Gaat vanzelf weer overquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn negenjarige buurmeisje is ook zo'n peerdengriet aan het worden
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef weerstandje het volgende:
dikke plakken schijt op het fietspad
Burgerlullenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt veel te weinig te doen, kut vakantie periode. Iedereen zit met de koters op de camping in frankrijk geloof ik
och nee toch. Het rapalje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef r8v2 het volgende:
Krijg net een mailtje van collega of ik "weer" even dit en dat wil doen.
Ik heb die specifieke actie nog nooit gedaan.
Ja, maar pas als ie op school zit, dus dan moet je alsnog 4 jaar wachten...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook maar aan het jong, kan ik ook heel juli en augustus vakantie nemen
Nou ja, ik wil best heel het bedrijf platgooien door aan verkeerde databases te gaan rommelen, maar goedquote:
Ik vind het bizar dat dat altijd in dezelfde periode MOET zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het gewoon bizar vinden dat het hele land op z'n gat gaat als de scholen gesloten zijn
Is met carnaval toch net zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het gewoon bizar vinden dat het hele land op z'n gat gaat als de scholen gesloten zijn
ja, dus? Carnaval, ook al zo'n onzin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Is met carnaval toch net zo?
En je hebt tegenwoordig ook scholen waarbij de ouders en kinderen zelf hun vakantie mogen inplannen
Blijft mooi ja, protesterende mensen bokken met een eigen bordquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
![]()
http://www.happyplace.com(...)g-gay-marriage-signs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dus? Carnaval, ook al zo'n onzin.
Naja, ik heb net berekend dat ik mijn laatste 3 banen elke keer in de zomer ben begonnen. En da's annoying. Maar ik krijg er maandag een tweede productielijn bij gelukkig
zoiets jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:17 schreef weerstandje het volgende:
[..]
dus dan moet je 2 keer zo veel boutjes in doosjes doen ?
productie bevat meer dan alleen fabriekswerk. Ik werk in IT. Verdere details hoeven hier nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ff serieus nu wil ik het weten ook
wat houd het in dan ?
oké fijn voor jequote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
productie bevat meer dan alleen fabriekswerk. Ik werk in IT. Verdere details hoeven hier niet
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef weerstandje het volgende:
[..]
oké fijn voor je
veel plezier ermee
grgr
hehe, wat een baas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
![]()
http://www.happyplace.com(...)g-gay-marriage-signs
[ afbeelding ]
En waar ga je het aan opmaken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste salaris is net gestort
*kijkt verliefd naar banksaldo*
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rekeningen, spaarpot, make-up, vakantie en bier
Vrouwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef Inu het volgende:
Oh ja, bank!
Eindelijk, mn creditcard is afgeschrevenWas me al een hele tijd aan het inhouden, omdat ik wist dat die rekening nogal riant zou worden
Dadelijk dus richting Rotterdam voor een shopje en een filmpje en een hapje
Neh, niet zo snel weerquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je bij ze op bezoek wil komen
past bij de vrouwelijke posters hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef MissFrankenstein het volgende:
Paarden.![]()
Pony in de openingspost is trouwens veels te vadsig.
en de meeste mannenquote:
en 87?quote:
Bwehehe niet dusquote:
Ben je in Duitsland?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar dan, zal niet lang meer duren, hier giet het al
dan heb je of geluk, of het komt nog. Buienradar is niet omnipotentquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef -moppie- het volgende:
We zijn gewoon thuis. Volgens buienradar geen regen in brabant. We zitten lekker in de zon.
jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das war ich doch ganz vergessen ja!
Gaan jullie nog ergens heen?
Oh oke, thanks misschien wel effe inslaan!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef FUFR het volgende:
Mop
witte sancerre in de aanbieding bij makro
5 perfles
wel makrokaart? aanders leg ik m klaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh oke, thanks misschien wel effe inslaan!
Habe ich maar danke schonquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel makrokaart? aanders leg ik m klaar
dat is ie allangquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef Inu het volgende:
Harry Plopper is tofEn de 3D viel best mee
Als ie straks te downloaden is houden we een marathon op de beamer
En het gaat een lange dag worden! Ze hebben wel zon, dus komt de korte broek toch van pasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:35 schreef FUFR het volgende:
én slecht geslapen
( Inu, redelijk maar goed te volgen en met titels eronder)
Kort dagje, om 15.00 gesprekje bij OGDquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het gaat een lange dag worden! Ze hebben wel zon, dus komt de korte broek toch van pas
ben gisteren nog een nieuwe wezen halen, dalijk even doublecheck mispelhoef en dan om 3 uur le marriagequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het gaat een lange dag worden! Ze hebben wel zon, dus komt de korte broek toch van pas
Eerst dat geneuzel, dan eten en daarna feest!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben gisteren nog een nieuwe wezen halen, dalijk even doublecheck mispelhoef en dan om 3 uur le marriage
OGD is dat een soort PAAZ? Zo ja, dan zou ik er blij mee zijn voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kort dagje, om 15.00 gesprekje bij OGD.
Das m'n werkgever kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
OGD is dat een soort PAAZ? Zo ja, dan zou ik er blij mee zijn voor je
Homo, waarom ben je er in godsnaam blij mee om op vrijdag om 15.00 uur te mogen komen verschijnen!quote:
op het matje geroepen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kort dagje, om 15.00 gesprekje bij OGD.
Waar ga je van rondkomen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
Dat ik 3 dagen wil werken. En geen uur meer
.
Dat is iets voor huisvrouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
Dat ik 3 dagen wil werken. En geen uur meer
.
Nee. Want dan moet ik dingen doen die ik gedurende de week uitgesteld heb. Daarbij kan ik dan alsnog af en toe 4 of 5 dagen werken en daarmee mooi vakantiedagen opbouwen, i.p.v. dat ik nu MOET en ze er meestal afgaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
je kan nu ook 2 dagen aan leuke dingen spenderen
Dat vind OGD niet heel erg vermoed ik. Dan beuren ze alsnog meer geld van het bedrijf..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dus je moet wel meer kunnen werken als het jou uitkomt? Succes
Precies je kan er van rondkomen maar hou je an nog geld over om die leuke dingen van je te kunnen doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef r8v2 het volgende:
Kammeniebomme. En ik kan van 3 dagen rondkomen. Plus dat ik dan twee dagen leuke dingen kan doen of aan Yeah IT spenderen.
Oh, dan wacht ik toch even op een DVD-ripquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:35 schreef FUFR het volgende:
én slecht geslapen
( Inu, redelijk maar goed te volgen en met titels eronder)
Als ik vijf dagen werk en verder nergens geen zin/tijd voor/in heb gebeurt er ook niets..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies je kan er van rondkomen maar hou je an nog geld over om die leuke dingen van je te kunnen doen?
Ik zie Zweden de eerst komende 10 jaar niet gebeuren zo
Daar staat inderdaad "vrouwen", niet "mannen". En ik werk dan alsnog 8 uur en geen 5quote:
kun je nagaan, bij mannen is het NOG sneuerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daar staat inderdaad "vrouwen", niet "mannen". En ik werk dan alsnog 8 uur en geen 5.
Om maar even te happen.
wat is er mis met een hypotheek, huurpauper!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef r8v2 het volgende:
Ik vond z'n Volvo/VVD/hypotheek kapsel juist wel bij em passen.
Mensen die een paar jaar geleden kosten koper betaald hebben en nu anaal in hun kontje worden genomen door potentiële kopers die de macht hebben en maar de helft k.k. hoeven te betalenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er mis met een hypotheek, huurpauper!
Ik ga volgende week vrijdag pasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ben wel benieuwd bb, waar je mee thuis komt!
Van mij mag alles. Behalve kaal.
Als je een paar jaar geleden gekocht hebt, nu verkoopt en geen profijt kan halen uit de lagere overdrachtsbelasting. heb je iets goed verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mensen die een paar jaar geleden kosten koper betaald hebben en nu anaal in hun kontje worden genomen door potentiële kopers die de macht hebben en maar de helft k.k. hoeven te betalen.
Ja. En ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
precies. Boeiend. We wonen fijn en we kunnen het prima betalen, so nothing else matters
Wat is een huis van Pjotr?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Der staat een stelletje verlieft naar het huis van Pjotr te kijken.
Over een overpriced huis gesproken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Der staat een stelletje verlieft naar het huis van Pjotr te kijken.
Over een overpriced huis gesproken.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die de lift nemen om van 0 naar 1 te komen
Nee, alleen de klaagposts van r8quote:
dan heb je niet genoegquote:
heet hij Scrub? Wat een rare naamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef Inu het volgende:
Ah, ik heb net mn massage gehad, heerlijk! Ik zat helemaal vol knopen dus af en toe wel even een niet zo fijn plekje, maar nu, na een lekker uitgebreide douche met scrub enzo is het
biertje sku?quote:
proost, ik heb colaquote:
Fixedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef r8v2 het volgende:
Fijn. Pa gaat morgenochtend vroeg op vakantie, ma werkt alleen maar, vriendje zit in Azerbeidjan dus wie wordt weer vriendelijk edoch dwingend verzocht tot ziekenbezoek bij zijn zus?
Joost.
je bent gewoon een manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Oven voorverwarmen, en pas na 3 keer frutten met de stand omdat het ding niet warm wordt tot de conclusie komen dat het handig is om ook de temp in te stellen.
kaal is ook heel gayquote:
Leuk! Nu nog iets met haar en je kunt een schoonheidssalon beginnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren make-up workshop gehad, was erg tof!!
Ben ik de enige die de clip niet snapt?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Wat flauw dat ze geblurred hebben in de clip van "ze had alleen maar schoenen aan"![]()
Wel een erg goed nummer trouwens.
Ow wacht. Gebaseerd op Zalanda-reclamequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de clip niet snapt?. Mooie auto trouwens
.
why? zalando geen goede service?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:08 schreef Inu het volgende:
Ik wilde laatst iets kopen bij Vero Moda, maar ze hadden mijn maat niet meer en bij Zalando wel. Heb het maar laten zitten
Irritante reclamesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
why? zalando geen goede service?
hoes ut met je rug (I)nu?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Irritante reclames
PrimaIk wil denk ik wel vaker gaan, ik zat helemaal vol knopen
Allemaal een beetje hoofdpijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:30 schreef FUFR het volgende:
nog steeds geen geluiden van boven ...
vind hier ook een uitheems wijnglas...Ze is weer es al lallende met wijn en al in de auto gestapt vannacht
Stoer hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef ArTiC het volgende:
ik ben helemaal niet naar bed geweest
3FM freaknacht gekeken achter de PC, gewerkt aan een site
koffie houd me nog overeind
Ja, maar twijfel toch voor Dot... Ik wil niet zo'n beest in huis halen en dat ze dan allebei ongelukkig rondlopen of dat ze elkaar zo intens haten dat die Arwen (moet wel echt een nieuwe naam krijgenquote:
neinquote:
Kan je niet afspreken dat je het probeert?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar twijfel toch voor Dot... Ik wil niet zo'n beest in huis halen en dat ze dan allebei ongelukkig rondlopen of dat ze elkaar zo intens haten dat die Arwen (moet wel echt een nieuwe naam krijgen) weer weg moet
Ja, maar das ook zo sneu voor dat beestje, de hele tijd heen en weer gesleurd worden... We neigen nu meer naar als het niet lukt vinden we zelf wel weer iemand, dat is iig in de buurtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan je niet afspreken dat je het probeert?
Jullie gaan het doen dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar das ook zo sneu voor dat beestje, de hele tijd heen en weer gesleurd worden... We neigen nu meer naar als het niet lukt vinden we zelf wel weer iemand, dat is iig in de buurt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:29 schreef Inu het volgende:
Oh en ik heb het geniaalste ooit in de oven staan, muffins met snickers en pindakaas![]()
[ afbeelding ]
Denk het wel jaquote:
Leukquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk het wel jaZo'n beest heeft gewoon een fijn huis nodig en niet een flatje met 5 katten en 2 honden
Dot kwam ook uit zo'n gezin toevallig...
En wat zegt ze er van? Ik heb trouwens ook nog 2 hele lieve beesten in de aanbieding ( nee niet onze eigen trutjes)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef Inu het volgende:
Wel onder voorbehoud dat als het niet gaat dat we dan zelf een nieuw plekje voor haar zoeken hier in de buurt... Als Lonaa het daarmee eens is iig
Dat het begrijpelijk is en graag op de hoogte gehouden wil wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wat zegt ze er van? Ik heb trouwens ook nog 2 hele lieve beesten in de aanbieding ( nee niet onze eigen trutjes)
Ik denk het niet! Leg er gewoon een nieuw fleecekleedje inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat het begrijpelijk is en graag op de hoogte gehouden wil worden
Ik las dat nieuwe katten alles voor zichzelf nodig hebben om een eigen plekje te krijgen (kattenbak, speeltjes, kussen enzo), maar hebben we dan ook een tweede reismand nodig?
Ik las dat het idd op gegeven moment niet meer hoeft, maar in het begin wel handig kan zijn ivm geurtjes e.d....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
eigen kattenbak is ook niet nodig overigens. Wel een eigen voerbakje en dekentje
Ja, ik dacht een tweede idd ook pas neer te zetten als Arwen er is....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
als je twee bakken neerzet pist dot ze allebei meteen vol, dus het dient geen enkel nut. Dot zal toch haar territorium afbakenen, dat zit in haar natuur. Pas na een tijdje kan je daar echt wat van zeggen
Leukquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik dacht een tweede idd ook pas neer te zetten als Arwen er is....
Iemand hier ideeen voor de naam? Arwen is niet helemaal ons, maar ze luistert er wel naar, dus het moet rijmen of eindigen op -en...
We gaan der vrijdag ophalenEn kreeg nog een Feliway-stekker tip. Is dat iets? En hoe lang voordat de tweede komt doe je die in het stopcontact?
Nee, dat is een feromoonverstuiver waardoor ze minder stress hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
da's toch een kattenverjager?
Naam: eh. Jen? Zen? Doutzen ()?
Ik kwam niet verder dan Svenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
karen, ben, renren (kill bill) garen, amen
Sorry hoor, maar Dot luistert zeker wel naar haar naam. Katten zijn net zo trainbaar als honden, je moet gewoon volhouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat je het redelijk overdrijft.
Je moet gewoon 2 dagen kijken wat er gebeurd en daar op acteren.
Onzin als feliway (alsof het helpt als je die beesten stoned maakt), aparte kattenbakken (alsof ze daar ook maar iets om malen) etc. is allemaal bullshit.
Net als dat van die naam. Een kat luistert niet. Dus rekening houden met de naam is flauwekul.
Die beesten reageren op vreten, de persoon die ze vreten geeft, een schone kattebak om te schijten en een mand schone was om lekker in te meuren. That's all they do.
Tzijn geen honden.
Als ze trainbaar is kan je der ook aan der nieuwe naam laten wennenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Dot luistert zeker wel naar haar naam. Katten zijn net zo trainbaar als honden, je moet gewoon volhouden.
Ze kijkt ook altijd om als J. Lot roeptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
reageert ze niet gewoon op jouw stem en intonatie?
Goed zo, kan nirt mis gaan! Is Arwen een vrouwtje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze kijkt ook altijd om als J. Lot roept
We gaan gewoon een eigen hoekje voor der inrichten in de hal. Dot's spullen staan allemaal in de keuken, dus dan hebben ze gewoon allebei een eigen plekje
Dot heet voluit eigenlijk DotKomquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind renren het tofst. Naast een dot. Je kan ook gewoon square of pixel doen
Jupquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed zo, kan nirt mis gaan! Is Arwen een vrouwtje?
Krijg je ook eens een poes te zien!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef r8v2 het volgende:
Dus behalve opgevoerde tekkel-foto's krijgen we nu ook weer kattenfoto's in het topic.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
daarom!
Enne, gewoon doen wat goed voelt, verrekte WO-er
de kat van de buren komt ook naar mij als ik m roepquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
reageert ze niet gewoon op jouw stem en intonatie?
oh no!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef r8v2 het volgende:
Dus behalve opgevoerde tekkel-foto's krijgen we nu ook weer kattenfoto's in het topic.
Ze probeert zich te verplaatsen in het beestje ipv alleen egoistisch aan zichzelf te denken, jee wat foutquote:
gewoon als hond behandelen, altijd goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben alleen opgegroeid met honden, katten weet ik idd vrij weinig van
lamaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze probeert zich te verplaatsen in het beestje ipv alleen egoistisch aan zichzelf te denken, jee wat fout
en ? lekker ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:29 schreef Inu het volgende:
Oh en ik heb het geniaalste ooit in de oven staan, muffins met snickers en pindakaas![]()
[ afbeelding ]
Nerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef r8v2 het volgende:
Godverdomme die rooie van Gestel Game of Thrones is lekker.
TV-serie: http://www.imdb.com/title/tt0944947/quote:
Ze is 15...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef r8v2 het volgende:
[..]
TV-serie: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
Betreffende slikpony: http://www.imdb.com/name/nm3849842/
Maakt verder niet uit hoor.
dan is het vaak pas 3 jaar geleden dat ze nog strak waren...quote:
We houden het op aspirant-lid van Martijnquote:Op zondag 31 juli 2011 20:08 schreef r8v2 het volgende:
Heb ik aan haar gezeten? Kom ik bij haar in de buurt? Nee hè. Dus boeie.
om te klagen over de stank?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
zit je net lekker te schijten, komen de buren langs
Ik discrimineer gewoon niet op leeftijdquote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
We houden het op aspirant-lid van Martijn
ik ben allang opquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
riiiise and shiiiine!
Augustus begint goed!
Homo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben allang op
Ben al klaar met werken zelfs voor deze week.
tot volgende week
Klagertquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:56 schreef Inu het volgende:
Van die mensen die zeggen dat afgelopen zaterdag een nieuwe batch binnenkomt en dan niet meer reageren op mails als er niks is, waardoor mn uitzendkracht weer zonder werk zit![]()
Ik begin me nu toch wel een beetje druk te maken over die tweede poes, dalijk wordt Dot zo'n verstopbeest, terwijl ze nu zoveel kroelt
"Kantoortuin"quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
van die mensen die kei luidruchtig gaan staan discussieren in een kantoortuin
Nee, vrijdag... deze week nog even langs de dierenwinkel voor wat speeltjes en zoquote:
Krijg je de kattenbak erbij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vrijdag... deze week nog even langs de dierenwinkel voor wat speeltjes en zoEn vanavond maar vast beginnen aan een grote schoonmaak om iig wat Dotteharen weg te krijgen om het ietsjes poesneutraler te maken
Geen idee of het werkt, maar voor mijn gemoedsrust iig
Oh sorry, maar dat is ze toch?... En ik vind het vervelend dat er nu geen werk is voor der.. Mijn collega's hebben hun eigen werk, maar ik moet haar aan het werk zetten... Ik zal der voortaan mijn collega noemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
inu, ik erger me echt verrot aan dat 'mijn uitzendkracht zus, mijn uitzendkracht zo'. Klinkt zo denigrerend! Noem het gewoon je collega...
En met die poezen komt het heus wel goed!
mijn collega op uitzendbasis!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh sorry, maar dat is ze toch?... En ik vind het vervelend dat er nu geen werk is voor der.. Mijn collega's hebben hun eigen werk, maar ik moet haar aan het werk zetten... Ik zal der voortaan mijn collega noemen
Dan hoop ik dat beest op die van Dot wil of een nieuwequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee.. Ze hebben al een boel poezen daar, dus is vast een gedeelde bak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |