Een plaatsje in de Himalaya, en het wemelt er van de toeristen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zouden zij de enigen zijn geweest die de politie in Leh heeft weten te contacteren? Het is een plaatsje in de Himalaya, erg arm. Nu kom ik zelf wel eens in het Himalayagebied, en ik weet daarom ook dat het niet altijd even simpel is om contact te leggen met iemand of een instantie.

Ben ik nu de enige die WTF (Why That Face) doetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zouden zij de enigen zijn geweest die de politie in Leh heeft weten te contacteren? Het is een plaatsje in de Himalaya, erg arm. Nu kom ik zelf wel eens in het Himalayagebied, en ik weet daarom ook dat het niet altijd even simpel is om contact te leggen met iemand of een instantie.

Hoezo, het is nu toch wel goed neergezet, oder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die WTF (Why That Face) doet

Welnee. En zeker niet in dit jaargetijde.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een plaatsje in de Himalaya, en het wemelt er van de toeristen!

Nee, maar ik ben te moe en laat alles aan jou overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:22 schreef APK het volgende:
[..]

Ik ga wel eens naar Nepal. Vandaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:22 schreef APK het volgende:
[..]

Nou: een horde ouders m,et een vermeende Maddy en een kudde toeristen die het kind 'herkennen' en dat ook nog bij een andere groep toeristen navraagt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welnee. En zeker niet in dit jaargetijde.

Ik ben ook moe, slecht voor het topicquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben te moe en laat alles aan jou over

Ik vermijd de Himalaya altijd in juist deze tijd (moesson).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou: een horde ouders m,et een vermeende Maddy en een kudde toeristen die het kind 'herkennen' en dat ook nog bij een andere groep toeristen navraagt.
Populaire bestemming

Ja ik hoor ook slechte verhalen over de Himalaya nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vermijd de Himalaya altijd in juist deze tijd (moesson).

quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook slechte verhalen over de Himalaya nu.
Sjerpa Paulusma heeft ook geen goed woord over voor de komende weken.

Toch zijn er mensen met een kind die daar rondwaren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]

Zijn Yak bbq in Lhasa was helemaal verpest. Zijn oetmoan klonk als een verkouden snorkel.quote:

Sherpa Paulusmaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook slechte verhalen over de Himalaya nu.
Sjerpa Paulusma heeft ook geen goed woord over voor de komende weken.

Ik zou het niet aanraden om in deze tijd van het jaar met een kind naar de Himalaya af te reizenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen met een kind die daar rondwaren.
Het verhaal is nu wel erg vreemd.
Wie heeft dit hele verhaal eik in de publiciteit gebracht?

Ik kom er rond deze tijd ook nooit hoor, goede keuzequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:26 schreef Banjerkanjer het volgende:

Ha, jij gaat daar ook regelmatig heen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom er rond deze tijd ook nooit hoor, goede keuze

Ja, erg triest.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef Poepoog het volgende:
Wel sneu dat zo'n kind een soortement van Yeti, Elvis of Loch Ness monster is geworden.
Ze was fucking drie man.

Het zicht in Leh schijnt goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er rond deze tijd ook nooit hoor, goede keuze

Sowieso het uitbrengen van een boek vind ik al walgelijk en schaamteloos hoereren op de verdwijning van je dochter.quote:

Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen, als je ziet welke kosten ze hebben moeten makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sowieso het uitbrengen van een boek vind ik al walgelijk en schaamteloos hoereren op de verdwijning van je dochter.

De Britse tabloids zijn echt niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:56 schreef Marie30 het volgende:
Rare wending weer... De ouders zeggen trouwens in een krantenartikel (dat ik hier dacht ik eerder al postte) dat het meisje in India aan de foto te zien Maddie niet zou zijn...en nu zeggen ze dat er zelfs helemaal geen Maddie-lookalike was...?
Edit: en ik meen mij te herinneren dat The Daily Mail de eerste was om dit bericht de wereld in te sturen, de Belgische kranten quote toch allemaal The Daily Mail alleszins.

quote:Britse politie pakt zaak McCann op
Ruim 6 jaar na de verdwijning van de Britse peuter Madeleine McCann gaat de Engelse politie zich met de zaak bemoeien.
Het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft geld toegezegd om het onderzoek weer op gang te brengen, zo meldde de BBC zaterdag.
Madeleine verdween 3 mei 2007 uit haar slaapkamer in een appartementencomplex in Praia da Luz in de Portugese Algarve. Het onderzoek van de Portugese politie zit op dood spoor.
http://www.nu.nl/buitenla(...)akt-zaak-mccann.html

quote:
Vertel...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:53 schreef Aether het volgende:
In a rare press conference on the case, Detective Chief Inspector Andy Redwood said he is leading a team of 37 police officers reviewing some 40,000 pieces of evidence gathered so far. The team has identified some 195 possible leads to be followed up on, he said.

Alles om kranten te verkopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:48 schreef Samuray13 het volgende:
1 kind pleite en zoveel aandacht, terwijl onderhand al honderdduizenden verdwenen zijn die dit privilege niet kennen. Belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |