Was. Ben net 4 uur geleden weer thuis gekomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dalando, hoe is het in Zwitserland?
jaren op geoefend volgens mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat ie dat biertje kunstig vasthoud.
Lijm allesquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuk ze wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:58 schreef Dalando het volgende:
Maar de dooie pixels zijn nog niet weg.
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef Beetlebum het volgende:
vertel eens meer over die wegloper JJH...
Nu heb ik honger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
ik heb hotwings van de slager:
[ afbeelding ]
Kipquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
ik heb hotwings van de slager:
[ afbeelding ]
haha nice!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.
Je weet zelf, aight. Boks.quote:
Was het leuk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Was. Ben net 4 uur geleden weer thuis gekomen
Zekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.
Weglopen is bij mij het meest foute wat je kunt doen. En hij was zo blauw, zo blauw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:01 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
haha nice!
dit soort verhalen hoor ik graag.
oplichters die er niet mee weg komen!
Daar denk ik op zo'n moment niet over na. Adrenaline enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.
Ermee slaan was linker geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...
had je zomaar een blauwe plek kunnen opleveren
ach jah.. als ie ermee geslagen had had je waarschijnlijk z'n sleutels en al af kunnen pakken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ermee slaan was linker geweest.Maar daar kreeg ie niet meer de kans voor.
Mede daarom was ik er niet zo bang voor. Rijdend in de auto kunnen er veel linkere dingen gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:04 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ach jah.. als ie ermee geslagen had had je waarschijnlijk z'n sleutels en al af kunnen pakken...
is ie nog verder van huis...
helemaal als ie echt zo zat was.
hoeveel geld ging 't eigenlijk om (niet dat 't er toe doet... is waarschijnlijk principe kwestie)quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mede daarom was ik er niet zo bang voor. Rijdend in de auto kunnen er veel linkere dingen gebeuren.
haha je weet toch niet of hij een mes had druiloor?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...
had je zomaar een blauwe plek kunnen opleveren
maar moet je dan maar iedereen z'n gang laten gaan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha je weet toch niet of hij een mes had druiloor?
om dan stoer te gaan doen voor die paar klotecenten van je baas, die daarvoor trouwens verzekerd is.
In Amsterdam is een jaar of 6 geleden een collega die stoer een junkie achterna rende bij de V&D zijn strot doorgesneden met een aardappelschilmesje. 24 jaar geworden die jongen.
HELDEN
1. Ik werk niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha je weet toch niet of hij een mes had druiloor?
om dan stoer te gaan doen voor die paar klotecenten van je baas, die daarvoor trouwens verzekerd is.......
In Amsterdam is een jaar of 6 geleden een collega die stoer een junkie achterna rende bij de V&D zijn strot doorgesneden met een aardappelschilmesje. 24 jaar geworden die jongen.
HELDEN
nee je moet lekker stoerdoenquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:06 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
maar moet je dan maar iedereen z'n gang laten gaan?
Dat is het begin van het eind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee je moet lekker stoerdoenOm een paar klotecenten die niet eens van jou zijn.
+ je hebt je auto zo neergezet dat je hulp bij de hand had mocht 't mis gaan..quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
1. Ik werk niet in Amsterdam.
2. Ik had die jongen al een kwartier in de auto, en ik zei al, dat is het moment om toe te slaan.
3. Hij was zo blauw als een tientje.
4. We waren ondertussen met z'n drieeën.
5. Op dat moment regeert de adrenaline.
ligt totaal aan de situatie... en zoals hierboven geschets vond ik dit de juiste oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee je moet lekker stoerdoenOm een paar klotecenten die niet eens van jou zijn.
Als het met 4 kleeerkasten van 2 bij 2 was gebeurt had ik heel anders gereageerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:09 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
+ je hebt je auto zo neergezet dat je hulp bij de hand had mocht 't mis gaan..
goede inschatting is volgens mij al heel wat binnen 't taxivak.
volgens mij ontwikkel je aardig wat mensenkennis..
begint te komen volgens mij...quote:
Ik vind je hele heldengedrag achterlijk. Maar als je je daardoor een grote jongen voelt moet je het natuurlijk niet laten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
1. Ik werk niet in Amsterdam.
2. Ik had die jongen al een kwartier in de auto, en ik zei al, dat is het moment om toe te slaan.
3. Hij was zo blauw als een tientje.
4. We waren ondertussen met z'n drieeën.
5. Op dat moment regeert de adrenaline.
heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind je hele heldengedrag achterlijk. Maar als je je daardoor een grote jongen voelt moet je het natuurlijk niet laten.
Hoop alleen als je straks een vrouw en kinderen hebt beter nadenkt. Zelfs de grootste mongolen/dronkaards kunnen onverwachts voor rare en onprettige taferelen zorgen.
Als hij een mes trekt ben je nergens.
zijn een beetje uit de hittegolf lijkt wel. Nog steeds 35 graden ofzo maar goed te doen. Zo maar eens uit eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Droog vandaag.
Verder ook wel prima. Kun je het daar nog een beetje uithouden?
Ik ben, toen ik alleen en en buiten de auto was, niet binnen een straal van 3, 4 meter bij hem geweest. Wat had ik anders moeten doen? Politie bellen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind je hele heldengedrag achterlijk. Maar als je je daardoor een grote jongen voelt moet je het natuurlijk niet laten.
Hoop alleen als je straks een vrouw en kinderen hebt beter nadenkt. Zelfs de grootste mongolen/dronkaards kunnen onverwachts voor rare en onprettige taferelen zorgen.
Als hij een mes trekt ben je nergens.
ik begrijp dat je niet in NL zit..quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
zijn een beetje uit de hittegolf lijkt wel. Nog steeds 35 graden ofzo maar goed te doen. Zo maar eens uit eten.
De lucht is daar ook een stuk droger, dan zijn hete temperaturen beter te doen. Waar zit je nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
zijn een beetje uit de hittegolf lijkt wel. Nog steeds 35 graden ofzo maar goed te doen. Zo maar eens uit eten.
politie bellen is altijd goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben, toen ik alleen en en buiten de auto was, niet binnen een straal van 3, 4 meter bij hem geweest. Wat had ik anders moeten doen? Politie bellen?
woon in nederland maar zit nu in new mexicoquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:16 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ik begrijp dat je niet in NL zit..
Waar ben je en woon je daar of vakantie?
Hier in de binnenstad kan ik dat wel doen, dan zijn ze er binnen een minuut, maar ik was in de buurgemeente, daar heb ik geeneens een nummer van de politie van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:16 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
politie bellen is altijd goed.
hoewel ze meestal te laat zijn als ze je sowieso al serieus nemen...
nice! werk of vakantie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
woon in nederland maar zit nu in new mexico
wat zou je eigenlijk gedaan hebben als die gast geen geld en geen saldo op bankrekening had?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier in de binnenstad kan ik dat wel doen, dan zijn ze er binnen een minuut, maar ik was in de buurgemeente, daar heb ik geeneens een nummer van de politie van.
Vakantiequote:
Proberen hem over te halen om iets af te geven, id, of telefoon ofzo, en dan later te cashen. En anders ja. Ligt een beetje aan de situatiequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:18 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
wat zou je eigenlijk gedaan hebben als die gast geen geld en geen saldo op bankrekening had?
Je moet zo'n situatie alleen aangaan als je zelf een aardig robbertje kunt vechten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:14 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je gelijk in.
maar stel je werkt in een winkel en je ziet een winkeldief, laat je die ook gaan?
of iemand gaat weg in 't restaurant waar je werkt zonder te betalen?
denk dat je als taxichauffeur op een gegeven moment de situatie wel redelijk kan inschatten..
maar je hebt gelijk, 't kan zomaar omslaan...
Mono, je bent gewoon fucking onderdeel van de Gestapoquote:
Geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe die geen blauwe is.
Wanneer is dat geintje afgelopen?
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee
Het helpt wel. Buiten ONZ DM ik wel eens users als ze raar doen. Dan dreig ik te noten, helpt altijd
gelukkig zit dat wat mij betreft wel goed (zonder stoer te willen voorkomen)quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet zo'n situatie alleen aangaan als je zelf een aardig robbertje kunt vechten.
