Ik wil wel lapdancelessen met je doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Wie wil met mij tapdanslessen gaan doen!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik vind het eng Bella... ik klikte dit filmpje aan, keek op Fok, en toen zei je dat!
Jij wil in al mijn kasten wonenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil overigens in jouw boekenkast wonen.
Even naar een 2e hands boekenwinkel dan ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddIT vind ik nog beter maar die is kwijt
Dat is zonde, ik ben zelf erg van Insommnia en The Green Mile.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EINDELIJK!!1!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wil in al mijn kasten wonen
Mijn boekenkast, mijn gameskast, je mag gewoon in mijn bed hoor ik ben niet zo lullig
yeah linedance en tapdansquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oké toppie, we starten een dansgroep en treden op in het schuurke enzo!
En.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een krant gekocht!
quote:
NRC zeker, voor de lowlands krantquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, leg het vooral op een donkere, grimmige plek waar al het hellekwaad ongezien tussen de pagina's vandaan kan druipenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.
Dat was alleen in NRC Next.quote:
Mijn favorieten: IT, The Stand, Salem's Lot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zonde, ik ben zelf erg van Insommnia en The Green Mile.
Maar The Stand ook al een keer of 7 gelezen
waarom speciaal vandaag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Lijkt me helemaal niets. Is net zoiets als drummen, heb ik de bibbers voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Wie wil met mij tapdanslessen gaan doen!
Waar hij hoortquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |