Oh echt!? Ik zat even te kijken, maar ik zag rond de 25 euro. Maar dan heb ik dus niet goed gezocht . Maar goed ik laat ze gewoon staan, ze hoeven ook weer niet per se weg ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef computerprobleem het volgende:
Voor die prijs krijg je ze niet weg, geloof me. Zelf vroeg ik er eerst nog minder voor, zit nu rond de 9 per stuk of zo. Nieuw zijn ze namelijk al voor die prijs te krijgen.
Wat dacht je van 51 incl?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef QM84 het volgende:
Ik heb wel interesse in box 6, 8 en 10.
¤35,-- incl verzenden?
Oke, 40 euro vind ik wel oke. Ik stuur je morgenmiddag even een berichtje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef QM84 het volgende:
Vind ik toch teveel.. Zoals computerprobleem ook al aangaf: De boxen zijn nieuw ook al voor onder de 20 euro te vinden.. Rond de 10 euro per box vind ik toch wel redelijk dan.
40 euro doen dan? Voor die drie boxen, inclusief verzenden?
Is prima, ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Heb wel interesse in de overige drie boxen, maar moet even mijn loon afwachten.
45 incl en we hebben een dealquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik bied 32 incl voor de overige 3 boxen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |