Inkoppertje..quote:Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
NOU IK ZOU TOG SOWIESO NIET GEKOMEN ZIJN!!11!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ganz Geilquote:
Al jaren dat ik ook op de dinsdag vrij ben. Uitslapen in mijn eigen bedquote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef vault_tec het volgende:
Lucky me, maandag na lowlands vrij alleen de dinsdag wel weer een lange dag...
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:16 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Of je bent student en hebt nog gewoon vakantie tot 5 september
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:16 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Of je bent student en hebt school na lowlands.![]()
Je studie kiezen met in je achterhoofd wanneer je vrij bent ivm lowlands tegenover iets kiezen wat je leuk vind en de rest van je leven moet doen ben ik blij met mijn keuze ook al is het nu niet zo gunstigquote:
Tenzij Lowlands datgene is waar je voor leeftquote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je studie kiezen met in je achterhoofd wanneer je vrij bent ivm lowlands tegenover iets kiezen wat je leuk vind en de rest van je leven moet doen ben ik blij met mijn keuze ook al is het nu niet zo gunstig
360 dagen kut leven en 5 dagen leuk is ook weer iets wat je moet afwegenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Tenzij Lowlands datgene is waar je voor leeft
In ander nieuws, ik heb net m'n oordopjes(geluidsfilter) teruggevonden
Zo'n introductie kan je best een dagje van missen. Of beginnen de colleges echt maandagochtend?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je studie kiezen met in je achterhoofd wanneer je vrij bent ivm lowlands tegenover iets kiezen wat je leuk vind en de rest van je leven moet doen ben ik blij met mijn keuze ook al is het nu niet zo gunstig
Ben jij wel helemaal lekker? Zondag nacht is fucking aan in de X-Ray. LOEFAH! Cinnaman.. Jackmaster.. Hop! Die freshe UK Styloquote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef LatonOne het volgende:
Oef wat een prutverdeling in de nacht.. zondagnacht werkelijk niks dat ik hoef te zien. dat wordt dus lachen en binnenvallen bij willekeurige acts. overduidelijk had de xray programmering van zaterdag en zondag omgedraaid moeten worden.
En deadbeat om 1 uur smiddags op zondag ..![]()
bleh breakbeatsquote:Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef nosleep het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker? Zondag nacht is fucking aan in de X-Ray. LOEFAH! Cinnaman.. Jackmaster.. Hop! Die freshe UK Stylo
hoelaat wil je daar aan komen dan? mij lijkt het heel kut om daar te moeten slapen nl, of niet te slapen en de donderdag meteen brak te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Wie gaan er trouwens woensdag al richting de dijk?
Het leek mij en vrienden wel leuk om alvast een nachtje aan de dijk te chillen, lekker bier drinken en alvast een kleine pre-party te maken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |