Als je het veld kleiner maakt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Nou in theorie kan het veld kleiner zijn gemaakt, maar dat betwijfel ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan wordenquote:
Er zijn geen standaard maten, maar een minimale en maximale afmeting.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Nu moet je je aansteker nog verder gooienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteertquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?quote:
Bij Feyenoord is alles mogelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een club als Feyenoord
Sinds wanneer spelen wij Europees?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteert. Dat betekent dat er enkel gras is ingewisseld voor tegels
.
Makkelijk maar duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?
Neuh, ik sta op de lange zijde. Heb dat probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu moet je je aansteker nog verder gooien
Ene kant is X, andere Y??quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef Caland het volgende:
Beker bier wordt lastig, aansteker moet nog steeds wel te doen zijn
Hehehe, welke wedstrijd was dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordig
Ik meen me nog te herinneren bij Feyenoord-Ajax, dat van der Sar een batterij tegen z'n oor kreeg. Zei Hans Van Vliet over de radio: "Ja, da's ook niet zo moeilijk"quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordig
Lijkt me niet dat ze binnenkort weer een nieuwe grasmat aan gaan leggen ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dekatria het volgende:
Naar wat ik ook begrijp staat het nog niet eens vast dat het zo blijft, dus a-la.
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vlietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen me nog te herinneren bij Feyenoord-Ajax, dat van der Sar een batterij tegen z'n oor kreeg. Zei Hans Van Vliet over de radio: "Ja, da's ook niet zo moeilijk"
Zo krijgt ASR's slogan op de reclameborden van "We geven het legioen de ruimte" wel weer een andere lading...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze binnenkort weer een nieuwe grasmat aan gaan leggen ..
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Maar waarom zou het veld kleiner zijn dan? Verzoek van de spelers?
Kunnen ze makkelijker de ruimtes dichtlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vliet
Ja, ze verwachten een zwaar seizoen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Bij gebrek aan een fatsoenlijke aanval maar het doel dichterbij laten komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?
beide filmpjes werken hier primaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube niet
Ja, creatief zijn ze wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke aanval maar het doel dichterbij laten komen
Leg dan aan jouw Youtube/pcquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube niet
als je wint wel ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Toch juist mooi dat het fanatieke deel van fans zo dicht op het veld zitten.
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, creatief zijn ze wel.
Maar serieus: Waarom doen ze het? Veiligheid of zo?
Toch juist mooi dat het fanatieke deel van fans zo dicht op het veld zitten.
Alsof die 4 meter extra ze gaat helpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomd
Heb er niet echt een andere verklaring voor.
Kippenvel, ik kan mij die wedstrijden nog herinneren alsof het gisteren was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vliet
Timmie goes Europa-Leaguequote:'Als Feyenoord me terug wil, hoor ik het wel'
De Cypriotische club AEK Larnaca heeft een voorschot genomen op een plek in de kwalificatieronde van de Europa League. De Nederlands getinte ploeg won de eerste confrontatie met de Tsjechische club Mladá Boleslav in de derde voorronde voor eigen publiek met 3-0.
Voor de ploeg van trainer Ton Caanen scoorden drie spelers met een verleden in de eredivisie: Gregoor van Dijk, Gonzalo Garcia en Tim de Cler. Kevin Hofland en Edwin Linssen stonden ook in de basis van Larnaca.
'Het is wat hè? Tim de Cler betrokken bij alle goals van de wedstrijd', zei De Cler op de website van Sport-Promotion.
De vleugelverdediger wist dat er iets bijzonders was gebeurt: 'Dit is echt uniek voor me en ik zal het niet snel weer meemaken. Als Feyenoord me wil terughalen naar De Kuip, dan hoor ik het wel.'
De 31-jarige linksback speelde de afgelopen vier seizoenen voor Feyenoord, waar zijn aflopende contract niet verlengd werd.
De Cyprioten rekenden in de tweede ronde al af met Floriana uit Malta (8-0 en 1-0). Volgende week donderdag is de return in Tsjechië.
Met Johan Voskamp als invaller kwam Slask Wroclaw voor eigen publiek niet verder dan 0-0 tegen Lokomotiv Sofia. De van Sparta Rotterdam overgekomen spits deed de laatste 35 minuten mee, maar kon zijn Poolse werkgever niet aan een doelpunt helpen. (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-ik-het-wel.dhtml
Wat betreft studio neus, Ronald zondag. Kwart over 10.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomd
Heb er niet echt een andere verklaring voor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijker de ruimtes dichtlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |