abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:43:22 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100057052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef Maron het volgende:
Het zal wel niet zo zijn, maar stel dat ze het echt is..voor de ouders van Maddy, voor wat ze allemaal over zich heen hebben gekregen na haar verdwijning..
Een poosje geleden dat meisje wat na 16 jaar via internet haar echte moeder terugvond..de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Overdosis hollywood
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100057087
Computer animatie van maddie?
Die zou ik dan graag zien.
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:51:07 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_100057324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
Wat een domper straks voor die ouders als blijkt dat 't niks is.. -O-
Nee hoor, die ouders weten precies waar het lijk is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_100057628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Overdosis hollywood
Hier mopperkont..(het was trouwens geen 16 maar 23 jaar) :@
http://knack.rnews.be/nl/(...)le-1194928016792.htm
pi_100057823
Onmogelijk is het niet, men gaat echt niet zomaar een DNA test doen.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:12:48 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100058198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Onmogelijk is het niet, men gaat echt niet zomaar een DNA test doen.
Nee joh, als de Nederlandse politie nooit blunderd doen ze dat in derde wereld land al helemaal niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:27:42 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100058745
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Onmogelijk is het niet, men gaat echt niet zomaar een DNA test doen.
Nee, maar als de McCann's denken dat ze het niet is, dan is het natuurlijk wel apart dat de politie daar wel even beter weet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:47:41 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100059458
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als de McCann's denken dat ze het niet is, dan is het natuurlijk wel apart dat de politie daar wel even beter weet.
Derde wereld politie.
Wat ik nogal schokkend vind is dat de ouders gelijk verdacht zijn door de beschuldiging van een stel toeristen, maar dat de gek die probeerde het meisje van het paar weg te nemen niet direct in het zwarte gat van Calcutta gegooid is.
Mensen laten zich knettergek maken door de hypende media. Ik kan niet zoveel vreten als dat ik kotsen wil.

Ja maar, ja maar piet, het zou toch zo kunnen zijn dat....

Me reet, rechtvaardigt dat een heksenjacht op alles wat Frans spreekt en een dochter hebben in die leeftijd?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:56:56 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100059742
Het is idd te zot voor woorden dat een of andere Indiana Jones ongestraft een poging had kunnen doen de held uit te hangen door een kind bij haar ouders weg te halen.
Want ongeacht of ze het wel of niet is zijn die ouders waarschijnlijk wel de enige ouders die ze kent, en om een onschuldig kind ook nog eens een trauma te bezorgen lijkt me een beetje overdreven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100059843
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als de McCann's denken dat ze het niet is, dan is het natuurlijk wel apart dat de politie daar wel even beter weet.
Wij weten niet hoeveel hoopgevende tips de McCann's al hebben gehad in de afgelopen jaren..die toch steeds op niets uitliepen..dan wordt je uit zelfbescherming vanzelf wel sceptisch als er weer zo'n bericht binnenkomt..ze hebben in mei jl nog een uitbreiding voor het onderzoek aangevraagd aan de prime-minister..
Voor de politie daar in India is het natuurlijk wel bijzonder dat een op Maddie gelijkend meisje, met als ouders een daar wonend echtpaar, van Franse en Belgische orgine heeft ..
Goed dat ze het onderzoeken..baat het niet, dan schaadt het niet..
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:02:09 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100059922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef Maron het volgende:

[..]

Wij weten niet hoeveel hoopgevende tips de McCann's al hebben gehad in de afgelopen jaren..die toch steeds op niets uitliepen..dan wordt je uit zelfbescherming vanzelf wel sceptisch als er weer zo'n bericht binnenkomt..ze hebben in mei jl nog een uitbreiding voor het onderzoek aangevraagd aan de prime-minister..
Voor de politie daar in India is het natuurlijk wel bijzonder dat een op Maddie gelijkend meisje, met als ouders een daar wonend echtpaar, van Franse en Belgische orgine heeft ..
Goed dat ze het onderzoeken..baat het niet, dan schaadt het niet..
Nee, gekken die proberen je kind bij je weg te halen, arrestatie, DNA afname, lijkt me geheel geen trauma opleveren bij het kind ook, weggehaald worden bij je ouders en vastgezet worden...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:06:49 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100060094
quote:
Leh, July 23
High drama prevailed in the busy Fort Road market of the city last night when three persons identified a six-year-old girl as Madeleine McCann, a British girl who went missing while on a holiday in Portugal in 2007.

The infamous case had hogged limelight when Madeleine disappeared in May 2007 while she was holidaying with her parents and siblings in the Algarve region of Portugal. The minor girl went missing from an apartment a few days before her fourth birthday and has still not been found. According to the Wikipedia and various web portals, Madeline’s parents Kate and Gerry McCann had stated that they had left the children unsupervised in the ground floor bedroom while they were at a restaurant about 120 metres away.

Last night, a British woman saw a French woman with her Belgian husband roaming in the market with a girl who looked like Madeleine. She immediately informed the British police and the Leh police. The local police has taken the passports of the suspects for verification.

The missing girl’s parents have set up a website where they have put up her pictures that were taken in 2007 and also pictures of how she would look like as she would grow up.

As the British woman shared her suspicions with few others and took a picture of the girl, an American youth -- who was also following the couple -- tried to take away the girl from them. He later told the police that he suspected the girl to be Madeleine. Another American woman also shared the suspicion.

The French woman, however, rubbished their claims, saying that she and her husband were the biological parents of the girl.

A local police official said there was worldwide alert for Madeleine and it would be a great honour for the Leh police to find the missing girl. “However, it all depends upon the evidence like DNA for which help from Madeleine’s parents and the British police was required.”
Toeristen die een meisje alleen kennen van foto's zien een echtpaar met een dochtertje, en zaaien vervolgens paniek.
Stokslagen op voetzolen dit soort gekken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100060386
Tja, ik neem toch aan dat de politie daar het kind eerst goed in de ogen heeft gekeken alvorens een DNA test af te nemen?
pleased to meet you
pi_100060430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, gekken die proberen je kind bij je weg te halen, arrestatie, DNA afname, lijkt me geheel geen trauma opleveren bij het kind ook, weggehaald worden bij je ouders en vastgezet worden...
Nou ja zeg,rustig aan maar hoor, hold your horses..ik lees nergens dat het kind in kwestie bij haar ouders is weggehaald of vastgezet, zoals jij beweert, ik heb alleen gelezen dat het paspoort van beide ouders is ingenomen..(en dat gebeurt ook niet zómaar)..en een DNA test is ook niet zo dramatisch als jij stelt..een wattenstaafje met wat wangslijm is al voldoende..
We zullen zien wat het DNA rapport oplevert..ben benieuwd..
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:17:30 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100060533
Trouwens ook nonsens dat ze DNA van Maddie of haar ouders nodig hebben om te kunnen beoordelen of het Belgisch/Franse stel de biologische ouders van het meisje in India zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:22:23 #66
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100060744
Ik verbaas me trouwens dat jullie zo een vertrouwen hebben in de Politie in India.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:24:16 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100060810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Maron het volgende:

[..]

Nou ja zeg,rustig aan maar hoor, hold your horses..ik lees nergens dat het kind in kwestie bij haar ouders is weggehaald of vastgezet, zoals jij beweert, ik heb alleen gelezen dat het paspoort van beide ouders is ingenomen..(en dat gebeurt ook niet zómaar)..en een DNA test is ook niet zo dramatisch als jij stelt..een wattenstaafje met wat wangslijm is al voldoende..
We zullen zien wat het DNA rapport oplevert..ben benieuwd..
Ik gun je een dergelijke ervaring van harte, dat jij met man en kind wordt opgepakt door de politie daar, verhoord, paspoorten ingenomen, je spruit DNA afgenomen,
Echt, Ik wed dat je 200 topics in FOK loopt vol te janken als jou dat gebeurd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100060856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit is een land waar mensen met dieren kunnen trouwen.
_O-
pi_100060969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik verbaas me trouwens dat jullie zo een vertrouwen hebben in de Politie in India.
Zou dus een mooie opsteker voor ze zijn als ze het ditmaal bij het rechte eind zouden hebben..
(Als ze niets zouden doen, en het blijkt later wél waar te zijn) wat zouden we dán zeggen..
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:29:50 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100061028
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:31:34 #71
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100061106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef Maron het volgende:

[..]

Zou dus een mooie opsteker voor ze zijn als ze het ditmaal bij het rechte eind zouden hebben..
(Als ze niets zouden doen, en het blijkt later wél waar te zijn) wat zouden we dán zeggen..
En als het niet zo is, we de 23454 ste valse melding hebben, dan haal jij je schouders op, maar dat echtpaar zit met een trauma. Je hebt schijnbaar volledig geen enkel gevoel voor deze ouders maar zit te soppen op het maddy verhaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 20:31:44 #72
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100061113
quote:
A local police official said there was worldwide alert for Madeleine and it would be a great honour for the Leh police to find the missing girl.
Daar is het gewoon om te doen... Publiciteit. Kijk eens hoe professioneel wij zijn met onze DNA testen. Ik ben het eens met anderen hier die zeggen dat het nieuws overgehyped wordt en dat mensen het recht in eigen handen gaan nemen. Het is natuurlijk wel goed dat het publiek alert is en helpt om uit te kijken naar vermiste kinderen. Maar van die acties zoals die Amerikaan die dat kind bij de ouders wil weghalen gaan veel te ver.

Tevens vraag ik mij af waarom een DNA test überhaupt nodig is. Ik kan toch aantonen met de geboorteakte van mijn kind dat hij de mijne is, plus ook de inschrijving op de gemeente bij zijn geboorte en dergelijke... Nog iemand die dat vreemd vindt?
Are you fokking to me?
pi_100061186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik verbaas me trouwens dat jullie zo een vertrouwen hebben in de Politie in India.
Als het een high profile case met veel internationale media-exposure is, dan gaat de Indiase politie er echt wel achter aan. Bad publicity over India in het buitenland willen de Indiers nml niet.
pi_100061237
quote:
Ik geloofde het wel, maar het klinkt zo leuk en ik zie dat dan meteen voor me.
pi_100061328
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Daar is het gewoon om te doen... Publiciteit. Kijk eens hoe professioneel wij zijn met onze DNA testen. Ik ben het eens met anderen hier die zeggen dat het nieuws overgehyped wordt en dat mensen het recht in eigen handen gaan nemen. Het is natuurlijk wel goed dat het publiek alert is en helpt om uit te kijken naar vermiste kinderen. Maar van die acties zoals die Amerikaan die dat kind bij de ouders wil weghalen gaan veel te ver.

Tevens vraag ik mij af waarom een DNA test überhaupt nodig is. Ik kan toch aantonen met de geboorteakte van mijn kind dat hij de mijne is, plus ook de inschrijving op de gemeente bij zijn geboorte en dergelijke... Nog iemand die dat vreemd vindt?
Tenzij het kind geadopteerd is.
pi_100061366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik gun je een dergelijke ervaring van harte, dat jij met man en kind wordt opgepakt door de politie daar, verhoord, paspoorten ingenomen, je spruit DNA afgenomen,
Echt, Ik wed dat je 200 topics in FOK loopt vol te janken als jou dat gebeurd.
Onze 'spruit' is 30 jaar..en wij hebben in dat soort landen gelukkig nog nooit iets te zoeken gehad.. :*
Wellicht komt dat nog als wij ooit op zoek gaan naar onszelf..of als wij ooit nog eens de staatsloterij winnen..(maar zelfs dàn weten wij nog leukere landen om te bezoeken)
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:40:00 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100061400
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Maron het volgende:

[..]

Onze 'spruit' is 30 jaar..en wij hebben in dat soort landen gelukkig nog nooit iets te zoeken gehad.. :*
Wellicht komt dat nog als wij ooit op zoek gaan naar onszelf..of als wij ooit nog eens de staatsloterij winnen..(maar zelfs dàn weten wij nog leukere landen om te bezoeken)
Je begrijpt heel goed wat ik bedoel scheet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100061470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je begrijpt heel goed wat ik bedoel scheet.
Jij mij dus ook lieverd..
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:59:06 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100062211

Those darn Natives
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100062328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Maron het volgende:

[..]

Nou ja zeg,rustig aan maar hoor, hold your horses..ik lees nergens dat het kind in kwestie bij haar ouders is weggehaald
dat probeerde een geflipte amerikaan te doen
quote:
of vastgezet, zoals jij beweert, ik heb alleen gelezen dat het paspoort van beide ouders is ingenomen..(en dat gebeurt ook niet zómaar)..en een DNA test is ook niet zo dramatisch als jij stelt..een wattenstaafje met wat wangslijm is al voldoende..
We zullen zien wat het DNA rapport oplevert..ben benieuwd..
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:06:09 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_100062563
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Marie30 het volgende:

Tevens vraag ik mij af waarom een DNA test überhaupt nodig is. Ik kan toch aantonen met de geboorteakte van mijn kind dat hij de mijne is, plus ook de inschrijving op de gemeente bij zijn geboorte en dergelijke... Nog iemand die dat vreemd vindt?
Neem je dat soort dingen mee op reis naar India? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:11:00 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_100062795
Stel je toch eens voor dat de ouders van Madeleine wel degelijk weten wat er met haar is gebeurd en bv. weten dat ze dood is, al dan niet als dader. Dan nemen ze nu een geïnteresseerde rol aan alleen maar om hun geloofwaardigheid wat degelijkheid te geven. Zou en vader én een moeder zo lang daar toe in staat zijn? :{

Dat zien we in de volgende aflevering van Seabirth. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_100062829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef APK het volgende:

[..]

Neem je dat soort dingen mee op reis naar India? :o
Een gemeente wil in zo'n geval best even een uittreksel van het geboorteregister doorfaxen/e-mailen, lijkt me?
pi_100062919
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je toch eens voor dat de ouders van Madeleine wel degelijk weten wat er met haar is gebeurd en bv. weten dat ze dood is, al dan niet als dader. Dan nemen ze nu een geïnteresseerde rol aan alleen maar om hun geloofwaardigheid wat degelijkheid te geven. Zou en vader én een moeder zo lang daar toe in staat zijn? :{

Dat zien we in de volgende aflevering van Seabirth. :{

:{²
Volgens mij had ik gelezen, dat de ouders juist helemaal niet geloven dat Maddy werkelijk gespot zou zijn. Ze waren van dit gegeven al enkele dagen op de hoogte, maar geloven er geen bal van.
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:14:13 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_100062936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Banjerkanjer het volgende:

Een gemeente wil in zo'n geval best even een uittreksel van het geboorteregister doorfaxen/e-mailen, lijkt me?
Ambtenaren kennende lijkt een DNA-test in India mij een snellere methode :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100062955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef APK het volgende:

[..]

Ambtenaren kennende lijkt een DNA-test in India mij een snellere methode :D
Vooral tijdens de zomervakantie :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:19:26 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100063188
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar is het gewoon om te doen... Publiciteit. Kijk eens hoe professioneel wij zijn met onze DNA testen. Ik ben het eens met anderen hier die zeggen dat het nieuws overgehyped wordt en dat mensen het recht in eigen handen gaan nemen. Het is natuurlijk wel goed dat het publiek alert is en helpt om uit te kijken naar vermiste kinderen. Maar van die acties zoals die Amerikaan die dat kind bij de ouders wil weghalen gaan veel te ver.

Tevens vraag ik mij af waarom een DNA test überhaupt nodig is. Ik kan toch aantonen met de geboorteakte van mijn kind dat hij de mijne is, plus ook de inschrijving op de gemeente bij zijn geboorte en dergelijke... Nog iemand die dat vreemd vindt?
Je kunt met een geboorteakte wellicht aantonen dat je een kind hebt (gehad), maar als je claimt de biologische ouders van een kind te zijn dan, en anderen claimen dat het niet jouw biologische kind is, dan lijkt een DNA-test me wel zo handig.

Overigens is het in de VS nog steeds vrij simpel om een valse identiteit aan te nemen dmv een geboorteakte van iemand die overleden is, dus dat men wereldwijd niet zo een twee drie op een (makkelijk te vervalsen) geboorteakte afgaat verbaast me dan weer niet.
Ook in India zou het wel eens heel eenvoudig kunnen zijn een geboorteakte te vervalsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100063219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Those darn Natives
Oh moeder..wat is het heet..geweldige acteur die Alan Bates als Rangi Ram..en top serie btw.. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Maron op 28-07-2011 21:39:23 (aanvulling) ]
pi_100063347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt met een geboorteakte wellicht aantonen dat je een kind hebt (gehad), maar als je claimt de biologische ouders van een kind te zijn dan, en anderen claimen dat het niet jouw biologische kind is, dan lijkt een DNA-test me wel zo handig.

Overigens is het in de VS nog steeds vrij simpel om een valse identiteit aan te nemen dmv een geboorteakte van iemand die overleden is, dus dat men wereldwijd niet zo een twee drie op een (makkelijk te vervalsen) geboorteakte afgaat verbaast me dan weer niet.
Ook in India zou het wel eens heel eenvoudig kunnen zijn een geboorteakte te vervalsen.
Eens. Maar je moet er toch niet aan denken dat je dit zou overkomen als ouder. Voor het kind zelf, lijkt het me ook heftig.
pi_100063939
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je toch eens voor dat de ouders van Madeleine wel degelijk weten wat er met haar is gebeurd en bv. weten dat ze dood is, al dan niet als dader. Dan nemen ze nu een geïnteresseerde rol aan alleen maar om hun geloofwaardigheid wat degelijkheid te geven. Zou en vader én een moeder zo lang daar toe in staat zijn? :{

Dat zien we in de volgende aflevering van Seabirth. :{
:{²
Zeg maar Seabert..;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:35:47 #91
208890 June.
Seriously?
pi_100063964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En als het niet zo is, we de 23454 ste valse melding hebben, dan haal jij je schouders op, maar dat echtpaar zit met een trauma. Je hebt schijnbaar volledig geen enkel gevoel voor deze ouders maar zit te soppen op het maddy verhaal.
De ouders hebben zelf de privé detective erop ingezet, dus keer op keer zijn ze al teleurgesteld. Ik zie niet in waarom dit nu anders is.
Shine bright like a diamond.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 21:37:04 #92
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100064030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef APK het volgende:

[..]

Neem je dat soort dingen mee op reis naar India? :o
Neen, maar toch zeker wel zijn visum... Plus mijn moeder heeft een sleutel van mijn huis. Eén telefoontje en ze faxt me zijn geboorteakte door...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt met een geboorteakte wellicht aantonen dat je een kind hebt (gehad), maar als je claimt de biologische ouders van een kind te zijn dan, en anderen claimen dat het niet jouw biologische kind is, dan lijkt een DNA-test me wel zo handig.

Overigens is het in de VS nog steeds vrij simpel om een valse identiteit aan te nemen dmv een geboorteakte van iemand die overleden is, dus dat men wereldwijd niet zo een twee drie op een (makkelijk te vervalsen) geboorteakte afgaat verbaast me dan weer niet.
Ook in India zou het wel eens heel eenvoudig kunnen zijn een geboorteakte te vervalsen.
Klinkt aannemelijk toch vind ik het wel wat drastisch om meteen een DNA test te doen. Dan zit er of toch meer achter of India wil per se internationaal scoren.


Ik heb trouwens al in meerdere artikels gelezen dat het meisje daar woonde met die Franse vrouw en Belgische man... Dan zou je toch zeker denken dat je de geboorteakte of adoptiepapieren gewoon thuis hebt liggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 28-07-2011 21:43:46 ]
Are you fokking to me?
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:53:16 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100064838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eens. Maar je moet er toch niet aan denken dat je dit zou overkomen als ouder. Voor het kind zelf, lijkt het me ook heftig.
Ik moet er niet aan denken dat mijn kind ineens uit de wandelwagen (of uit m'n handen) wordt getrokken omdat een paar toeristen denken dat het een kind is dat duizenden km's verderop ontvoerd is.
En ja, voor een 8-jarige lijkt mij dat ook redelijk traumatisch, zelfs als ze idd Madeleine zou zijn, of juist dan misschien... die 8-jarige kent geen andere ouders dan de ouders die ze als 8-jarige heeft, ook niet als ze 4 jaar geleden bij haar echte ouders vandaan ontvoerd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100074871
quote:
Een van de toeristen, een Amerikaanse man, was zelfs zo overtuigd van zijn zaak dat hij probeerde het meisje van het paar weg te nemen.
Huh, wtf
pi_100074976
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:07 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Huh, wtf
Ja, Amerikanen menen altijd het recht in eigen hand te kunnen nemen..dat weet je toch wel @tjoptjop..?
pi_100075007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef Maron het volgende:

[..]

Ja, Amerikanen menen altijd het recht in eigen hand te kunnen nemen..dat weet je toch wel @tjoptjop..?
?

Ga je nu in ieder topic kinderachtig op de man spelen?
pi_100075393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

?

Ga je nu in ieder topic kinderachtig op de man spelen?
Stel je niet zo aan..als er iemand 'op de man' speelt,dan ben jij het wel.. het is natuurlijk van de gekke dat die Amerikaanse toerist probeerde om het kind bij haar ouders/begeleiders weg te nemen..zonder enig bewijs..de arrogantie..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 08:43:13 #98
3542 Gia
User under construction
pi_100077375
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken dat mijn kind ineens uit de wandelwagen (of uit m'n handen) wordt getrokken omdat een paar toeristen denken dat het een kind is dat duizenden km's verderop ontvoerd is.
En ja, voor een 8-jarige lijkt mij dat ook redelijk traumatisch, zelfs als ze idd Madeleine zou zijn, of juist dan misschien... die 8-jarige kent geen andere ouders dan de ouders die ze als 8-jarige heeft, ook niet als ze 4 jaar geleden bij haar echte ouders vandaan ontvoerd is.
Je wilt toch niet zeggen, dat, stel dat dit Maddie is, ze beter bij die ontvoerders kan blijven, omdat ze zich haar echte ouders niet herinnert!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:01:27 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_100077636
Ik wacht ongeduldig op de uitslag, hoe lang duurt zoiets?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:08:54 #100
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_100077763
Volgens mij is die computeranimatie stuk. Ik heb er 5 minuten naar gestaard en toen er nog steeds niets bewoog heb ik het maar opgegeven. -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')