Ja een gedichtje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Foto van de ballerinas?En heb je al een blijfinbedbrief voor morgen?
Ik zit er op te broeden nu, blijft moeilijk
Echt? Wauwquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!quote:
De laatste tijd gaan we niet zo heel hard meer...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!
Daar hedde gij ook een punt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, er zijn nog zo z'n momenten.
Maar er zijn een paar enorme spammerts die hier niet meer komen, dat maakt een enorm verschil in het tempo natuurlijk.
Ik heb zo m'n heldere momenten.quote:
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n heldere momenten.![]()
![]()
Alleen nu niet meer zo, 4 uur gamen maakt slaperig.
Naaaais! succes chick!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!
Ik ga zo mijn mandje opzoeken... morgen afspraak met een fotograaf voor eventueel werk, dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen bij zitten
Nighty!![]()
What did she do?quote:
Mama zijnquote:
Fijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama zijngewoon lekker samen lullen, roken, gezellig, gek doen.
Heb je geteld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hou je er rekening mee dat als je afvalt voor je boobies, dat ze dan gaan hangen? *spreekt uit ervaring*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef princess-a het volgende:
Dieet gaat vet goed trouwens! Baal alleen dat ik het voornamelijk doe omdat ik wat bij mn borsten af wil vallen, en dat nu vooral het deel onder mn borsten afvalt waardoor ze weer groter lijkenIk weet dat het even doorbijten is en dat daarna mn borsten wellicht ook afvallen, maar dit is echt hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |