Als je het veld kleiner maakt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Nou in theorie kan het veld kleiner zijn gemaakt, maar dat betwijfel ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan de afstand tot het veld nou groter geworden zijn. Dat is toch fysisch gewoon onmogelijk, ze hebben De Kuip toch niet groter gemaakt.
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan wordenquote:
Er zijn geen standaard maten, maar een minimale en maximale afmeting.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Nu moet je je aansteker nog verder gooienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat er gewoon reglementen bestaan over de grootte van het veld waar niet van af geweken kan worden.
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteertquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen het minimum en het maximum toegestaan zit enorm veel verschil. Zie het veld van Excelsior.
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?quote:
Bij Feyenoord is alles mogelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een club als Feyenoord
Sinds wanneer spelen wij Europees?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie het, maar voor CL-wedstrijden is er een specifieke norm voor de grootte van het voetbalveld (68x105 meter). Ik neem aan dat een club als Feyenoord de door de UEFA gestelde afmetingen hanteert. Dat betekent dat er enkel gras is ingewisseld voor tegels
.
Makkelijk maar duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel te makkelijk of ken jij het business plan van Feyenoord en heb je er verstand van?
Neuh, ik sta op de lange zijde. Heb dat probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu moet je je aansteker nog verder gooien
Ene kant is X, andere Y??quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat een agressieve TT.
Dit was de oude situatie:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Toch een aardig verschil hoor.
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef Caland het volgende:
Beker bier wordt lastig, aansteker moet nog steeds wel te doen zijn
Hehehe, welke wedstrijd was dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordig
Ik meen me nog te herinneren bij Feyenoord-Ajax, dat van der Sar een batterij tegen z'n oor kreeg. Zei Hans Van Vliet over de radio: "Ja, da's ook niet zo moeilijk"quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nokia 3310 kost niets meer tegenwoordig
Lijkt me niet dat ze binnenkort weer een nieuwe grasmat aan gaan leggen ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dekatria het volgende:
Naar wat ik ook begrijp staat het nog niet eens vast dat het zo blijft, dus a-la.
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vlietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen me nog te herinneren bij Feyenoord-Ajax, dat van der Sar een batterij tegen z'n oor kreeg. Zei Hans Van Vliet over de radio: "Ja, da's ook niet zo moeilijk"
Zo krijgt ASR's slogan op de reclameborden van "We geven het legioen de ruimte" wel weer een andere lading...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze binnenkort weer een nieuwe grasmat aan gaan leggen ..
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Maar waarom zou het veld kleiner zijn dan? Verzoek van de spelers?
Kunnen ze makkelijker de ruimtes dichtlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vliet
Ja, ze verwachten een zwaar seizoen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Bij gebrek aan een fatsoenlijke aanval maar het doel dichterbij laten komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?
beide filmpjes werken hier primaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube niet
Ja, creatief zijn ze wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke aanval maar het doel dichterbij laten komen
Leg dan aan jouw Youtube/pcquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je ff te gaan genieten, werkt youtube niet
als je wint wel ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Toch juist mooi dat het fanatieke deel van fans zo dicht op het veld zitten.
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, creatief zijn ze wel.
Maar serieus: Waarom doen ze het? Veiligheid of zo?
Toch juist mooi dat het fanatieke deel van fans zo dicht op het veld zitten.
Alsof die 4 meter extra ze gaat helpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomd
Heb er niet echt een andere verklaring voor.
Kippenvel, ik kan mij die wedstrijden nog herinneren alsof het gisteren was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat waren echt altijd geniale verslagen met Hans van Vliet
Timmie goes Europa-Leaguequote:'Als Feyenoord me terug wil, hoor ik het wel'
De Cypriotische club AEK Larnaca heeft een voorschot genomen op een plek in de kwalificatieronde van de Europa League. De Nederlands getinte ploeg won de eerste confrontatie met de Tsjechische club Mladá Boleslav in de derde voorronde voor eigen publiek met 3-0.
Voor de ploeg van trainer Ton Caanen scoorden drie spelers met een verleden in de eredivisie: Gregoor van Dijk, Gonzalo Garcia en Tim de Cler. Kevin Hofland en Edwin Linssen stonden ook in de basis van Larnaca.
'Het is wat hè? Tim de Cler betrokken bij alle goals van de wedstrijd', zei De Cler op de website van Sport-Promotion.
De vleugelverdediger wist dat er iets bijzonders was gebeurt: 'Dit is echt uniek voor me en ik zal het niet snel weer meemaken. Als Feyenoord me wil terughalen naar De Kuip, dan hoor ik het wel.'
De 31-jarige linksback speelde de afgelopen vier seizoenen voor Feyenoord, waar zijn aflopende contract niet verlengd werd.
De Cyprioten rekenden in de tweede ronde al af met Floriana uit Malta (8-0 en 1-0). Volgende week donderdag is de return in Tsjechië.
Met Johan Voskamp als invaller kwam Slask Wroclaw voor eigen publiek niet verder dan 0-0 tegen Lokomotiv Sofia. De van Sparta Rotterdam overgekomen spits deed de laatste 35 minuten mee, maar kon zijn Poolse werkgever niet aan een doelpunt helpen. (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-ik-het-wel.dhtml
Wat betreft studio neus, Ronald zondag. Kwart over 10.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is denk ik al jaren een doorn in het oog dat het 'tuig' er zo dicht op zit. Bij studio neus kunnen ze er wat dat betreft ook wat van, bij elk opstootje wordt er op X,Z,W ingezoomd
Heb er niet echt een andere verklaring voor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Denk het wel. Afstand naar het doel wordt kleiner?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijker de ruimtes dichtlopen
Beng Beng Boatengtwitter:georgekoffie twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 21:36:09Feyenoord is altijd mijn jeugd liefde geweest en ook al wordt je ouder je blijft van haar houden,ik wens Ronald en Gio en Van Gastel success reageer retweet
Baas dat wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:07 schreef Happel het volgende:
Beng Beng Boatengtwitter:georgekoffie twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 21:36:09Feyenoord is altijd mijn jeugd liefde geweest en ook al wordt je ouder je blijft van haar houden,ik wens Ronald en Gio en Van Gastel success reageer retweet
twitter:TonStrooband twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 09:27:59Even 'stoepje' Noordzijde gechecked. Situatie onveranderd, op opstelling LED boarding na. Die staat verkeerd. Wordt spoedig hersteld. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 10:55:44#Koeman zit Ryo #Miyaichi graag naar #Feyenoord komen:"Die jongen heb ik er graag bij hoor,hij heeft specifieke kwaliteiten." reageer retweet
'twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 10:59:06#Koeman:"Dit elftal heeft meer kwaliteit dan het #Feyenoord waar ik in 1995 in speelde.Op termijn kunnen we weer naar de top-drie gaan." reageer retweet
Wtf, eerst een assist op maat en daarna een combinatie door het midden en een goal met rechts.quote:
Let vooral even op de typering van de wedstrijd boven de barcode.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef Lastpost het volgende:
Daar haal je een seizoenskaart van voor Excelsior.
Is nog vroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Let vooral even op de typering van de wedstrijd boven de barcode.
De Cler is van alle markten thuis, maar dat wisten we toch al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, eerst een assist op maat en daarna een combinatie door het midden en een goal met rechts.![]()
Whehehequote:
quote:Even het stoepje Noordzijde gechecked. Situatie onveranderd, op opstelling LED boarding na. Die staat verkeerd. Wordt spoedig hersteld, aldus Strooband op zijn twitter. Op de vraag wat er dan precies gaat gebeuren antwoordde hij: De LED-boarding gaat inderdaad naar achter en er komt een nieuw stukje kunstgras. Dan is de situatie weer gewoon zoals ie was.
Met andere woorden: vanaf heden zullen ook anti-bestuur spandoeken niet meer worden toegestaanquote:Alleen positieve uitingen rondom wedstrijden.
Aan de vooravond van de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen doet Feyenoord een nadrukkelijk beroep op alle supporters om de club en de selectie alleen nog positief tegemoet te treden. Directe aanleiding voor de oproep is dat Feyenoord van de KNVB bericht heeft ontvangen dat er een vooronderzoek is gestart naar aanleiding van ongeregeldheden bij de oefenwedstrijd in en tegen Dordrecht. Het oefenduel moest vorige week enige tijd worden stilgelegd nadat vuurwerk en rookbommen op het veld waren gegooid.
‘De kracht van Feyenoord is altijd geweest dat we eensgezind achter de ploeg en de club blijven staan, vooral in moeilijke tijden’, stelt algemeen directeur Eric Gudde. ‘De vlekkeloos verlopen Open Dag van gisteren was daar een schitterend voorbeeld van. Maar ook het vorige lastige seizoen bleek, behoudens enkele incidenten, juist die positieve eensgezindheid dé kracht van Feyenoord.’
‘Denk bij voorbeeld aan de ongekend mooie revanche die elftal en supporters in april samen boekten in de thuiswedstrijd tegen PSV. Supporters verdienen daar ook alle credits voor. Die eenheid, die ons toen onverslaanbaar maakte, moeten we ook komend seizoen uitstralen. Zeker in onze eigen Kuip, maar ook daarbuiten. Boetes kunnen we natuurlijk niet gebruiken. Bovendien is het voor het imago van de club belangrijk dat we positief en eensgezind naar buiten treden.’
Spandoeken, spreekkoren en dergelijke zullen om die reden, vanaf komende zondag als Feyenoord om 14.30 uur voor de openingswedstrijd aftrapt tegen Malaga, alleen zijn toegestaan als ze positief, dat wil zeggen pro eigen club zijn. Volgens de gedragsregels van Feyenoord was dit altijd al een eis waaraan supportersuitingen moesten voldoen, maar nadrukkelijker dan voorheen zal er op worden toegezien dat bijvoorbeeld spandoeken die een negatieve insteek hebben worden verwijderd. Bezoekers die tegen de gedragsregels in vuurwerk afsteken of met negatieve uitingen over personen of de tegenstander komen, kunnen sancties tegemoet zien.
De clubleiding vindt het belangrijk alle supporters bij aanvang van deze nieuwe jaargang nog eens op te roepen Feyenoord positief te ondersteunen en zo als de traditionele twaalfde man andermaal een belangrijke bijdrage te leveren aan de prestaties en de manier waarop er door de buitenwereld tegen de club wordt aangekeken. Gudde: ‘Door middel van onder meer het afsteken van vuurwerk, en met spreekkoren en spandoeken heeft een klein deel van onze supporters de afgelopen maanden in ruime mate haar ongenoegen geuit over zaken die in hun ogen niet goed gaan. Het punt is gemaakt. Het is nu bij aanvang van een nieuw seizoen tijd dat álle supporters zich weer richten op het ondersteunen van de club en het elftal.’
Technisch directeur Martin van Geel sluit zich hierbij aan: ‘Ook toen ik niet in De Kuip werkte, was ik altijd zeer onder de indruk van de trouw van het legioen en de wijze waarop de club en het team werden gesteund. Die unieke eenheid en samenwerking tussen club, selectie en publiek is een belangrijk aspect van het unieke Feyenoord-gevoel. Het was voor mij ook een van de redenen om hier naartoe te komen en ik weet dat dit ook voor anderen geldt. Met zijn allen moeten we dan ook zorgen dat we die kracht en die eenheid vanaf zondag weer uitstralen.’
Voor de (vrijwel ongewijzigde) notitie Gedragsregels, Beroepsmogelijkheden en Commissie van Toezicht 2011/2012 klik hier. Feyenoord besloot in 2007 tot het opstellen van de notitie Gedragsregels om voor supporters meer duidelijkheid te scheppen, zowel ten aanzien van gewenst en ongewenst gedrag. De notitie voor het seizoen 2011/2012 is reeds de vijfde versie.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met andere woorden: vanaf heden zullen ook anti-bestuur spandoeken niet meer worden toegestaan
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met andere woorden: vanaf heden zullen ook anti-bestuur spandoeken niet meer worden toegestaan
Als heel de Kuip nou 'Gudde Gudde je moeder is een hoer' gaat scanderen, gaan ze dan heel de Kuip beboeten?quote:Bezoekers die tegen de gedragsregels in vuurwerk afsteken of met negatieve uitingen over personen of de tegenstander komen, kunnen sancties tegemoet zien.
Dat bepaalt Gudde?quote:Gudde: ‘Door middel van onder meer het afsteken van vuurwerk, en met spreekkoren en spandoeken heeft een klein deel van onze supporters de afgelopen maanden in ruime mate haar ongenoegen geuit over zaken die in hun ogen niet goed gaan. Het punt is gemaakt.
Het wekt ook de impressie dat de mensen die kritiek leveren niet pro-Feyenoord zijn, terwijl dat natuurlijk klinkklare onzin is. Men levert kritiek, juist omdat men pro-Feyenoord isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Caland het volgende:
Ook lekker slim joh zo'n bericht. Alsof de anti-directie doeken niet samen kunnen gaan met het team ondersteunen. Of zijn ze nu gewoon aan het hopen dat zondag de vlam in de pan slaat zodat ze de bekende jongens een SV aan kunnen naaien ?
Tip van mij, vorig jaar na afloop Excelsior - PSV naar Cafe Concordia geweest.quote:
quote:
quote:Feyenoord staat alleen nog positieve uitingen toe
29 juli 2011
Feyenoord meldt op haar officiële website dat het vanaf komende zondag alleen nog positieve pro-Feyenoord uitingen, zoals spandoeken, spreekkoren en dergelijke, toe zal staan. Directe aanleiding voor de oproep is volgens Feyenoord.nl het vooronderzoek van de KNVB naar aanleiding van de gebeurtenissen in Dordrecht.
Feyenoord Netwerk
Nadrukkelijker dan voorheen zal er op worden toegezien dat bijvoorbeeld spandoeken die een negatieve insteek hebben worden verwijderd. Bezoekers die tegen de gedragsregels in vuurwerk afsteken of met negatieve uitingen over personen of de tegenstander komen, kunnen sancties tegemoet zien.
Feyenoord Netwerk
De clubleiding vindt het belangrijk alle supporters bij aanvang van deze nieuwe jaargang nog eens op te roepen Feyenoord positief te ondersteunen en zo als de traditionele twaalfde man andermaal een belangrijke bijdrage te leveren aan de prestaties en de manier waarop er door de buitenwereld tegen de club wordt aangekeken. Gudde: ‘Door middel van onder meer het afsteken van vuurwerk, en met spreekkoren en spandoeken heeft een klein deel van onze supporters de afgelopen maanden in ruime mate haar ongenoegen geuit over zaken die in hun ogen niet goed gaan. Het punt is gemaakt. Het is nu bij aanvang van een nieuw seizoen tijd dat álle supporters zich weer richten op het ondersteunen van de club en het elftal.’
Feyenoord Netwerk
Van Geel: ‘Ook toen ik niet in De Kuip werkte, was ik altijd zeer onder de indruk van de trouw van het legioen en de wijze waarop de club en het team werden gesteund. Die unieke eenheid en samenwerking tussen club, selectie en publiek is een belangrijk aspect van het unieke Feyenoord-gevoel. Het was voor mij ook een van de redenen om hier naartoe te komen en ik weet dat dit ook voor anderen geldt. Met zijn allen moeten we dan ook zorgen dat we die kracht en die eenheid vanaf zondag weer uitstralen.’
Voor negativiteit hebben we de randdebielen van Lunatics.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Of jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Voor negativiteit hebben we de randdebielen van Lunatics.
en een aantal users van FOKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Voor negativiteit hebben we de randdebielen van Lunatics.
Alsof je een boete krijgt van de KNVB vanwege anti-bestuur spandoekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Toekito het volgende:
Ze hebben gewoon gelijk. Dat gezeik kost ons dankzij boetes veel te veel geld.
Protesteren moet buiten wedstrijden om!
quote:Jon Dahl Tomasson en André Bahia nemen aanstaande zondag voorafgaand aan de openingswedstrijd tegen Málaga afscheid van Feyenoord en haar supporters. Het tweetal zwaait in De Kuip af na jarenlange trouwe dienst in Rotterdam-Zuid. Bahia was vrijdagmiddag even in het stadion aanwezig om enkele formaliteiten rondom zijn overgang naar Samsunspor af te handelen. ‘Dat de club me een afscheid heeft aangeboden, zie ik als een heel groot cadeau en erkenning voor het werk dat ik hier zeven jaar met heel veel plezier heb gedaan’, zei de verdediger.
Tomasson liet op zijn beurt deze maand in Feyenoord Magazine reeds weten dat zijn afscheid geen definitief vertrek zal zijn. ‘Ik blijf zo vaak mogelijk naar De Kuip komen’, zei hij. ‘Nu ik geen speler meer ben, ben ik supporter. Ik ben van Feyenoord gaan houden, heb veel liefde voor de club.’
Bahia verblijft momenteel in Nederland, waar hij de afgelopen tijd met zijn nieuwe club Samsunspor op trainingskamp was. De Turkse club heeft de Braziliaan enkele dagen vrijaf gegeven om enkele zaken af te handelen en om afscheid te nemen in De Kuip. ‘Het is altijd mijn droom geweest dat ik door de voordeur zou vertrekken, mocht mijn tijd erop zitten bij Feyenoord’, zei de verdediger. ‘Het zal ongetwijfeld een emotioneel moment worden vanwege de band die ik met de supporters had en wat mij betreft nog steeds heb.’
trainingen en desnoods speciale avonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Happel het volgende:
[..]
5% van de supporters, ja.![]()
[..]
Wanneer dan wel?
Wat een lulkoek, joh. Enige manier om aandacht te krijgen in stadions. Alles naar de anonimiteit verdrukken is niet de manier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
trainingen en desnoods speciale avonden.
Had je vooraf toch al kunnen weten. Die Engelsen maakt het allemaal geen drol uit, joh. Gewoon een beetje gezellig bieren en ouwehoeren. Meer is het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef Maastoren het volgende:
Op sommige sites zie je reisverslagen van supporters die toch naar Engeland zijn gegaan. Er is gewoon bier gedronken met supporters van andere clubs en er zijn geen rellen oid geweest dus alle paniek was weer voor niks.
quote:Koeman kiest voor Biseswar als centrumspits
Diego Biseswar zal zondag tegen het Spaanse Malaga de spits van Feyenoord zijn. De van origine buitenspeler krijgt de voorkeur boven Guyon Fernandez die op de bank moet beginnen.
Sekou Cissé is tegen de Spanjaarden de linkerspits, Jerson Cabral zal als rechtsbuiten aan het duel beginnen. Biseswar stond de laatste twintig minuten tegen SC Veendam, toen de Rotterdammers een 1-0 achterstand wisten om te buigen in een 1-2 zege, ook als centrumspits opgesteld. Feyenoord-trainer Ronald Koeman lijkt de competitie dan ook te beginnen met het trio Cissé, Biseswar en Cabral in de voorhoede.
In de achterhoede lijkt Dani Fernandez de voorkeur te krijgen boven Kelvin Leerdam. Door de blessures van Miquel Nelom en Bruno Martins Indi zal Kaj Ramsteijn de linksback van de Rotterdammers zijn.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Mulder; Fernandez (Leerdam), Vlaar, De Vrij, Ramsteijn; El Ahmadi, Clasie, Fer; Cabral, Biseswar en Cissé
Tsja...ergens snap ik het ook wel. De Bies heeft een goed schot, is redelijk snel en kan zijn lichaam heel goed gebruiken in duels. Koeman wil waarschijnlijk deze optie in de laatste oefenwedstrijd uitproberen voor het geval Fernandez niet beschikbaar is, Cisse geblesseerd en er geen nieuwe spits komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:01 schreef Caland het volgende:
Als een soort van signaal naar de VVF ofzo om een spits te halen.
Rare keuze.
Denk dat Koeman Biseswar eerder een beetje gaat gebruiken als valse spits. Die optie is inderdaad nog niet geprobeerd, maar het zegt iig veel dat Fernandez zo weinig vertrouwen krijgt. Eigenlijk precies wat ik al vaker heb aangegeven, is totaal geen 4-3-3 spits.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ergens snap ik het ook wel. De Bies heeft een goed schot, is redelijk snel en kan zijn lichaam heel goed gebruiken in duels. Koeman wil waarschijnlijk deze optie in de laatste oefenwedstrijd uitproberen voor het geval Fernandez niet beschikbaar is, Cisse geblesseerd en er geen nieuwe spits komt.
Typisch ambtenaren/politici gedrag. Menen dat zij de personificatie zijn van waar ze voor staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het wekt ook de impressie dat de mensen die kritiek leveren niet pro-Feyenoord zijn, terwijl dat natuurlijk klinkklare onzin is. Men levert kritiek, juist omdat men pro-Feyenoord is
Ik heb liever dat hij het niveau haalt van de tweede seizoenshelft vorig seizoen. 2 seizoenen geleden was het louter toevalsvoetbal met een paar aardige treffers ertussen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
De Bies kan nog wel eens belangrijk worden dit seizoen. Is het laatste jaar toch een stabielere speler geworden. Ben benieuwd of hij zijn niveau van 2 seizoenen geleden (waar hij zijn hoge salaris aan verdiende) kan halen.
Grenzen dicht voor ambtenaren en politici. Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Typisch ambtenaren/politici gedrag. Menen dat zij de personificatie zijn van waar ze voor staan
Wat een grootheidswaanzin
Hij is weer thuis.quote:Beenhakker tekent bij Ujpest in Hongarije
29 juli 2011 Ujpest
Leo Beenhakker heeft na Feyenoord weer een nieuwe club gevonden. Waar Feyenoord zijn laatste kunstje moest worden, heeft hij na het mislukken daarvan toch weer een nieuwe uitdaging aangenomen. Hij gaat aan de slag als technisch directeur bij het Hongaarse Ujpest. "Ujpest moet terug naar de plek waar het thuis hoort in het Europese voetbal", zei Beenhakker bij zijn aanstelling.
Eerst maar eens zien of z'n teen het langer dan twee wedstrijden volhoud.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Muto het volgende:
Cisse en Biseswar gaan gewoon onderling switchen van positie.
Vooralsnog ligt hij beter op schema dan Fernandez.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of z'n teen het langer dan twee wedstrijden volhoud.
Met deze selectie moet je sowieso geen 4-3-3 willen spelen denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Koeman Biseswar eerder een beetje gaat gebruiken als valse spits. Die optie is inderdaad nog niet geprobeerd, maar het zegt iig veel dat Fernandez zo weinig vertrouwen krijgt. Eigenlijk precies wat ik al vaker heb aangegeven, is totaal geen 4-3-3 spits.
"Ujpest moet terug naar de plek waar het thuis hoort in het Europese voetbal", zei Beenhakker bij zijn aanstelling.quote:
Staat hij ook met Ujpest op de Coolsingel na het behalen van een landkampioenschap?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
"Ujpest moet terug naar de plek waar het thuis hoort in het Europese voetbal", zei Beenhakker bij zijn aanstelling.
![]()
Wat ben je zuur de laatste tijd, is er iets?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Staat hij ook met Ujpest op de Coolsingel na het behalen van een landkampioenschap?
Ik heb het nog al druk de laatste tijd, dank je voor je belangstelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je zuur de laatste tijd, is er iets?
Mijn belangrijkste seizoen tot nu toe in mijn rijke supportersleven is 1969/1970.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Maastoren het volgende:
Tijdens het afwassen realiseerde ik opeens dat dit misschien wel het belangrijkste seizoen wordt in mijn supporterscarriere tot nu toe.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste seizoen tot nu toe in mijn rijke supportersleven is 1969/1970.
Baas boven baas .....
Moest daar laatst ook nog aan denken ja, heb die nog op zo'n seizoens CD staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wie kent deze classic nog nog nog
Ja Feyenoord 95- 96 daar heb ik hem van geript.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest daar laatst ook nog aan denken ja, heb die nog op zo'n seizoens CD staan.![]()
Nieuwe website trouwens, ziet er veelbelovend uit:
http://www.defeijenoorder.nl/
Behalve voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Te oud om zich nog ergens druk om te maken.
quote:Feyenoord studeert koortsachtig op de mogelijkheden om deze zomer nog één aanwinst te presenteren. Welingevoerde bronnen weten dat het een kwestie van tijd is dat de Rotterdamse club aanklopt bij ADO Den Haag om Lex Immers naar De Kuip te lokken. Hij heeft alles in huis om de nieuwe volksheld te worden in Rotterdam-Zuid.
Immers (25) heeft het perfecte cv met een vleugje 'anti-Ajax-houding' dat hij zich zou kunnen ontpoppen tot de nieuwe held in De Kuip. Als een jonge Feyenoord-fan nu een nieuw shirtje bij de fanshop haalt, zal hij hard moeten nadenken welke spelersnaam hij of zij op de achterkant laat drukken.
De Wolf en Kuyt
In de tijd van de ultieme helden John de Wolf en later Dirk Kuyt was de vraag overbodig. Het is duidelijk, dit Feyenoord mist een pure held. Een speler, die moederziel alleen de druk van het Legioen op zijn schouders neemt. Stefan Babovic was de laatste die een beetje voldeed, Craig Bellamy had een grote held kunnen worden.
Volle sprint naar Varkenoord
Voor Feyenoord, zo weten insiders al jaren, valt Immers meteen. Als Martin van Geel hem vandaag belt, komt hij in volle sprint over de A13 vanuit Den Haag richting trainingscomplex Varkenoord. 'Ik ben ambitieus, zit niet aan ADO vast' liet hij al eens weten.
Van Geel houdt mond
Van Geel reageert in dit stadium niet op namen en stelt keer op keer dat Feyenoord vooralsnog geen ruimte heeft om te investeren. Ook het management van Immers stelt dat Immers nog twee jaar onder contract staat. Maar het feit dat ADO vrijwel zeker wordt uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League, is een bittere teleurstelling voor de middenvelder annex aanvaller. Hij wilde met ADO Europa in. Nu is de tijd rijp voor een transfer van Immers naar Feyenoord.
Uh, neequote:Immers (25) heeft het perfecte cv met een vleugje 'anti-Ajax-houding' dat hij zich zou kunnen ontpoppen tot de nieuwe held in De Kuip. Als een jonge Feyenoord-fan nu een nieuw shirtje bij de fanshop haalt, zal hij hard moeten nadenken welke spelersnaam hij of zij op de achterkant laat drukken.
Vormer hoef je dit seizoen echt niet te verwachten. Volgens mij is die onder de tafel ook allang akkoord met Van Geel voor volgend seizoen, als hij transfervrij is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Immers.
Als er dan geld is haal dan een Schone of Vormer en niet zo'n randdebiel met een haagse ooievaar op zijn rug.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier moeten de alarmbellen al gaan rinkelen.
Het AD toch? Daar stond vanmorgen een soortgelijke stukje in.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:51 schreef PIETR het volgende:
Volgens de Telegraaf kan Immers zich door zijn anti-Ajax houding ontpoppen tot een held a la Kuyt of de Wolf. Serieus, welke debiel heeft dat stukje geschreven ..
Yup, iig de papieren versie van het AD.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het AD toch? Daar stond vanmorgen een soortgelijke stukje in.
Wat een slechte vergelijking.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:53 schreef Typisch het volgende:
Haal dan aub Toornsta en niet deze gevleugelde jongere versie van Meeuwis.
quote:Been: "Feyenoord kan met een goede fase meedoen om plaats achter de top drie"
Mario Been heeft Ronald Koeman succes gewenst met zijn trainerschap bij Feyenoord, dat vertelt de oefenmeester in De Telegraaf. De oud-trainer van NEC en Excelsior moest onlangs vertrekken bij de Rotterdammers omdat een meerendeel van de spelersgroep geen vertrouwen meer had in de keuzeheer.
"Ik gun Koeman het beste en de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn", vertelt Been aan De Telegraaf.
Been zal aan de slag gaan als analist van Eredivisie Live. De trainer kijkt uit naar aankomend seizoen. "Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ", besluit hij.
Beetje para ditquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:05 schreef Caland het volgende:
Geeft maar weer eens aan wat voor gluiperd het eigenlijk is. Toen hij nog trainer was constant janken dat de groep echt niet beter kon en nu stiekem toch de druk leggen op Koeman dat hij echt wel 4e kan worden, met een veel mindere groep zelfs.
QFT. Been was altijd bezig met excuses. En nu alvast het mes klaarzetten voor Koeman. Rat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:05 schreef Caland het volgende:
Geeft maar weer eens aan wat voor gluiperd het eigenlijk is. Toen hij nog trainer was constant janken dat de groep echt niet beter kon en nu stiekem toch de druk leggen op Koeman dat hij echt wel 4e kan worden, met een veel mindere groep zelfs.
Maar lang niet goed genoeg voor Feyenoord. Acht Clasie, van Haaren en Mokotjo nu al beter dan Immers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lex Immers is toch best een goede voetballer... Heeft zich vorig seizoen bewezen.
Dat dus, of Verhoek maar die zal te duur zijn, als ie al niet weg is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:29 schreef vandermar het volgende:
Immirs lol, hoezo een beperkte houthakker als Toornstra daar rond loopt.
Gebaseerd op wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Maar lang niet goed genoeg voor Feyenoord. Acht Clasie, van Haaren en Mokotjo nu al beter dan Immers.
Immers is toch gewoon een spits?quote:
...alsof die uberhaupt voor Feijenoord WIL spelen...positieverbetering?? Mwoahquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dus, of Verhoek maar die zal te duur zijn, als ie al niet weg is.
Ok troll, ga nu maar gauw terug naar Brabant met zijn vele boeren en varkens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef joers1 het volgende:
[..]
...alsof die uberhaupt voor Feijenoord WIL spelen...positieverbetering?? Mwoah
Heb hen dingen zien doen, die ik Immers nog nooit heb zien doen. Kappen/draaien, inzicht, lange pass, bij die jonge gasten allemaal al veel beter ontwikkeld.quote:
(aanvallende) middenvelder ..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Immers is toch gewoon een spits?
Dus totaal niet te vergelijken met een Clasie, Van Haaren en een Mokotjo?
Immers is totaal geen spits, middenvelder/10.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Amateuristisch pleuris-stukje dit zeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:51 schreef PIETR het volgende:
Volgens de Telegraaf kan Immers zich door zijn anti-Ajax houding ontpoppen tot een held a la Kuyt of de Wolf. Serieus, welke debiel heeft dat stukje geschreven ..
Geef mij eens een beetje van jouw positiviteit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:38 schreef PIETR het volgende:
Malaga won gister nipt van Roda. Morgen tegen Feyenoord spelen ze de 3e wedstrijd in 5 dagen.. Wordt dus gewoon een overwinning voor ons
Toen 'Het meisje van de oliobollenkraam' uitkwam deden ze dat bij FC Rijnmond ook al en in die clip was de gelijkenis nog treffender.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef heiden6 het volgende:
Hahaha, zap net langs FC Rijnmond, laten ze een stukje zien van deze clip:
En vervolgens de mededeling dat Jan-Dirk Stouten volgende week weer terug is, want hij is nu nog op tournee.
De gelijkenis was mij nog niet opgevallen.
Hier hetzelfde. Toch wel weer blij dat het allemaal weer gaat beginnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
Toch wel zin in morgen. Lekker naar de Kuip, kutvoetbal kijken en pisbier zuipen.
In De Kuip.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Wordt het eigenlijk nog ergens uitgezonden?
Schermen in De Kuip? Psychologische voordelen_O_quote:
Eredivisie livequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Wordt het eigenlijk nog ergens uitgezonden?
3D ook nog.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh vet! Lekker op de tribune, in full HD
Thuisblijven is leuker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
dan is het net alsof je erbij bent!
Kan je lekker staan thuis voor de bank en op Fok! lezen dat Voice-over last van je heeftquote:
Immers is geen spits, hij wordt dit jaar voor het eerst puur als spits gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Idd zeg.quote:
Jep, typische Castagnois goal, erg doelgericht.quote:
Stadionverbod.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:13 schreef onlogisch het volgende:
Idd, ik heb er ook zin in. Door jaren afwezigheid door numerous reasons ben ik er morgen eindelijk weer bij.
Zeker een typische Castaignosgoal. Bal in de ruimte krijgen en goed afmaken. Zulke ballen is hij beter dan met voorzetten van de zijkant.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, typische Castagnois goal, erg doelgericht.
Jep en nu heeft hij ook spelers achter zich die hem juist kunnen bedienen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker een typische Castaignosgoal. Bal in de ruimte krijgen en goed afmaken. Zulke ballen is hij beter dan met voorzetten van de zijkant.
Netjes.quote:
Had hij gevraagd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Netjes.
Grappig overigens dattie hetzelfde rugnummer heeft als bij Feyenoord.
Niet slecht... maar ik weet niet of hij het echt zo bedoelde... en ach, de houten klazen achterin van Celtic....quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 21:39:05Definitieve opstelling #Feyenoord: Mulder;Leerdam, Vlaar, De Vrij, Ramsteijn;El Ahmadi, Clasie, Fer; G.Fernandez, Biseswar en Cissé. #feymal reageer retweet
Vergeet de samba niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Gewoon zonder echte spits spelen. Barcelona voetbal, tikkie takkie, beetje tutti frutti erbij.
Goed voor hem! Vind het enorm jammer dat hij nu al weg is. Zag hem er dit jaar zo weer 15 à 20 maken voor ons.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 22:24:42Diego Biseswar heeft op het eind van de training een lichte blessure opgelopen.Morgen wordt bekeken of hij kan spelen bij #Feyenoord.#feymal reageer retweet
Mooi gelopen en geschoten van hem. Met pijn in mijn hart moet ik dat toegeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed voor hem! Vind het enorm jammer dat hij nu al weg is. Zag hem er dit jaar zo weer 15 à 20 maken voor ons.
dat is echt zijn kwaliteitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed voor hem! Vind het enorm jammer dat hij nu al weg is. Zag hem er dit jaar zo weer 15 à 20 maken voor ons.
14.30 in de Kuip te Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:36 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand of de wedstrijd van morgen ergens te zien is, en zo ja, waar?
Yes net een oplossing gevonden krijgen we dit. Gelukkig is het maar een oefen wedstrijd welke spits loopt er in de A 1 rond ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 22:24:42Diego Biseswar heeft op het eind van de training een lichte blessure opgelopen.Morgen wordt bekeken of hij kan spelen bij #Feyenoord.#feymal reageer retweet
Manu en Achahbar, beide nog te licht en beide zijn het niet echt spitsen ondanks dat ze makkelijk en veel scoren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yes net een oplossing gevonden krijgen we dit. Gelukkig is het maar een oefen wedstrijd welke spits loopt er in de A 1 rond ?
CAAAS-Tien-Jos!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denken ze nu zelf ?quote:Afterparty Time!
Wij stoppen pas met actie als het bestuur opgestapt is. Daarom hebben we een volgende actie gepland.
As zondag spelen we om 14.30 tegen Malaga thuis , Wij hebben een actie voor deze wedstrijd , wij vinden deze wedstrijd het beste moment , het moet gewoon nu gebeuren. We zitten nu nog in de voorbereiding , het kan beter nu gebeuren dan dat we dadelijk weer onrust hebben midden in het seizoen.
Dus Kameraden ,
Zondag willen wij na de wedstrijd dus om 16.15 nog 1 statement maken, Het plan is : Iedereen die deze actie steunt komt naar de gele zijde. En daar blijven wij tot dat er een antwoord komt , wat wij willen horen.
FEYENOORD IS VAN ONS !!!
Zondag een afterparty !!! Dus vergeet je spandoeken en stem niet mee te nemen!!!
Wat zijn het toch klapjostiesquote:
Mjah ik denk het niet. Ze gaan daar spelen met 4-3-3 of zelfs 3-4-3. Hij gaat voldoende minuten maken denk ik. Hij is de perfecte stand in voor zowel in het centrum (Pazzini/Milito) of aan de zijkant (Eto).quote:Op zondag 31 juli 2011 12:16 schreef Siyara het volgende:
Vraag me toch af of ze Luc gaan verhuren of niet, dit was echt een mooie goal...
Dat vindt Happel geen leuke opmerking. Hij mist zijn vriendjes van de VG.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:05 schreef Siyara het volgende:
Heb het ook wel een beetje gehad met dat anti-bestuur gezeik ....
Nice hoor. Ik wens Luc alle succes van de wereldquote:
Biseswar is geblesseerd, Feyenoord speelt vanmiddag 4-4-2:quote:Op zondag 31 juli 2011 12:43 schreef Muto het volgende:
Zal het niet zo zijn dat Biseswar straks achter Fernandez/Cisse gaat spelen als nummer 10?
Feyenoord.nlquote:Feyenoord begint zondagmiddag de oefenwedstrijd tegen Málaga met twee spitsen. De voorhoede tijdens het openingsduel wordt gevormd door Sekou Cissé en Guyon Fernandez. Diego Biseswar ontbreekt bij Feyenoord in verband met een lichte blessure. Bart Schenkeveld en Dani Fernández, die afgelopen zaterdag ritme op deden tijdens een wedstrijd van Feyenoord/Excelsior onder 19, zitten nog niet bij de wedstrijdselectie.
Ronald Koeman, die zondag zijn debuut maakt als trainer van Feyenoord, kan verder nog niet beschikken over de geblesseerden Gill Swerts, Miquel Nelom, Bruno Martins Indi en Darley.
Feyenoord – Málaga
Zondag 31 juli 2011 om 14.30 uur
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Van Haaren, Clasie, El Ahmadi, Fer; Fernandez en Cissé.
Wisselspelers: Lamprou, Cabral, Mokotjo, Schaken, Auassar en Isoufi.
Beterquote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Biseswar is geblesseerd, Feyenoord speelt vanmiddag 4-4-2:
[..]
Feyenoord.nl
quote:
Geen dankquote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand een stroompje pm-en? Ik kan geen EL ontvangen hier...
Mag ik er ook een?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Geen dank
Trouwens interessant om te zien hoe Van Haaren speelt. Lijkt wel alsof hij in de spits staat maar ook weer niet, tactiek van Koeman?
Kleine sneijder..:P kan het nog kleiner danquote:Op zondag 31 juli 2011 14:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
LOL, krijg net een bericht van RitmoHij leeft nog. Alleen post hij hier niet meer denk ik. Hij leest wel mee, dus Ritmo, post ff een berichtje..
V. Haaren is wel echt gretig, speelt goed. Tevens is die Clasie ook echt super, herken een kleine Sneijder daarin...
Ok, ff wakker worden!
Lolquote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef Only12 het volgende:
[..]
Kleine sneijder..:P kan het nog kleiner dan
een tip: Firstrowsportsquote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef TheFastOne het volgende:
Wil iemand een linkje naar een stream plaatsen?
Of Sopcast kanaal
iig stukken meer dan wij..quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Hamilcar het volgende:
Malaga lijkt zeer geinspireerd te spelen ..
Ze lijken te spelen om niet te verliezen ipv te winnen. Malaga heeft al 2 wedstrijden deze week gespeeld en wij? Fysiek zou je erover heen moeten kunnen.quote:
Die werd na een paar minuten weer terug gehangen en hangt er nu nog steeds.quote:
Die ene voorzet die van de achterlijn kwam klemde hij echt heel Goedquote:Op zondag 31 juli 2011 15:23 schreef Dekatria het volgende:
Mulder en Ramsteijn zijn erg goed bezig, ja.
Tis een oefenwedstrijd, misschien wil Koeman zien hoe het loopt met een iets ander systeem.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vreemde wissel beste speler bij feyenoord die clasie
Mulder lijkt ook enorm stabiel geworden. Veel ballen klem.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord speelt best goed. Met Fernandez en Cissé voorin heb je een bak snelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Malaga 0-1 en inmiddels al 7 wissels.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, F1 was op tv. Iemand doe ff een update. (stand, elftal van malaga) Plz
Schaken lijdt balverlies.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, F1 was op tv. Iemand doe ff een update. (stand, elftal van malaga) Plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |