quote:We're back baby! Lowlands nummertje negentien was al binnen koud twee uurtjes compleet uitverkocht. Wonderbaarlijk! Helemaal als je bedenkt hoe achteloos onze premier en zijn gedoogstemvee tegenwoordig met cultuur omspringen. Want die geblondeerde volksverlakker krijgt in ruil voor macht toch lekker zijn zin, powered by loze liberale mantra's en een gehoorzaam hakkende staatssecretaris. Dans, poppetjes, dans! Fok dat, zeggen 55.000 Lowlanders. Want straks huppelen we van 19 t/m 21 augustus weer blij en vrij door dat culturele zomerwonderland in Flevoland: WonderLLow!
Het verrast me eigenlijk niet zo. Het is algemeen bekend dat Eric van Eerdenburg heel erg tegen dit kabinet is. Daar heeft hij zich al vaker zo duidelijk over uitgesproken. En daarnaast zal het grote deel van het Lowlands publiek inderdaad niet stemmen op een van die drie partijen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:31 schreef ohnikua het volgende:
Natuurlijk is het nu dus relevanter (voor Lowlands ook, en omdat er nu een rechtser kabinet zit), en ik vind het voorwoord niet slecht, kan me er zelf ook wel in vinden. Maar het is minstens opvallend dta Lowlands zich in zijn voorwoord al zo politiek uitspreekt. Vooral ook, omdat ze en passant de ruime helft van Nederlands in de kritiek meenemen ('zijn gedoogstemvee') en er maar vanuit gaan dat zich onder de CDA-VVD-PVV stemmers 0 lowlanders bevinden (want die 55.000 zeggen Fok jou tegen het kabinet).
Met "gedoogstemvee" worden niet de mensen bedoelt die op het zittende kabinet gestemd hebben.... Dus bij lange na niet de helft van de Nederlanders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:31 schreef ohnikua het volgende:Vooral ook, omdat ze en passant de ruime helft van Nederlands in de kritiek meenemen ('zijn gedoogstemvee')
wie worden daar volgens jou dan wel mee bedoeld? de leden van het cda en vvd (idd dus niet alle stemmers op die partijen)?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Met "gedoogstemvee" worden niet de mensen bedoelt die op het zittende kabinet gestemd hebben.... Dus bij lange na niet de helft van de Nederlanders.
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:43 schreef Juicyhil het volgende:
Anders Breivik komt als gastspreker op Lowlands.
dat eerste was mij niet bekend. van de pinkpopbaas wist ik dat wel, maar die heeft zich bij mijn weten uitsluitend op de politici gericht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Het verrast me eigenlijk niet zo. Het is algemeen bekend dat Eric van Eerdenburg heel erg tegen dit kabinet is. Daar heeft hij zich al vaker zo duidelijk over uitgesproken. En daarnaast zal het grote deel van het Lowlands publiek inderdaad niet stemmen op een van die drie partijen.
Ja en Amy Winehouse komt voor een secret gig met de death@27bandquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:43 schreef Juicyhil het volgende:
Anders Breivik komt als gastspreker op Lowlands.
Oh vast wel VVD, CDA of PVV stemmers, maar ik ken bijvoorbeeld niemand die op VVD heeft gestemd en dit kabinet wilde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Het verrast me eigenlijk niet zo. Het is algemeen bekend dat Eric van Eerdenburg heel erg tegen dit kabinet is. Daar heeft hij zich al vaker zo duidelijk over uitgesproken. En daarnaast zal het grote deel van het Lowlands publiek inderdaad niet stemmen op een van die drie partijen.
Wat dacht je van het 'stemvee' wat op de 'gedoogpartij' gestemd heeft? De naam zegt het al eigenlijk.....quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:43 schreef ohnikua het volgende:
wie worden daar volgens jou dan wel mee bedoeld? de leden van het cda en vvd (idd dus niet alle stemmers op die partijen)?
Bron?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ja en Amy Winehouse komt voor een secret gig met de death@27band
Daarvan moest een deel besteed worden aan promotie van de gemeente Drontenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef Capzilla het volgende:
En betaalt ruim tweederde daarvan meteen weer terug aan toeristenbelasting.
Ja die zou verdrievoudigd gaan wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Da hopman het volgende:
En op het moment dat ze het gehele bedrag aan toeristenbelasting moeten betalen (wat wel gewoon in je kaartje is opgenomen) beginnen ze te piepen en willen gaan verhuizen.
En wat denk je dat ze voor hun vergunning moeten betalen. Een deel van die subsidie zal wel in de vorm van natura zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef Capzilla het volgende:
En betaalt ruim tweederde daarvan meteen weer terug aan toeristenbelasting.
Die subsidie krijgt Dronten indirect natuurlijk weer terug via de toeristenbelasting. Ik geloof dat het oude tarief ¤0,80 per overnachting was, Dronten wil daar ¤1,40 van maken. Lowlands heeft gedreigd daarom te vertrekken maar dat is natuurlijk niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Nee, ze krijgen 60000 per jaar. Hiervoor in ruil beloofd Mojo de nodige Dronten promotie. Alleen zijn ze hier de laatste jaren wat nalatig in geweest. Daarom wordt de subsidie nu afgebouwd.
Ze kunnen toch Texel ofzo afhurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die subsidie krijgt Dronten indirect natuurlijk weer terug via de toeristenbelasting. Ik geloof dat het oude tarief ¤0,80 per overnachting was, Dronten wil daar ¤1,40 van maken. Lowlands heeft gedreigd daarom te vertrekken maar dat is natuurlijk niet serieus te nemen![]()
Daarnaast betaald Lowlands ook een hoop leges voor alle vergunningen die uitgegeven moeten worden. Ik denk dat het allemaal wel losloopt, ga maar eens op zoek naar een betere locatie die ook nog eens centraal ligt... succes
Moeten we wel eerst alle bewoners verhuizen naar de camping in Biddinghuizenquote:
Op Defqon 1 mocht dat ook?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Da hopman het volgende:
Vooral de toestemming om 24/7 herrie te mogen maken is uniek in de Euregio.
Over de grens in Duitsland zijn er zat mogelijkheden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Da hopman het volgende:
Vooral de toestemming om 24/7 herrie te mogen maken is uniek in de Euregio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |