Als je het veld kleiner maakt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Nou in theorie kan het veld kleiner zijn gemaakt, maar dat betwijfel ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan wordenquote:
Er zijn geen standaard maten, maar een minimale en maximale afmeting.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Nu moet je je aansteker nog verder gooienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteertquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?quote:
Bij Feyenoord is alles mogelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een club als Feyenoord
Sinds wanneer spelen wij Europees?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteert. Dat betekent dat er enkel gras is ingewisseld voor tegels
.
Makkelijk maar duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?
Neuh, ik sta op de lange zijde. Heb dat probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu moet je je aansteker nog verder gooien
Ene kant is X, andere Y??quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef Caland het volgende:
Beker bier wordt lastig, aansteker moet nog steeds wel te doen zijn
Hehehe, welke wedstrijd was dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |