Foster the People staat al vanaf het begin om 13.30. Tegelijk met The Wombats, helaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:39 schreef Bakakame het volgende:
Heb ik het vanaf het begin verkeerd gelezen of is The Naked and Famous verschoven? Want ik dacht toch echt dat ze om half 2 in de India stonden, maar daar staat nu Foster the People.
Met teveel kneiters gaat het weekend te snel voorbij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Ach, stiekem is het wel lekker dat ik niet constant hoef te rennen etc.
Waarom zou ik dat erotische stukje van mezelf willen verliezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met teveel kneiters gaat het weekend te snel voorbij.
En daarnaast slijt je 3e tepel eraf met al dat rennen.
Trollololoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Zondag: Aphex Twin (goed) of The Offspring (nostalgie) of Beady Eye (benieuwd naar, en overlapt).
Keuzes.
Arctic Monkeys ofcoursequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Die vrijdagavond. Arctic Monkeys vs. The Gaslamp Killer vs. Paul Kalkbrenner...
Het zal Paul wel worden.
Uitstekende keuzequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Het zal Paul wel worden.
Paulquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Het zal Paul wel worden.
India is een container?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:44 schreef julian6 het volgende:
Gaslamp killer lijkt me tof, maar ik kan gewoon niet tegen het hutje-mutje staan in die container daar.. word paul kalkbrenner dan wss of niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Het schema zit vol met gekke keuzes. The Deaf had prima vroeg in de Inda gekund. Daar hebben veel vaker Nederlandse bandjes gestaan die net bezig waren met hun eerste clubtour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Da hopman het volgende:
Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat The Deaf in de Charlie staat. Had ik toch wel een maatje groter verwacht.
Ik vind The Deaf best prima te pruimen, en prettige dame in de bandquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Respect voor de vergevingsgezindheid van sommige Lowlanders. Gewoon vrijwillig naar 1/5 van Di-rect gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |