Gaat vanzelf weer overquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn negenjarige buurmeisje is ook zo'n peerdengriet aan het worden
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef weerstandje het volgende:
dikke plakken schijt op het fietspad
Burgerlullenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt veel te weinig te doen, kut vakantie periode. Iedereen zit met de koters op de camping in frankrijk geloof ik
och nee toch. Het rapalje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef r8v2 het volgende:
Krijg net een mailtje van collega of ik "weer" even dit en dat wil doen.
Ik heb die specifieke actie nog nooit gedaan.
Ja, maar pas als ie op school zit, dus dan moet je alsnog 4 jaar wachten...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook maar aan het jong, kan ik ook heel juli en augustus vakantie nemen
Nou ja, ik wil best heel het bedrijf platgooien door aan verkeerde databases te gaan rommelen, maar goedquote:
Ik vind het bizar dat dat altijd in dezelfde periode MOET zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het gewoon bizar vinden dat het hele land op z'n gat gaat als de scholen gesloten zijn
Is met carnaval toch net zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het gewoon bizar vinden dat het hele land op z'n gat gaat als de scholen gesloten zijn
ja, dus? Carnaval, ook al zo'n onzin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Is met carnaval toch net zo?
En je hebt tegenwoordig ook scholen waarbij de ouders en kinderen zelf hun vakantie mogen inplannen
Blijft mooi ja, protesterende mensen bokken met een eigen bordquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
![]()
http://www.happyplace.com(...)g-gay-marriage-signs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dus? Carnaval, ook al zo'n onzin.
Naja, ik heb net berekend dat ik mijn laatste 3 banen elke keer in de zomer ben begonnen. En da's annoying. Maar ik krijg er maandag een tweede productielijn bij gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |