Jup, de laatste tijd veel zooi verkocht dus had weer centjes om wat mooie dingen te kopen. Zit ook nog een model 1912 pet van een hoofdofficier der Artillerie aan te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Via marktplaats geritseld?
2RA, Artjerie dus
Ik heb hier zo'n flesje staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vergeef het je bij deze![]()
[ afbeelding ]
Ja maar het ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
De beste manier om erachter te komen is door het gewoon te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Kameraad van me overleden, morgen afscheid nemen, zaterdag een militaire begravenis.
Danke, ik drink er nu eentje op hem. Nu kan het nog.quote:
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leuk
edit - Onee, dat was Nieuwegein nevermind![]()
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kan
Tsjah moet je jezelf maar zekeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
[..]
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaal
abseilen is leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef m.k het volgende:
maar los van dat vond ik het leuk om daar te klimmen, al is het mijn enige echte klim ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |