Ja een gedichtje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Foto van de ballerinas?En heb je al een blijfinbedbrief voor morgen?
Ik zit er op te broeden nu, blijft moeilijk
Echt? Wauwquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!quote:
De laatste tijd gaan we niet zo heel hard meer...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhaha ik verwachtte eigenlijk nog wel meer!
Daar hedde gij ook een punt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, er zijn nog zo z'n momenten.
Maar er zijn een paar enorme spammerts die hier niet meer komen, dat maakt een enorm verschil in het tempo natuurlijk.
Ik heb zo m'n heldere momenten.quote:
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n heldere momenten.![]()
![]()
Alleen nu niet meer zo, 4 uur gamen maakt slaperig.
Naaaais! succes chick!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheehhe, tijd voor een tukkie dan!
Ik ga zo mijn mandje opzoeken... morgen afspraak met een fotograaf voor eventueel werk, dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen bij zitten
Nighty!![]()
What did she do?quote:
Mama zijnquote:
Fijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama zijngewoon lekker samen lullen, roken, gezellig, gek doen.
Heb je geteld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij is dit het 239e deel van de slap gelul over nagelsenzo reeks
Hou je er rekening mee dat als je afvalt voor je boobies, dat ze dan gaan hangen? *spreekt uit ervaring*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef princess-a het volgende:
Dieet gaat vet goed trouwens! Baal alleen dat ik het voornamelijk doe omdat ik wat bij mn borsten af wil vallen, en dat nu vooral het deel onder mn borsten afvalt waardoor ze weer groter lijkenIk weet dat het even doorbijten is en dat daarna mn borsten wellicht ook afvallen, maar dit is echt hel
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef princess-a het volgende:
Oh man! Mijn sollicitatiebrief was inderdaad goedIk heb vrijdag gesprek! En alles wat de dame aan de telefoon vertelde, past echt zooo goed bij mij
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef princess-a het volgende:
Oh man! Mijn sollicitatiebrief was inderdaad goedIk heb vrijdag gesprek! En alles wat de dame aan de telefoon vertelde, past echt zooo goed bij mij
Vond zij niet, er zat toch bijna 11 uren tussen mijn reactie (vannacht om 1 uur) en haar belletjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
gefeliciteerd princess! Zij reageren ook snel zeg!
Fuuuuuuuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de kruidvat, en daar lag gosh holographic in de aanbiedingenbak, voor 3,50
misschien dat 'ie ook bij andere kruidvatters in de aanbiedingenbak ligt?quote:
Misschien, maar ik kan hem hier in de buurt nooit vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien dat 'ie ook bij andere kruidvatters in de aanbiedingenbak ligt?
ik had 'm niet eerder zien liggen hiero
was je de enige sollicitant ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vond zij niet, er zat toch bijna 11 uren tussen mijn reactie (vannacht om 1 uur) en haar belletje
Nee maar de procedures zijn al aan de gang en ze wilde me er bijquote:
Gaat goed hequote:Op
vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef milka82 het volgende:
Go Princess A! Je bent lekker op dreef,dieet en sollicitatie! Ik mut ook nodig 10 kilo kwijt.... Komt wel,wanneer ik uitgebaard ben ooit....
@ Dico,mooi vervelend! Kun je dan daarna nog wel weg * geen verstand ervan heeft*
Heb ondertussen gefaald bij NS en twee Sleekpalettes (Bad girl en Storm) bij Enchantra. Damn,ik moet niet te vaak aan huis gekluisterd zitten (mini is gister geopereerd aan neusamandelen en oren,dus weinig naar buiten) want dan ga ik bestellen,haha!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ssssssttttt.... Ik heb 2 backups van Gosh holo..... En ik heb hem nog nooit gedragen
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
lol, ik zo even na mijn werk naar de groothandel hier, kom ik bubseltje tegen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
lol, ik zo even na mijn werk naar de groothandel hier, kom ik bubseltje tegen
Jaaaaaaa pic!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
als je een liter aceton, een pompflesje en een topcoat spannend genoeg vindt wil ik best een plaat skieten hoor
wel matig dat je een feestje hebt, anders hadden we kunnen bierenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
On my way to eindhoven!
Eerst een gesprek met een fotograaf voor werk, daarna SQ, Debs en bbq-kip meeten bij MAC, yay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |