Voel je je nu een baasje nu je je 20 cm lange e-piemel probeert te frotten in een mods kontje?quote:
Toen was ik niet eens geborenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef speknek het volgende:
Newbies die de database crash van 2001 niet meegemaakt hebben.
quote:
Ik hoop niet voor loveli dat ze hem weer moet inleverenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Bart het volgende:
Krijgt die winnaar ook een levenslang gratis Pimp-abo?
in je post.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:11 schreef Infection het volgende:
Waar is de "officiele" postcount te volgen dan?
je post - 77236.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik bedoel degene die nog niet op de 100M zit.
Boven de datum en tijd van je post zweven, de url die je ziet is het postnummer.quote:
God heeft gesproken, topic kan dichtquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Danny het volgende:
Er is een jaar of tien geleden een crash geweest waarbij een berg posts en topics verloren zijn gegaan. Ongetwijfeld zijn die wel gewoon meegeteld in de nummering. Dat zou inhouden dat die posts wel gemaakt zijn, maar niet meer bestaan. Het postid aanhouden lijkt me daarom - en omdat het duidelijker is - het meest voor de hand liggend.
Maar waar zijn die 8 'verdwenen' posts van dit jaar dan heenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Danny het volgende:
Er is een jaar of tien geleden een crash geweest waarbij een berg posts en topics verloren zijn gegaan. Ongetwijfeld zijn die wel gewoon meegeteld in de nummering. Dat zou inhouden dat die posts wel gemaakt zijn, maar niet meer bestaan. Het postid aanhouden lijkt me daarom - en omdat het duidelijker is - het meest voor de hand liggend.
Dat dus, ik tel liever posts die terug te vinden zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 8 'verdwenen' posts van dit jaar dan heen
waarschijnlijk compleet verwijderd uit de database. kan me een paar posts herinneren die ik hardhandig uit de db heb gehaald.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 8 'verdwenen' posts van dit jaar dan heen
Ah okequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Danny het volgende:
[..]
waarschijnlijk compleet verwijderd uit de database. kan me een paar posts herinneren die ik hardhandig uit de db heb gehaald.
postid 100 miljoen betekent dat er in totaal 100 miljoen posts zijn geplaatst. dat die later zijn kwijtgeraakt of uit de database zijn gehaald maakt niet dat die posts niet geplaatst zijn.
Nee hoor, bij een incomplete databasetransactie wordt er wel een id verbruikt maar geen post geplaatst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Danny het volgende:
[..]
postid 100 miljoen betekent dat er in totaal 100 miljoen posts zijn geplaatst
Strafbare inhoud?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah oke.
Puur uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou je posts compleet uit de db halen?
privacy vooral.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Bart het volgende:
Ah oke.
Puur uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou je posts compleet uit de db halen?
ok, maar aangezien zowel jouw telmethode als de mijne incorrect is is het handiger en voor iedereen duidelijker om het postid aan te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, bij een incomplete databasetransactie wordt er wel een id verbruikt maar geen post geplaatst.
idd. zie het als een dagblad dat de 100000ste editie haalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Danny het volgende:
postid 100 miljoen betekent dat er in totaal 100 miljoen posts zijn geplaatst. dat die later zijn kwijtgeraakt of uit de database zijn gehaald maakt niet dat die posts niet geplaatst zijn, net zoals verwijderde posts ook nog steeds meetellen in de postcount.
Zullen we er misschien 50.000 posts naast zitten; op honderd miljoen is dat verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd. zie het als een dagblad dat de 100000ste editie haalt.
dat er geen archieven meer zijn van enkele van die edities betekent niet dat ze er niet zijn geweest.
Maar als je hem naar de drukker stuurt en direct erachteraan belt dat hij hem niet drukt, en je 5min later een verbeterde versie stuurt, heb je alsnog maar één dagblad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd. zie het als een dagblad dat de 100000ste editie haalt.
dat er geen archieven meer zijn van enkele van die edities betekent niet dat ze er niet zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |