Di¤ SgOenuh syn tog nie hip geNoEg!quote:
Alleen trieste mensen trappen iemand in 't kruisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Ga niet haten op mijn schoenen jonguh!?![]()
Dat zijn zulke vette pattas jochies, harde neuzen, kan je flinke trappen in 't kruis mee uitdelen ..
doet dat pijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alleen trieste mensen trappen iemand in 't kruis
Impliceren dat ik een dude benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als dude op uggs lopen![]()
Hakken
Verder, eensch.
Als je de ballen erbij mee neemt wel ja.quote:
Dan vind ik dus Guido van Raevenhuize -->quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oneens.
Groetjes,
Guido van Raevenhuize
[ afbeelding ]
Tja, als het moet, dan moet het (nog niet meegemaakt tot nu toe gelukkigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alleen trieste mensen trappen iemand in 't kruis
Waarom maak je mijn partner zwart?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan vind ik dus Guido van Raevenhuize -->
Gastquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je de ballen erbij mee neemt wel ja.![]()
Non-existing-google-searchquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom maak je mijn partner zwart?
Groetjes,
Joey Golderbaldt.
[ afbeelding ]
gwn wel lekker toghquote:
meegemaakt jaaa?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je de ballen erbij mee neemt wel ja.![]()
omgquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn wel lekker togh
[..]
meegemaakt jaaa?
Een vriend van mij ja. Maar als je een beetje nadenkt weet je dat het pijn doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn wel lekker togh
[..]
meegemaakt jaaa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |