Ja een gedichtje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Foto van de ballerinas?En heb je al een blijfinbedbrief voor morgen?
Ik zit er op te broeden nu, blijft moeilijk
Echt? Wauwquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!quote:
De laatste tijd gaan we niet zo heel hard meer...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!
Daar hedde gij ook een punt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, er zijn nog zo z'n momenten.
Maar er zijn een paar enorme spammerts die hier niet meer komen, dat maakt een enorm verschil in het tempo natuurlijk.
Ik heb zo m'n heldere momenten.quote:
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n heldere momenten.![]()
![]()
Alleen nu niet meer zo, 4 uur gamen maakt slaperig.
Naaaais! succes chick!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!
Ik ga zo mijn mandje opzoeken... morgen afspraak met een fotograaf voor eventueel werk, dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen bij zitten
Nighty!![]()
What did she do?quote:
Mama zijnquote:
Fijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama zijngewoon lekker samen lullen, roken, gezellig, gek doen.
Heb je geteld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hou je er rekening mee dat als je afvalt voor je boobies, dat ze dan gaan hangen? *spreekt uit ervaring*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef princess-a het volgende:
Dieet gaat vet goed trouwens! Baal alleen dat ik het voornamelijk doe omdat ik wat bij mn borsten af wil vallen, en dat nu vooral het deel onder mn borsten afvalt waardoor ze weer groter lijkenIk weet dat het even doorbijten is en dat daarna mn borsten wellicht ook afvallen, maar dit is echt hel
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef princess-a het volgende:
Oh man! Mijn sollicitatiebrief was inderdaad goedIk heb vrijdag gesprek! En alles wat de dame aan de telefoon vertelde, past echt zooo goed bij mij
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef princess-a het volgende:
Oh man! Mijn sollicitatiebrief was inderdaad goedIk heb vrijdag gesprek! En alles wat de dame aan de telefoon vertelde, past echt zooo goed bij mij
Vond zij niet, er zat toch bijna 11 uren tussen mijn reactie (vannacht om 1 uur) en haar belletjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
gefeliciteerd princess! Zij reageren ook snel zeg!
Fuuuuuuuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de kruidvat, en daar lag gosh holographic in de aanbiedingenbak, voor 3,50
misschien dat 'ie ook bij andere kruidvatters in de aanbiedingenbak ligt?quote:
Misschien, maar ik kan hem hier in de buurt nooit vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien dat 'ie ook bij andere kruidvatters in de aanbiedingenbak ligt?
ik had 'm niet eerder zien liggen hiero
was je de enige sollicitant ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vond zij niet, er zat toch bijna 11 uren tussen mijn reactie (vannacht om 1 uur) en haar belletje
Nee maar de procedures zijn al aan de gang en ze wilde me er bijquote:
Gaat goed hequote:Op
vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef milka82 het volgende:
Go Princess A! Je bent lekker op dreef,dieet en sollicitatie! Ik mut ook nodig 10 kilo kwijt.... Komt wel,wanneer ik uitgebaard ben ooit....
@ Dico,mooi vervelend! Kun je dan daarna nog wel weg * geen verstand ervan heeft*
Heb ondertussen gefaald bij NS en twee Sleekpalettes (Bad girl en Storm) bij Enchantra. Damn,ik moet niet te vaak aan huis gekluisterd zitten (mini is gister geopereerd aan neusamandelen en oren,dus weinig naar buiten) want dan ga ik bestellen,haha!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ssssssttttt.... Ik heb 2 backups van Gosh holo..... En ik heb hem nog nooit gedragen
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
lol, ik zo even na mijn werk naar de groothandel hier, kom ik bubseltje tegen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaaaaa pic!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
als je een liter aceton, een pompflesje en een topcoat spannend genoeg vindt wil ik best een plaat skieten hoor
wel matig dat je een feestje hebt, anders hadden we kunnen bierenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
On my way to eindhoven!
Eerst een gesprek met een fotograaf voor werk, daarna SQ, Debs en bbq-kip meeten bij MAC, yay!
Ja, dat is wel een beetje kak... maar ik kom wel snel nog een keer die kant op om te bierenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel matig dat je een feestje hebt, anders hadden we kunnen bieren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
On my way to eindhoven!
Eerst een gesprek met een fotograaf voor werk, daarna SQ, Debs en bbq-kip meeten bij MAC, yay!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook wel wat dikker gewordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht al, wat staat die meid nou te zwaaien
Hoe bizar is bizar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn eerste dagje thuiszorg gehad. En ik ben terecht gekomen op een hele bizarre plek
En jouw functie daar was?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:01 schreef Mss het volgende:
Nah, niet super bizar. Ik kwam terecht bij een vrouw die prima in staat was tot zelf schoonmaken en waar ik níks goed kon doen en die alles letterlijk meteen na mij nog maar eens gķed overdeed.
De etos hier had 50% op rimmel alleen vandaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jouw functie daar was?
Er is gewoon weer nagellak in m'n tas gesprongen... kut-kruidvat
o en: WEEKEND!
Juist wel, ze heeft een wake up call nodig, een reality check..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ghehe. Ik heb een heel lief maar niet zo erg bijdehand collegaatje. Ziet alles echt alleen vanuit zichzelf en haar wereldje. Voorbeeld: "Ja maar, als homo's en lesbi's kinderen hebben, dat kan gewoon niet! Dat vind ik echt niet kunnen hoor. Het hoort gewoon niet. Ze hebben zelf gekozen dat ze dat waren, dus dan wisten ze ook dat ze geen kinderen konden krijgen. Dan moeten ze niet van die rare dingen met spermadonors enzo gaan doen."
Dus ik leg uit dat mensen niet kiezen op wie ze vallen, maar dat ze gewoon zo zijn. "Nouou, dat weet ik niet hoor. Volgens mij wordt je helemaal niet zo geboren. Vroeger waren er helemaal geen homo's of lesbi's en nu het mag zijn ze opeens overal. Volgensmij is dat gewoon aangepraat door de media enzo."
Riiiiiight... Ze is echt lief, maar ik hoop dat geen van haar vriendinnen stiekem lesbisch is.
Met het risico dat ik mezelf herhaal: Piiiiiics!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Ben je om 4 over op het station, vertrekt de trein net... volgende om 32, zit je daar in, moeten ze nog een treinstel aan koppelen... we vertrekken nu om 45... had ik net zo goed nog 3 biertjes met Debs en SQ kunnen drinken.... kak.
Maar: mac workshop was tof!En heel slecht voor den portemonnee
Heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Met het risico dat ik mezelf herhaal: Piiiiiics!
En zo liggend bewaren lijkt me ook niet zo goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuuuuu I haz a problem![]()
[ afbeelding ]
Het past niet meer
pictjur plies!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn make-up precies zo gedaan als gaylord het mij gisteren heeft geleerd, en het is best heel mooi!
1x vijlen, voetverzorging, aceton edquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
nagel, wat zit er dan in de andere 4 lades?
Yay!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn make-up precies zo gedaan als gaylord het mij gisteren heeft geleerd, en het is best heel mooi!
Bij mij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon die van essence van een knaak, prima toelie!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij ookmet het Oh So Special palette. Heb alleen geen gelliner dus gewoon geen liner gedaan
.
Fijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
poes voelt zich al helemaal thuis bij puckzzz
dinnetje moest toch wel een beetje huilen op de terugweg
Wauw! Superchic! Nu ben je een Vamp!quote:
ja, maar jij trouwt en zij niet. Wel vervelend dat ze niet mee willen denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nice SQ ! Ze te horen was het best leuk gisteren
Bij mij is het even kutJe probeert een gesprek aan te gaan met ouders i.v.m. alternatieve dienst (en niet voor de kerk) en dan krijg je te horen dat je dan niet 'echt' trouwt en zij toch wel willen dat we een priester kiezen
![]()
![]()
Bleh..
Ja na ons gesprek gisteren; was ik ook ever verward voor wie 'de dag' nu eigenlijk was. Voor mijn vriend en ik of voor mijn ouders.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij trouwt en zij niet. Wel vervelend dat ze niet mee willen denken
Oh, laat me raden, zij vinden dat je alle dementerende kwijlende oudtantes ook als daggast mee moet nemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja na ons gesprek gisteren; was ik ook ever verward voor wie 'de dag' nu eigenlijk was. Voor mijn vriend en ik of voor mijn ouders.
Fijn dat vriendliefs ouders wel open staan en respect hebben voor onze keuzes.
En het is (helaas) niet de eerste discussie met mijn ouders over de trouw (zo ook een hele discussie gehad over de gasten)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, laat me raden, zij vinden dat je alle dementerende kwijlende oudtantes ook als daggast mee moet nemen?
Misschien zien jouw ouders jouw huwelijk wel als een soort sociaal statussymbool?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vergeet de buren van mijn ouders niet waar ik niks mee te maken heb
O wat irritant. Het is jouw dag! Je moet het al eens worden met je vriend, moet je je ouders er ook nog bij hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja na ons gesprek gisteren; was ik ook ever verward voor wie 'de dag' nu eigenlijk was. Voor mijn vriend en ik of voor mijn ouders.
Fijn dat vriendliefs ouders wel open staan en respect hebben voor onze keuzes.
En het is (helaas) niet de eerste discussie met mijn ouders over de trouw (zo ook een hele discussie gehad over de gasten)
Mijn ouders leven ook nog 50 jaar terug in de tijd inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zien jouw ouders jouw huwelijk wel als een soort sociaal statussymbool?
Tegenwoordig is dat nogal ouderwetsch, maar 50 jaren geleden nog heel normaal.
Anderszijds zijn het natuurlijk wel Belgen
+1quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Diconnected het volgende:
Al dat gedoe. Ik zou gewoon alleen lekker in het gemeentehuis trouwen en dan een dikke party met veel bier en wijn daarna waar iedereen mag komen
Minder leuk nieuws: heb een ontstoken kaakhele dag al last van m'n rechteroor, pijn trekt door naar m'n kaak, ogen en hoofd. Dus eerder van m'n werk weggegaan, want die bliepjes van de kassa werken dan niet mee als je pijn in je oor hebt
Dus ik net met mams naar de huisartsenpost, huisarts zegt dus dat ik een ontsteking in m'n kaak heb, en dat trekt dus door naar m'n oren en ogen. Ben je lekker mee dus
Ibu FTW!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Diconnected het volgende:
Ja en m'n verstandskiezen komen door dus ik hoop dat ik er niet teveel last van ga hebben, heb een drukke week voor de boegmaar ik hou het dus wel ff in de gaten, als het erger word word het toch een bezoekje brengen aan de tandarts.
Heb wel ibu's, want had al paracetamol geprobeerd, maar dat helpt dus nietDus we wachten af...*dumdumdum*
I iz puppyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
ej verstandskiezen komen door!
Jonkje!
Ik heb gewoon heul geen verstandquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
ej verstandskiezen komen door!
Jonkje!
Mee eens! Tas inpakken is zo'n rotwerk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb half verstand.
Bwuuh, bedenken wat je mee wil op vakantie is vervelend.
De mijne mochten blijven zitten omdat er al wat anders met brute kracht uitgetrokken was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn verstand is er met brute kracht uit getrokken
je onderkaak?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne mochten blijven zitten omdat er al wat anders met brute kracht uitgetrokken was.![]()
Ja.quote:
oh wat lief dat je dat vraagtquote:
Vertelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh wat lief dat je dat vraagt
Het gaat heel goed met mij! Poes ligt heerlijk op de bank te slapen. samen met nieuwe lief
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
SQ heeft 'm ontmoet
Lang verhaal, ken hem al tien jaar maar ben best wel in love
Ohja foto's van poes staan op mijn facebook....
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
SQ heeft 'm ontmoet
Wat leuk voor je!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
SQ heeft 'm ontmoet
Is het goed gegaan met het briefje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Leuk voor je puckzzz
Mammas bruiloft was super
Hans heeft zijn tijd wel gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef Lindytje het volgende:
Lekker samen metHans teeuwen kijken. Totdat 'ie begint over seks met kleine meisjes van 8.
En weg goede stemming
jouwquote:Op zondag 31 juli 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Puckz, een nieuwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, enzei nog van de week: dan mag ze ook wel hier biertjes komen drinken!! Toen ik vertelde over jou en C. Ze vindt je lief!
dat! Ik vindt dat echt een no go hoorquote:
me too! Zat een paar maanden geleden bij een andere cabaretier die ook domme grapjes maakte over een opa die op zn sterfbed zat te grappen over de sex die ie met zn kleinzoon had gehad. Vriendin en ik hebben ons in de pauze uit de voeten gemaaktquote:
Dat! Ik weet zo goed hoe jij je voelt. Al waren er vrijdag 2 leuke jongens (allebei langer dan ik) die met mij gingen flirten. Dat was dan wel weer leuk.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Diconnected het volgende:
Jeej voor Puckzzz!
Ik wil ook een liefging gister stappen en er waren welgeteld 5 mannen die langer dan mij waren
Flirtenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat! Ik weet zo goed hoe jij je voelt. Al waren er vrijdag 2 leuke jongens (allebei langer dan ik) die met mij gingen flirten. Dat was dan wel weer leuk.
Dat koppie!quote:
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
Ik kreeg net zo'n leuk baanaanbod (half half we moeten met elkaar om tafel om alles te bespreken) maar ik moet echt een rondje rennen ofzo, want anders ga ik gillen, want dit is echt leuk!!
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
Ik kreeg net zo'n leuk baanaanbod (half half we moeten met elkaar om tafel om alles te bespreken) maar ik moet echt een rondje rennen ofzo, want anders ga ik gillen, want dit is echt leuk!!
Niet eens! Daar ga ik vrijdag heen om met ze te praten. Voelt alsof mn leven een hele goede kant op gaat nuquote:Op zondag 31 juli 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
van die ene sollicitatie?
En waarom moet een man perse langer zijn
Lief van julliequote:
Met héél veel moeite.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
Maar hoe zet ik mezelf nou in godsnaam weer aan mn scriptie?
Het was ook echt een fijne muur om behang vanaf te krabben zo te zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:55 schreef Diconnected het volgende:
Oh en van behang afhalen word je moe, bohhhh. Morgen maar weer verder en dinsdag nieuw behang erop
Ugh ja. 3 lagen, die laatste laag is echt een kreng, moet je echt verschrikkelijk hard krabben enzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook echt een fijne muur om behang vanaf te krabben zo te zien.
* IJsdraakje heeft ook zo'n muur
En dan te bedenken dat het het makkelijkst is om er nieuw behang overheen te gooien omdat het een eeuwigheid duurt voordat zo'n muur egaal is.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ugh ja. 3 lagen, die laatste laag is echt een kreng, moet je echt verschrikkelijk hard krabben enzo.
Ja maar met dit behang moet je de muur insmeren en het kon dus niet over m'n oude behang heenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het het makkelijkst is om er nieuw behang overheen te gooien omdat het een eeuwigheid duurt voordat zo'n muur egaal is.
Stomme kaak is stom.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar met dit behang moet je de muur insmeren en het kon dus niet over m'n oude behang heen![]()
En auw, kaak gaat weer pijn doen
Hendige sjit.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:16 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik ga zelf niet behangen, mag de buurman doen
Schijnt inmiddels alweer bezet te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef Diconnected het volgende:
Dan moet ik die van 2.05 maar snel vangen dan
Gingen mensen dat echt vragen?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over lange mannen...
Het wordt jullie moeilijker gemaakt door meisjes als ik. Want met mijn 1,65 heb ik 3 exen gehad die boven de 1,90 zaten. Mijn record was 2m05. We werden op straat door wildvreemden aangesproken met de vraag hoe wij elkaar konden zoenen.
Maar ik heb ze alledrie weer in het wild losgelaten hoor
Het scheelde precies 2 traptredenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gingen mensen dat echt vragen?je kunt lekker in hem klimmen, alleen maar leuk
Zou iemand voor mij een word bestandje in pdf willen zetten? Kan het morgen op mn werk doen maar zou het bestand liever nu direct weer willen versturen
Hahah leuk!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het scheelde precies 2 traptreden![]()
Kan je dat niet gewoon via afdrukken doen? Ik doe altijd document afdrukken en dan heb ik de optie "opslaan als pdf" erbij staan in het venster.
Ik heb chippies met patatje oorlog-smaak
thanks dat het had gemogenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
voordeel van mac![]()
maar je mag het sturen, ik heb het zo gedaan.
Ben m'n exen nu aan het opzoeken op facebook, lig dubbel
Thanks! Geluktquote:Op zondag 31 juli 2011 22:04 schreef buzzwheedle het volgende:
als je do pdf download kun je het ook zelf doen, heb hem wel op windows professional standaard zitten, maar niet op de gewone xp
Ken ik hem dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schijnt inmiddels alweer bezet te zijn.
En hoewel wij het erg leuk hebben gehad destijds, schijn je hem ook niet te willen.
Nee hoor (of misschien wel, maar da's dan meer toevalligquote:
Waar ga je naar toe?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. Verkansie.
Dus straks een hele week geen last van me.
Mjah, could be worsequote:
Gent.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?
Heerlijk dit weer alleen is het maar voor 3 dagen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja, nailsupplies is sloom momenteel! Komt zeker door al die nieuwe collecties
Goed plan, mijn beste Taartquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zitten en niks doen Incan! Doe ik ook vandaag ^_^
Joepie! Thanx chick!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy je brushbeltdinges is onderweg!
Noh wat een idioten bestaan er tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Incantrix het volgende:
Vermoord ja, ze zijn weer keurig teruggelegd in hun hokje en naar verluid was er geen bloedWij hebben het achteraf ook horen gebeuren.. *ril* De politie is ermee bezig ook..
Haha, SQ, ze kúnnen natuurlijk tegelijkertijd elkaars nek hebben gebroken ofzo. Opgelost, slotje!
de douchekop ontplofte?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:48 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, eventjes de badkamer schoonmaken eindigt in een waterballet.
Nee, niet eens. Blijkbaar kan ik geen badkamer schoonmaken zonder er een waterballet van te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de douchekop ontplofte?
Men, er zit vandaag een kerel naast me die de hele dag al zit te ouwebeppen met jan en alleman. Dat is wel zo gruwelijk storend!
Me 3quote:
Ja of niequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Diconnected het volgende:
Zomg
http://www.thepolishaholi(...)glaze-essie-opi.html
Zo, we kunnen weer even vooruit!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Diconnected het volgende:
Zomg
6 dagenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Mss het volgende:
Zeg meiden. Hoe lang deden jullie Kleancolor lakjes erover voordat ze geleverd werden?
aaaaah truuuutquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Diconnected het volgende:
Zomg
Mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
al die glitters boeien me gelukkig momenteel niet zo
die color clubs vind ik maar nixquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)olor-club-layla.html
Nog meer glitters en stinkers en een nieuwe FX collectie van Orly
Ik krijg daar dus altijd een heel erg Limburgse huisvrouwengevoel bij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef Incantrix het volgende:
Ohnee, stinkies zijn ook hier niet welkom
Ik vond op het eerste gezicht Gone Gonzo van de muppet-collectie heel interessant, maar ik heb een swatch gezien en ik vind de enorme zilveren glitters niet echt mooi. Ik zie niet heel veel dat ik nķdig heb, ik ben geloof ik meer van de zomerkleurenowja, misschien de glow in the dark van CG en Essies flakie, die zien er wel hip uit.
Oohh, en ik wil iets anders met mijn haar! Ik twijfel om morgen met lief en kind mee te gaan naar de kapper, maar ik weet niet of ik durf. Sinds ik zelf bepaal wat ik met mijn haar doe heb ik altijd als enige eis 'geen pony' (jeugdtrauma) maar zal ik dan toch eens..? Ik wil iets een beetje messy, en dan misschien zwart met rood verven ofzo..
Da's wel radicaal!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:31 schreef Incantrix het volgende:
Stoffig donkerblond, lengte een cm of 5 tot over de schouders, de laagjes zijn er wel zo'n beetje uit. Geen uitgroei of iets, ik verf al een paar jaar niet meer omdat ik doorgaans te lui ben om uitgroei bij te laten werken. Als ik verf verf ik meestal zwart.
zuipen op maandagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Debsterr het volgende:
We hebben echt supergezellige burenalleen mijn hoofd vond ze vanochtend wat minder lief.. een glas dat constant bijgevuld wordt zorgt voor hoofdpijn haha.
Jah, als mensen horen dat ik het zwart ga verven krijg ik áltijd te horen dat dat niet gaat staan en dat het te hard is voor mijn gezicht en blabla, maar als ze het dan eenmaal zien schijnt het mee te vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel radicaal!
Ik wou dat ik het lef had om blond te gaan... al vrees ik dat ik er een enorme miss piggy uitstraling van krijg, dus laat ik het toch maar
Misschien als ik ooit nog maat 38 krijg
Oeh vetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb besloten mij haar lichter te gaan verven.. nouja niet zelf maar laten doen
Wat voor kleur? Echt blond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb besloten mij haar lichter te gaan verven.. nouja niet zelf maar laten doen
oe tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Debsterr, heb je vakantie, of zit je je nu te verbijten op je werk? Of heb jij ook nooit katers?
[..]
Jah, als mensen horen dat ik het zwart ga verven krijg ik áltijd te horen dat dat niet gaat staan en dat het te hard is voor mijn gezicht en blabla, maar als ze het dan eenmaal zien schijnt het mee te vallenIk heb alleen mijn trouwfoto's voorhanden qua hoe zwart mij staat:
[ afbeelding ]
En ja, blķnd.. Daar twijfel ik nu al 3 jaar over, maar ik weet het niet, ik kan het zķ niet bij mezelf voorstellen. Hoewel blond met zwarte plukken, of blauwe vind ik wel heel mooiWeet alleen niet of ze blauw zouden waarderen op mijn werk enzo
Dico, GL with that
Ik denk dat jou een mahonie bruin/rood heel mooi zal staan eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef Incantrix het volgende:
Oh, coolHet enige nadeel van rood is dat het altijd zo af blijft geven.. Nog erger dan zwart.
Thnx, SQHoewel ik in het dagelijks leven natuurlijk veel minder straal en sinds er een kind is altijd met een afgematte blik loop natuurlijk
Maarja, dan zo'n kleur met vuurtorentjesrood ofzo, en dan een beetje rafelig geknipt ofzo..
Euh? Geeft haarverf af? Dus echt op je kussensloop enzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef Incantrix het volgende:
Oh, coolHet enige nadeel van rood is dat het altijd zo af blijft geven.. Nog erger dan zwart.
Thnx, SQHoewel ik in het dagelijks leven natuurlijk veel minder straal en sinds er een kind is altijd met een afgematte blik loop natuurlijk
Maarja, dan zo'n kleur met vuurtorentjesrood ofzo, en dan een beetje rafelig geknipt ofzo..
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Euh? Geeft haarverf af? Dus echt op je kussensloop enzo?
.... SERIEUS ,,, fuuu nou wil ik t al niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup
Naja, na 6 keer wassen niet meer, maar tot die tijd wel
Of als je door de regen fietst in je witte blouse
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... SERIEUS ,,, fuuu nou wil ik t al niet meer
heb jij nog nooit je haar geverfd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... SERIEUS ,,, fuuu nou wil ik t al niet meer
Datte jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Mss het volgende:
Rood wordt ook heel snel vaal. Dat is ook jammer
neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij nog nooit je haar geverfd?
Oh, die ga ik doorspelen aan mijn lief, haha! Hoewel hij zweert bij een overdosis vitamine B..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gelukkig vakantie en Advil bruistablet is fantastisch bij een kater!
Incantrix, mahonie is inderdaad ÊÊn mooier voor jou
ik heb mijn haar gekortwiekt toen ik 21 werd (ja, op mijn verjaardag ook nog) en heb nu ook voor het eerst weer langer haar. Vroeger, voor ik het knipte, had ik altijd een staart. Nu weet ik dat je haar mooier blijft als je het niet vastbindt. Ik draag het ook altijd los tegenwoordig, behalve als het te heet is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef milka82 het volgende:
Djees, hoe lang duurt dat met Enchantra? Vrijdag besteld en betaald, ik wil mijn paletjes! Had nog iets besteld vrijdag, en dat had ik zaterdag al in huis (valt het op dat ik vakantie heb, blijf bestellen, haha!)
Over naar de kapper, ik heb nu sinds mijn 16 e weer lang haar, en nu durf ik het niet meer af te knippen, bang dat ik er spijt van krijg (en nu ik twee kids heb wil ik zeker niet geassocieerd worden met een 'pittig rood kapsel!') Maar ja, los haar vind ik onpractisch met als gevolg dat ik het nu standaard in een staartje draag.... Ik rol mijn bed uit, haal er een borstel doorheen en floetsj staartje. Ik ben saai....
niceeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, thuis voor een middagje thuiswerken.
Inclusief extragratis pakketje op den mat!
[ afbeelding ]
www.beautybay.comquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niceeeeeeeeeewaar gefaald? misschien toch ook maar eens kopen, hijs wel erg mooi
Jeujquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte jaVuurtorentjesrood moet echt eens in de twee weken opnieuw gekleurd worden.. Doe dat een paar maanden en je zou willen dat je een bosje stro overhield
![]()
Dico, mahonie begint steeds beter te klinken!
DIE MUURquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:59 schreef Incantrix het volgende:
Heuj, maar SQ, jij had/hebt zelf ook zwarte haartjes dusIk ken je niet met lang haar, maar je krullen zijn
Priemgirl, mķest? Waarom dan?
DicoCheck!
En ik bedacht me net ineens dat ik nog wel een foto online heb van hoe het nu ongeveer is, maar dat is wel van veraf en met slecht licht:
[ afbeelding ]
Maar het gebrek aan model is best ook zichtbaar van een afstand
Sorry hoor maar ik moet dit even zeggen, wat staat deze make up je prachtigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, thuis voor een middagje thuiswerken.
Inclusief extragratis pakketje op den mat!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2011 15:34:13 ]
jamaar dat heb ik al 26 jaar en normaal wordt het in de zomer wat lichter maar k heb nu nog geen zon gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Sharaan, ik vind dat donkere erg mooi
En Milka, ik vind dat lang haar je volwassener maaktStaat je goed, en jouw mini is briljant
(de maxi ook, die kijkt zo lekker stoned)
dankjewelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik moet dit even zeggen, wat staat deze make up je prachtigEcht helemaal jouw kleur zo te zien!
Milka jij ziet er ook super leuk uitHeerlijke kindjes ook!
*foto zoeken gaat van zichzelf met wisselende kapsels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |