moet wel kunnen vind ik, zolang inderdaad niet 's nacht of vroeg in de ochtendquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef markoning het volgende:
Gewetensvraagje: Een megafoon meenemen op de camping... not done of kan 't wel? (Uiteraard niet s'nachts te gebruiken, gewoon 's ochtends / voor de nacht voor wat ongein)
Alleen als je lege blikjes bier naar je hoofd wil hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef markoning het volgende:
Mooi. Omdat ik het eigenlijk nog nooit iemand heb horen doen, en het me wel geniaal leek. Vandaar de vraag
Je bent echt niet de eerste met dat geweldige ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef markoning het volgende:
Mooi. Omdat ik het eigenlijk nog nooit iemand heb horen doen, en het me wel geniaal leek. Vandaar de vraag
Waarschijnlijk ben je ook niet grappig genoeg. Pas één keer meegemaakt dat iemand met een megafoon echt ook mensen aan het vermaken was met grappige opmerkingen. Anders is het gewoon irritant.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef markoning het volgende:
He ja , lekker gek doen op LLquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef markoning het volgende:
gozer.. moet je echt proberen. Volgens mij was er vorig jaar of het jaar daarvoor ook zo'n figuur die de HELE nacht en dag semi-'grappige' zinnetjes door dat ding zat te schreeuwen .. kreeg er echt moordneigingen van, wat een sukkel was datquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef markoning het volgende:
Echt wel!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef WalterSobchak het volgende:
Gaan jullie trouwens ook allemaal naar Omar Souleyman?
quote:LLownights
Zaterdag 20 augustus 02.00: "Psst! Ey joh, kom die tent eens uit! Het gaat he-le-maal los in de Lima.." "Huh? Wat? Pff nee ik kan echt niet meer.." "Aah joh, niet miepen, hup die tent uit!" "Hmm, ja pff oke.. Nog eventjes dan" 10 minuten later in de Grolsch: "Loooooowlands!! You're sex is on fiiiiieeeer!"
Jep, zo kan het zomaar weer eens gaan lopen want er is weer genoeg nachtelijk avontuur te beleven! Waaronder dit speciale LLownight programma:
ZER00’S HEROES + VERY SPECIAL SURPRISE ACT
Zer00's Heroes komt voor het tweede jaar op rij overdwars met alle hits & helden uit de zer00's! Check dit filmpje voor een toffe indruk van vorig jaar.
VRIJDAG, GROLSCH, 22:45
ELECTROSWING: DJ'S DADDY-O & TOMMIGUN AKA THE SWING BROTHERS
It don’t mean a thing if it ain’t got that swing, maar dan
op dancebeats. Jeweettoch!
VRIJDAG, LIMA, 23.00
ALPHA-DISCO: DJ’S (MAD) ED & ARNOLD
Alphaveteranen, dus alternatieve hits: Indie, punk, rock, dance, hiphop, metal, go!
ZATERDAG, GROLSCH, 23:15
GLOBAL cLIMAx: DJ’S TOMMI & PIZDABOLKIN
Dansmuziek met de blik op het Oosten: Oost-Europa, het Midden-Oosten, het Verre Oosten…
ZATERDAG, LIMA, 23:00
LOWLANDS RAVE
Loeiende sirenes, alle handjes de lucht in en gaan met die banaan. Lekker hoor!
ZATERDAG, INDIA, 23:15
GLOBAL cLIMAx : AFRIKA DJ BERTÚ
Global Beats goes Afrika: highlife, soukous, afrobeat, anything goes.
ZONDAG, LIMA, 23:00
Was dat diegene afgelopen jaar op campnig 3 die een meisje vroeg waar ze vandaan kwam, het niet goed wilde verstaan en vervolgens ons uren vermaakte met BAARMOEDER DE GEKSTE op camping 3? Die waren namelijk wel leuk bezig af en toe.quote:Pas één keer meegemaakt dat iemand met een megafoon echt ook mensen aan het vermaken was met grappige opmerkingen. Anders is het gewoon irritant.
Same here.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag dus in de India & Lima te vinden.
Anders heb ik er wel 1 voor je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zal voor jou een roze glowstick tussen de memmen hangen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anders heb ik er wel 1 voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |