nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:34 schreef Yuki het volgende:
Nu dus twijfel: fietsen (wat heel vervelend is met een weekendtas bij je) of wachten op de volgende bus (en gegarandeerd te laat komen)
Argh!
ik had er al een hard hoofd inquote:
ik zou gaan fietsenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:34 schreef Yuki het volgende:
Nu dus twijfel: fietsen (wat heel vervelend is met een weekendtas bij je) of wachten op de volgende bus (en gegarandeerd te laat komen)
Argh!
Ik heb gefietst. Een te-laat-melding is nogal een heet hangijzer hierquote:
?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gefietst. Een te-laat-melding is nogal een heet hangijzer hier
Nu op tijd... En zweterig
Goedemorgen duckiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou gaan fietsen
Mgguh! trouwens
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duckquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou gaan fietsen
Mgguh! trouwens
ik krijg ook een aantekening hier als ik te laat komquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |