Hoezo, wat, waar, waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:57 schreef lezzer het volgende:
Nou, het wordt nu zielig.
-zal ik wel een note voor krijgen-
Neh meestal niet. Soms is het een optelsom en krijg je een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe zit dat met die notes eigenlijk, krijg je een ban als je er een x-aantal hebt?
nerveus voor vakantie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef NanKing het volgende:
Hoi ik post. Ik heb mijn koffer ingepakt, camera is aan 't opladen en ben nu al bloednerveus
. Morgen ga ik naar mijn lief en dan dinsdag vliegen we.
Man man man ik en vakanties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef NanKing het volgende:
Ja weet je waarom ik oa zo nerveus ben![]()
Oh dat had ik ook pas een paar jaar terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keigaaf vond ik het. Gewoon niet uit het raam kijken bij het opstijgen en dan is er niks aan het handje![]()
Dat zocht ik ja! Thanks!quote:
Oh dus het is voor jullie allebei spannendquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef NanKing het volgende:
Aww lief. Lief heeft ook nooit gevlogen, ja toen ze 3 was
.
Skunk, wat gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |