Ja, mn ritme is nu toch al fucked upquote:
On-ge-lofelijk. Bureaucratie ten top, begonnen bij het 1e kabinet balkenende.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Belachelijk he? Ik snap dat je sommige zaken moet verantwoorden, maar de overheid is zo hard doorgeslagen in de verzakelijking van alles.![]()
Daarom ga ik na deze studie ook een master doen die meer gericht is op onderzoek, zodat als het echt niet meer leuk is ik nog iets anders kan gaan doen.
Ik vind MEE wel leuk trouwens. Zelfs als stagiaire krijg je een laptop en telefoon om mee te nemen en daar je administratie in bij te kunnen houden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik alleen op IT-gebied betrokken bij MEE
Een nieuwe user aanmaken in hun geweldige database systeem kost, zonder dat er iemand aan je kop zit te zaniken om andere zaken, dus als je echt alles zo snel mogelijk kan doen, 28 minuten.
Woahh, het is echt bijzonder om tegenwoordig nog een Black Sabbath luisteraar te vinden, sowieso weet eigenlijk niemand meer van mijn leeftijd dat ze ooit hebben bestaanquote:
Welke regio zit je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind MEE wel leuk trouwens. Zelfs als stagiaire krijg je een laptop en telefoon om mee te nemen en daar je administratie in bij te kunnen houden.
Ik denk dat ik afgelopen jaar zo 50 euro heb verbeld voor mijn cliënten.
Juh! Aankomend jaar maatschappelijk werk afronden, behalve de minor. In de minor psychologie doen (die ik kan gebruiken om ook mijn psychologiestudie af te ronden met een paar extra vakken), psychologie afronden en dan een master conflict, risico en veiligheidspsychologie volgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
On-ge-lofelijk. Bureaucratie ten top, begonnen bij het 1e kabinet balkenende.Zó erg, wat haat ik die man zeg. Bah.
![]()
Nice!
Ik ga aan de slag in regio Twente.quote:
Onze titel is anders. Wij heten consulent-in-opleiding.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja, ook als stagiair tel je gewoon als full-blown consulent
Oeh, wat gaaf joh!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Juh! Aankomend jaar maatschappelijk werk afronden, behalve de minor. In de minor psychologie doen (die ik kan gebruiken om ook mijn psychologiestudie af te ronden met een paar extra vakken), psychologie afronden en dan een master conflict, risico en veiligheidspsychologie volgen.
ah ja andere werkprocessen hmm. Welke handicap kwalificaties heb je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze titel is anders. Wij heten consulent-in-opleiding.
Wat denk je van in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:42 schreef Dr_Flash het volgende:
valt me trouwens wel op dat de verhouding Vrouw - Man bij MEE ongeveer 90 : 10 is
Ik heb mijn geld op het juiste moment vastgezet, net voordat de markt en rentes in elkaar vielen. Zodra dat geld vrijkomt kan ik een master hier of in Amerika volgen, wat mij dan het leukst lijkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, wat gaaf joh!Dat klinkt echt super interessant
![]()
En krijg je daar dan nog wel geld voor van meneer Rutte?
Wow.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld op het juiste moment vastgezet, net voordat de markt en rentes in elkaar vielen. Zodra dat geld vrijkomt kan ik een master hier of in Amerika volgen, wat mij dan het leukst lijkt.
Nou ja, ook zoiets idd. Ik werk zo vaak ergens waar ik alleen maar met kerels werk. Nooit problemen. Maar vrouwen kunnen dat dus niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat denk je van in een ziekenhuisIk heb toevallig nu op deze afdeling een aantal mannelijke collega's, maar het komt ook genoeg voor dat je met ALLEEN maar vrouwen zit. Echt niet leuk en gezond
Dat weet ik nog niet. Ik ga de eerste weken samenlopen (standaard bij mensen die MWD studeren en daar stage komen lopen). Mijn kennis ligt op dit moment vooral bij autisme en vermoeidheidsstoornissen (slaapstoornissen, CVM en dergelijke), dus mogelijk die richting uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah ja andere werkprocessen hmm. Welke handicap kwalificaties heb je?
XDquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ook zoiets idd. Ik werk zo vaak ergens waar ik alleen maar met kerels werk. Nooit problemen. Maar vrouwen kunnen dat dus niet?
Ik vind het stiekem wel leuk, al die dames om je heen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat denk je van in een ziekenhuisIk heb toevallig nu op deze afdeling een aantal mannelijke collega's, maar het komt ook genoeg voor dat je met ALLEEN maar vrouwen zit. Echt niet leuk en gezond
Ik weet het nog niet. Ik laat het de eerste weken ook maar lekker over mij heenkomen en daarna maar eens kijken wat ik wil en kan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, AUTI en CZ (chronisch ziek) dus minimaal![]()
Bij ons krijgen alle consulenten standaard alle handicap kwalificaties trouwens. EN alle stagiaires dus ookStel je voor dat ze eens iets niet ergens op kunnen boeken
Het is ook hartstikke laat en tijd voor bed freule.quote:
Me2...quote:
Mwoa. De Enfertjes van deze wereld zitten helaas niet bij MEEquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel leuk, al die dames om je heen.
Sweet dreams. Ik ga ook zo mannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Me2...
Ja, ik ga lekker pittenTrusten nachtbrakers!
Slaap zachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Me2...
Ja, ik ga lekker pittenTrusten nachtbrakers!
Hmmz, jammer, maar helaas. Slaap lekker!quote:
Ik ga op een kleine afdeling werken. Volgens mij 10 á 12 directe collega's ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. De Enfertjes van deze wereld zitten helaas niet bij MEE![]()
geregeld zijn het ook "mensen uit de doelgroep" die zelf bij MEE werken. Ik vind het wel grappig eigenlijk, verder niet echt heel belangrijk
Nou, succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga op een kleine afdeling werken. Volgens mij 10 á 12 directe collega's ofzo.
Daarom. Het was ook mijn eerste keuze met de stadsbank.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes in ieder gevalHet is best een leuke club om te werken
Tussen Zwolle en Meppel had ik net niks geen problemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:58 schreef wel.o.k het volgende:
Mistig bij amersfoort, slecht voor de gemiddelde snelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |