abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:14:30 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_132233093
Vanavond bij DWDD:

quote:
De zoektocht naar Maddie: Peter R. de Vries - 16-10-2013

De nachtmerrie van iedere ouder: in 2007 verdween het toen driejarige Britse meisje Madeleine McCann spoorloos uit een appartementencomplex in Portugal, waar ze op dat moment vakantie vierde met haar ouders. De zaak kreeg wereldwijd aandacht en iedereen leek op zoek naar de kleine 'Maddie'. Nu, zes jaar later, ontbreekt nog altijd ieder spoor van het meisje, maar sinds Scotland Yard de zaak heropende is men opnieuw in de ban van de verdwenen peuter. Maandag zond het Engelse programma 'Crimewatch' een update van het onderzoek uit met onder andere een nooit eerder vertoonde compositietekening van een vermoedelijke dader. Ook in Nederland en Duitsland wordt aandacht gevraagd voor het nieuwe 'gezicht' in de zaak, dat mogelijkerwijs toebehoord aan een Nederlands of Duits sprekende man. Is het mysterie rond de verdwijning van het meisje bijna opgelost, of wordt het alleen maar groter? We vragen het Peter R. de Vries.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_132235543
Ik ben Maddie McCann moe...dood, levend...het maakt me eigenlijk geen zak uit.

grgr
pi_132285006
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wikipedia:

[..]

Ik snap niet hoe de ouders niet opgepakt kunnen zijn als dit waar is.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 06:20:43 #279
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132285024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:14 schreef APK het volgende:
Vanavond bij DWDD:

[..]

was interessant om te zien
pi_132287793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Vinden jullie het overigens normaal dat je kinderen meeneemt op vakantie en die (elke) ('s) avond achterlaat in een hotel?
In hetzelfde hotel waar je zit te eten..

Het is niet dat ze aan de andere kant van het land op stap waren.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_132289449
Nee, maar er is daar gratis oppasdienst en creche (waar ze overdag wel vaak gebruik van maakten) en dan laat je ze (de vrienden deden hetzelfde) maar alleen omdat ze toch slapen?
Het gaat niet om een hotel, het is een resort met appartementen.
pi_132289716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Vinden jullie het overigens normaal dat je kinderen meeneemt op vakantie en die (elke) ('s) avond achterlaat in een hotel?
Wel als de kamerdeur op slot zit (van buiten) en je een babyfoon hebt waarmee je hoort / ziet wat er in de kamer gebeurd. Dat doen wij op vakantie altijd. Bij Maddie was geen van beide het geval; deur stond op een kier en ouders zaten te ver weg om contact te hebben met de babyfoon.
pi_132372655

Een documentaire die je moet zien.
Ik zal de ouders nergens van beschuldigen maar ze hebben schijn minimaal tegen.

De docu is gebaseerd op dit boek
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_132380350
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef Buster24 het volgende:
Een documentaire die je moet zien.

Zojuist deze docu gezien. Afgelopen week bij dwdd vond ik het opvallend hoe stellig Peter de Vries was en dat is toch niet iemand die zomaar iets roept..

Ik vond het al die jaren al een vreemd verhaal maar na het zien hiervan kan je bijna niet anders gaan denken dan dat de ouders weten hoe het zit. Mocht het echt zo zijn dan is het werkelijk ongelofelijk hoe die ouders al die jaren om zijn gegaan met de media. Ik hoop echt dat er ooit openheid komt.
pi_132731907
quote:
'Ontvoering McCann wraakactie oud-medewerker'

De vermoedelijke ontvoerder van de sinds 2007 vermiste Madeleine McCann is volgens de Portugese politie een oud-medewerker van het vakantiepark waar het meisje voor het laatst is gezien.

De 40-jarige man was vlak voor haar verdwijning ontslagen bij het park. Het vermoeden bestaat dat de ontvoering van McCann uit wraakgevoelens is tegenover zijn leidinggevenden.

Dat meldt de Portugese krant Correio da Manha woensdag. Hij zou McCann hebben vermoord na haar ontvoering. De politie zoekt naar haar lichaam.

De politie is hem op het spoor gekomen nadat zijn telefoongegevens zijn geanalyseerd.

De verdachte zelf is niet meer in leven. In 2010 kwam hij te overlijden bij een ongeluk met een tractor. Zijn weduwe is inmiddels overhoord door de Portugese politie.
Bron: nu.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 30-10-2013 18:30:32 ]
I´m back.
pi_132731971
quote:
Zijn weduwe is inmiddels overhoord door de Portugese politie.
En? Hoeveel fout?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:28:15 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132732065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En? Hoeveel fout?
Hahahahah :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132737997
De portugese politie onderzoekt die mogelijkheid.
Conclusies zijn er nog niet.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:14:27 #289
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_132742841
De maandelijkse "doorbraak".

Hadden ze geen lijksporen gevonden in de huurauto van paps en mams? Of is dat doodnormaal in Portugese wagens? :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:35:59 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132743911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En? Hoeveel fout?
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_132928944
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is ook weer zoiets, vaag verhaal...De man zou drugsverslaafde zijn geweest
Maar ik kan me zo voorstellen als hij inderdaad verantwoordelijk is geweest voor de kidnapping dat er toch wel her en der sporen moeten zijn geweest van hem in het appartement of iemand zou die de man (met donkere huidskleur) toch hebben moeten zien met madeleine...vaag verhaal en als hij het in een opwelling heeft gedaan hoe heeft hij Madeleine dan zo snel de mond hebben kunnen snoeren en mee hebben kunnen nemen. Of had hij een auto en is hij aan komen rijden, vervolgens op onverklaarbare wijze ingebroken, vervolgens op eveneens onverklaarbare wijze Madeleine de mond gesnoerd, vervolgens Madeleine gegapt en hup in de auto gegooid en weggereden...beetje vaag allemaal...
En als inbraak zijn motief was waarom heeft hij dan niet nog wat meegegist uit het appartement. Ik ben nog niet overtuigd van deze zogenaamde verdachte.....
pi_132929176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef Marrije het volgende:
'Vermiste Madeleine McCann mogelijk nog in leven'

De Britse politie zegt aanwijzingen te hebben dat de zes jaar geleden verdwenen Madeleine McCann nog in leven is.

Dat meldt persbureau AP donderdag. Er zijn volgens de politie 'nieuwe inzichten' nadat er bewijzen zijn bestudeerd. Er wordt onderzoek gedaan naar 38 personen die de 'bijzondere aandacht' van de politie hebben in deze zaak.

"Wij blijven geloven dat er een mogelijkheid is dat Madeleine nog leeft", aldus een politieman tegen de BBC. De politie zegt dat 12 van die 38 personen van Britse komaf zijn, de anderen komen uit andere Europese landen.

Ouders

McCann verdween in mei 2007, toen nog net geen vier jaar oud, tijdens een vakantie in Portugal met haar ouders Kate en Gerry McCann in Praia de Luz in de Portugese Algarve. De Portugese politie sloot de zaak in 2008, de Britse politie besloot afgelopen juni zich juist met de zaak te gaan bemoeien.

Kate en Gerry McCann verwelkomen deze nieuwe wending in de zaak. "Het is een grote stap naar duidelijkheid over wat er die dag gebeurd is, en hopelijk, naar de veroordeling voor wie hier verantwoordelijk voor is", aldus de ouders tegen de Britse zender.
Door: NU.nl
Ik kan het allemaal niet meer volgen, eerst beweert de politie dat Madeleine mogelijk nog in leven kan zijn, spendeert een hele uitzending er aan, foto's worden getoond van 1 blanke man maar dan met 2 verschillende gezichten, dat was al vaag genoeg, er werd vervolgens gevraagd naar blanke mannen die zich in de omgeving van het appartement zouden hebben opgehouden...en vervolgens van de een op de andere dag zou Madeleine slachtoffer zijn geworden van een man met een donkere huidskleur die wraak wilde plegen op zijn oud werkgever...???!!! Wie snapt het nog?? ;)
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:11:20 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137921261
Politie zoekt naar specifieke verdachte in zaak-McCann

Het Britse politieteam dat zich bezighoudt met de verdwijning van de Britse Madeleine McCann zoekt naar een "indringer" die vijf meisjes in Portugal zou hebben misbruikt in de periode van 2004 tot 2006.

Dat meldt de BBC.

Volgens politieonderzoekers zou de gezochte persoon in de genoemde periode meerdere malen hebben ingebroken in vakantiehuizen van Britse gezinnen in het westen van de Algarve. Vervolgens zou hij de meisjes, in de leeftijd van zeven tot tien jaar, in hun bed hebben misbruikt.

De Portugese politie heropende het onderzoek naar de vermissing van McCann in oktober, omdat er "nieuwe bewijzen" zouden zijn.

In 2007 verdween de destijds driejarige Madeleine uit een vakantiehuis in de Portugese Algarve. De ouders van McCann lieten hun dochter samen met haar broertje en zusje achter in het appartement, toen ze met vrienden gingen dineren in een nabijgelegen restaurant.

Om 21.00 uur waren de drie kinderen nog in het appartement. Een uur later was Madeleine verdwenen.

www.nu.nl
pi_137922210
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:55:05 #295
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137954658
Er gaan per dag duizenden mensen dood dus wat maakt dit meisje zo bijzonderder.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:57:27 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137954685
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:55 schreef Woods het volgende:
Er gaan per dag duizenden mensen dood dus wat maakt dit meisje zo bijzonderder.
Is ze dood?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:58:17 #297
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137954693
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is ze dood?
Had 't vernomen ja 15.gif
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:58:44 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137954699
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:58 schreef Woods het volgende:

[..]

Had 't vernomen ja
Daderkennis?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137955768
Misschien weet Demmink hier meer over.
pi_137965198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:29 schreef polderturk het volgende:
Misschien weet Demmink hier meer over.
Misschien moeten we het hem vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')