En dan bedoel ik niet iemand een slag voor zijn smoel kunnen geven, maar weten hoe je in geval van nood iemand bijvoorbeeld een wapen afhandig kunt maken.
De meeste zaken zijn verzekerd tegen zaken als diefstal, winkelpersoneel dat heldengedrag vertoont loopt zelden goed af.
Kan ook de andere kant op gaan dat er een opstootje ontstaat waarbij zo'n brakke zwerver om wat voor reden dan ook het leven laat. Kun jij mooi op het bureau verschijnen voor een artikeltje 287 doodslag.
In principe dus niet aan beginnen, het is het niet waard.
Maar hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen dan...quote:
Goeden welquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen dan...
En trouwens nu heb je toch toegang tot beheer?
O, als iemand met een wapen gaat staan zwaaien dan ben ik de eerste die weg is, en als ie wil krijgt ie mijn portomonnee ook nog. Helemaal prima.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:23 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
gelukkig zit dat wat mij betreft wel goed (zonder stoer te willen voorkomen)
maar begrijp je punt totaal.. daarom, ligt aan de situatie.
vind 't alleen jammer dat 't al zover is gekomen dat je dit soort types hun gang moet laten gaan...
gaat dan van kwaad tot erger...
moeilijk dus om hier een eenduidig oordeel over te geven.
Maar maar met ONZ Radio tagjes dingetjes had je ook toegang tot beheer zo had ik gehoord, en tja dat stelde dan ook niet zo veel voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb alleen een kleurtje en tag
volgens mij zitten we alle3 wel op een lijn dan. haha.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:24 schreef JJH het volgende:
[..]
O, als iemand met een wapen gaat staan zwaaien dan ben ik de eerste die weg is, en als ie wil krijgt ie mijn portomonnee ook nog. Helemaal prima.
O jee, is er bij je ingebroken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef monkyyy het volgende:
Al die draaideur criminelen kaalscheren en vergassen. Niemand die ze mist. Ja, hun moeder huilt misschien 2 dagen maar dat is het wel.
Pokertafel gejat jongenquote:
Smakelijk en tot ziens kerel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga uit eten, spreek jullie nog wel. Trouwens mono kijk mijn facebook al die nieuwe mensen![]()
Ik vertel het je nog wel je gaat lachen
Nooit toegang gehadquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar maar met ONZ Radio tagjes dingetjes had je ook toegang tot beheer zo had ik gehoord, en tja dat stelde dan ook niet zo veel voor
Liever niet, ik heb een hekel aan dat woord.quote:
En Yvonne, en Breuls, en Danny , dan pas kom je in aanmerkingquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga ook Myra neuken dan wordt ik ook mod
Om half 5 S'ochtens uit eten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga uit eten, spreek jullie nog wel. Trouwens mono kijk mijn facebook al die nieuwe mensen![]()
Hehehe, ik las gisteren al iets over een cake enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een groter probleem, ik heb nog maar één peuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:25 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
volgens mij zitten we alle3 wel op een lijn dan. haha.
trouwens, heeft iemand mijn aansteker gezien?
't is een groene met zo'n lampje aan de onderkant...
De AH gaat over een uurtje open op het station toch ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een groter probleem, ik heb nog maar één peuk.
De vraag is of ik die nu nog oprook of voor morgenochtend laat liggen.
Nee, gelukkig nog niet.quote:
beter nu en dan koop je morgen gelijk een nieuw pakje,quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een groter probleem, ik heb nog maar één peuk.
De vraag is of ik die nu nog oprook of voor morgenochtend laat liggen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:27 schreef Stokstaart het volgende:
Mono kankermod ik wil een note van je
Geen lucifers in het keukenlaatje ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
beter nu en dan koop je morgen gelijk een nieuw pakje,
dat zou ik doen iig...
maar dat is geen groter probleem.. ik heb nog 4 peuken maar geen aansteker...
beetje als een lepel hebben zonder soep...
nope... wel gasfornuis maar die heeft niet zo'n knop met ontsteker..quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen lucifers in het keukenlaatje ?
06;00 toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De AH gaat over een uurtje open op het station toch ?
Einde van dit jaar. Heb geduld. Tot die tijd moet je het met de gameplay trailers op youtube doen.quote:
Hij haat mij. Maar hij is wel de papa van porsche1 en mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik note niet, dat laat ik over aan mijn grote vriend Smegmanus
Bel een taxi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:28 schreef JJH het volgende:
[..]
06;00 toch?
Dan hoop ik te slapen. Tevens heb ik bier op en ga dat stuk niet lopen.
Oh ja 06:00 , ik dacht overigens dat je vlak naast het station woonde, daar bij de ambachtsschool. maar dat is sowieso een kut stuk lopen jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:28 schreef JJH het volgende:
[..]
06;00 toch?
Dan hoop ik te slapen. Tevens heb ik bier op en ga dat stuk niet lopen.
Smegmanus neukt Myra en jij ook, neuk jij ook Smegmanus zijn anus?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik note niet, dat laat ik over aan mijn grote vriend Smegmanus
Dat is bijna 20 minuten lopen inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja 06:00 , ik dacht overigens dat je vlak naast het station woonde, daar bij de ambachtsschool. maar dat is sowieso een kut stuk lopen ja
Ik snuif alleen coke vanaf zijn anus met een opgerold 100'tjequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smegmanus neukt Myra en jij ook, neuk jij ook Smegmanus zijn anus?
Nee, mensen krijgen nu massaal e-mailberichten binnen met een key. Hopelijk zit in die 'wave', anders moet ik tot medio augustus wachten, moet namens mijn bedrijf naar de gamescom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Einde van dit jaar. Heb geduld. Tot die tijd moet je het met de gameplay trailers op youtube doen.
Soep kun je nog drinken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
beter nu en dan koop je morgen gelijk een nieuw pakje,
dat zou ik doen iig...
maar dat is geen groter probleem.. ik heb nog 4 peuken maar geen aansteker...
beetje als een lepel hebben zonder soep...
Baas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:30 schreef Beetlebum het volgende:
ok heb een oude aansteker gevonden zonder gas.
heb hiermee 't gasfornuis nog wel aan kunnen krijgen (door 't vonkje)
probleem half opgelost dus!
ik kan weer roken!
ik zei als een lepel zónder soep...quote:
OEHquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snuif alleen coke vanaf zijn anus met een opgerold 100'tje
Eckte bazen gebruiken een briefje van 5 meier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snuif alleen coke vanaf zijn anus met een opgerold 100'tje
Ik las dan ook verkeerdom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:31 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ik zei als een lepel zónder soep...
Goed punt. Alleen die is groter dus meer kans dat het blijft zitten aan het papier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Eckte bazen gebruiken een briefje van 5 meier.
Picsquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:32 schreef Dalando het volgende:
Zwitserse hotelkamermeisjes met enorme tieten
Dan is die er mooi op tijd bij dit jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:32 schreef Beetlebum het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op 't meisje van de oliebollenkraam...
Ik wist niet dat ik vader wasquote:
Kom je nu mee. Als ik daar nog zat hat ik soberzo wel pics genomen.quote:
Ja. Het is wel een echte thriller en hij acteert goed als je weet dat hij normaal altijd mafketels speelt. Goede film!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:33 schreef Beetlebum het volgende:
heeft iemand trouwens "the number 23" met Jim Carrey gezien?
met andere woorden: is die de moeite waard?
Nergens vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Welk subforum ben je mod Mono? OUD neem ik aan?
Je moet er ook wel een stukje vanaf knippen inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen die is groter dus meer kans dat het blijft zitten aan het papier.
En een 5je is natuurlijk het beste dan, maar dan zit ik te dichtbij zijn anus, dat stinkt
Ok, aanstaande vrijdag of zaterdag een stuk of zes 16-jarige meisjes met adidas en BlackBerry. Kom je ook?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Als ik daar nog zat hat ik soberzo wel pics genomen.
ok thanks, lees zulke verschillende reviews op IMDB...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een echte thriller en hij acteert goed als je weet dat hij normaal altijd mafketels speelt. Goede film!
Zaterdag het liefst. Vrijdag = neukdag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ok, aanstaande vrijdag of zaterdag een stuk of zes 16-jarige meisjes met adidas en BlackBerry. Kom je ook?
IMDB gebruik ik niet eens meer als graadmeter. Zitten echt debielen op die sitequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:35 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ok thanks, lees zulke verschillende reviews op IMDB...
komt hier binnenkort op tv...
Het is ook een debiele site. Ik zou nog geen cent betalen voor de premium gedoe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IMDB gebruik ik niet eens meer als graadmeter. Zitten echt debielen op die site
Dan zou je toch zeggen dat je er prima tussenpast.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
inderdaad, las een review over 'flyboys' waarin ze alleen maar kritiek hadden op dat 't in werkelijkheid nooit zou kunnen etc. geen woord over de film zelf ofzo.. :Squote:Op donderdag 28 juli 2011 04:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wederom: Goed puntquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou je toch zeggen dat je er prima tussenpast.
zoals?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wederom: Goed punt
Ik kijk er alleen op voor nieuwe trailers en bekendmakingenKomen wel donders mooie films uit volgend jaar
Met wie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zaterdag het liefst. Vrijdag = neukdag.
Precies, zonde is dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:37 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
inderdaad, las een review over 'flyboys' waarin ze alleen maar kritiek hadden op dat 't in werkelijkheid nooit zou kunnen etc. geen woord over de film zelf ofzo.. :S
Je niet serieuze alter-ego is een stuk interessanterquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, zonde is dat.
Sommige films moet je ook gewoon met een korrel zout nemen, dat komt het plezier alleen maar ten goede.
Ik kijk bijvoorbeeld veel Chinese en Japanse films. Allemaal bizarre shit als ze gaan knokken enzo, maar juist dat maakt het prachtig
ik kijk juist 't liefst van die films waar je 't met een korrel zout moet nemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, zonde is dat.
Sommige films moet je ook gewoon met een korrel zout nemen, dat komt het plezier alleen maar ten goede.
Ik kijk bijvoorbeeld veel Chinese en Japanse films. Allemaal bizarre shit als ze gaan knokken enzo, maar juist dat maakt het prachtig
ook nog films die geen vervolg zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jurassic Park 4
I Am Legend 2
Independence Day 2
Vervolg op District 9
Crank bijvoorbeeld. Prachtige film, keihard knokken enzo. Prima vermaak ook al kan het totaal nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:39 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ik kijk juist 't liefst van die films waar je 't met een korrel zout moet nemen.
kan echt niet tegen die "maar dat kan toch nooit" mensen...
ga dan docu's kijken ofzo... (ook leuk trouwens)
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jurassic Park 4
I Am Legend 2
Independence Day 2
Vervolg op District 9
crankquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Crank bijvoorbeeld. Prachtige film, keihard knokken enzo. Prima vermaak ook al kan het totaal niet
Je bent op de hoogtequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3e deel komt overigens ook uit daarvan!
nice! hoop wel dat ie beter is dan deel 2... vond ik toch tegenvallen in vergelijk met 't 1e deel..quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3e deel komt overigens ook uit daarvan!
Ik ben film liefhebberquote:
+ nog 4000 op je HDD ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben film liefhebber
Probeer zoveel mogelijk films te kijken in mijn vrije tijd. Heerlijk wegzakken in een goede film is tof!
Heb ook iets van 200 films op de PC staan nu
Nee HDD staat vol met films en muziekquote:
Dat is zo niet logisch als watquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee HDD staat vol met films en muziek
Iets van 15000 mp3'tjes in de lijst, waarvan zeker 1000 langer dan een half uur ( mixen en livesets etc)
Slapen is ongezond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik dus niet meer slapen
Elysium Eind 2012, begin 2013quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:39 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ook nog films die geen vervolg zijn?
ja dat is echt knetterkrankjorumquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je zou nog maar wakker zijn nu
maaaattt daaamoooon~!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elysium Eind 2012, begin 2013
Matt Damon
William Fichtner ( Mahone in Prison Break )
Shalto Coply ( Murdock in A-team film, District 9 hoofdpersonage )
Jodie Foster
Nieuwe SCI-FI op andere planeet en heel bruut qua geweld etc.
Knetterquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor mij gaat het ook geen lange nacht worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:Op het Battlefield Blog schrijft ontwikkelaar DICE dat de alpha van Battlefield 3 enkel toegankelijk is door middel van een uitnodiging van de ontwikkelaar zelf. Spelers die de Medal of Honor Limited Edition in huis hebben zijn daarom dan ook geen kandidaten om de alpha versie van Battlefield 3 te spelen.
De enige manier om de alpha versie van Battlefield 3 te spelen is door jezelf te registreren voor de nieuwsbrief van DICE en je Veteran status, mits je die hebt, up-to-date te houden. Ook zal DICE geen keys weggeven op sociale netwerksites zoals Facebook en Twitter.
DICE maakt duidelijk dat de alpha van Battlefield 3 opgezet is om de technische aspecten, zoals servers, te testen voordat de bèta van start gaat in september. Wanneer eigenaars van de Medal of Honor Limited Edtion precies aan de slag kunnen gaan met de bèta, zal DICE in een later stadium bekendmaken.
Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
now that's a sticky situation...quote:
ja echt hequote:
dalandoquote:
hmzz tien uur gaat de wekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij gaat het ook geen lange nacht worden.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja echt he
[..]
dalando1 liefde voor jou
[..]
hmzz tien uur gaat de wekkerarme mij
En omdat 4!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal nachtje door. Gewoon omdat het kan!
Ik wil er voor de middag uit zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja echt he
[..]
dalando1 liefde voor jou
[..]
hmzz tien uur gaat de wekkerarme mij
dat is de instelling!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Monopoly het volgende:
Ga ik ook doen denk ik , moet er vrijdag kneitervroeg uit voor vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen werken, dus dat is niet echt een optie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:53 schreef Monopoly het volgende:
Done!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wil jij mij een denkbeeldige note geven
Niet geblunderd vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar tijd voor een leuke discussie!
Grootste blunder van vandaag?
Ik werd betrapt tijdens het rukken door mijn moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:55 schreef Drommeldaris het volgende:
saaie dag gehad... dus ook helaas geen mooie blunderverhalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, ik was teringlaat wakker. Verder een beetje gewerkt, niets gedaan en gefokt. En dat was het wel zo'n beetje.quote:
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werd betrapt tijdens het rukken door mijn moeder.
Ik wou snel weg rennen met de broek op de enkels. Toen zag ze ook nog eens een enorm remspoor zitten en viel ik van mijn balkon af waardoor ik met mijn testikels op een stang terecht kwam en de dokter mij moest operen , nu ben ik mijn teelballen kwijt en werd ik nog eens uitgelachen door de zusters omdat ik mijn billen vol met poep had zitten
Mono.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou snel weg rennen met de broek op de enkels. Toen zag ze ook nog eens een enorm remspoor zitten en viel ik van mijn balkon af waardoor ik met mijn testikels op een stang terecht kwam en de dokter mij moest operen , nu ben ik mijn teelballen kwijt en werd ik nog eens uitgelachen door de zusters omdat ik mijn billen vol met poep had zitten
Poep plas billenquote:
vonden ze wel dat je een grote piemel had?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik poste iets in het verkeerde topic.. verder ben ik blunderloosquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Het was koud en ik was angstigquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:57 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
vonden ze wel dat je een grote piemel had?
goeien note.. ik zal hem koesterenquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Poep plas billen
KKJ houdt van XTC Pillen
Een snuifje hier, een spuitje daar
Daarvan komt KKJ wel spuitend van klaar
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Poep plas billen
KKJ houdt van XTC Pillen
Een snuifje hier, een spuitje daar
Daarvan komt KKJ wel spuitend van klaar
okequote:Op donderdag 28 juli 2011 04:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar ik zal vooraf mijn blunder vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Blunder ins spoiler voor de TMI-hoertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Mono, ik mag datquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Dalando het volgende:
Mono trouwens knetter wou toch liever geen KKJ meer genoemd worden?
klopt.. maar mono is blauw. dus mag hij datquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Dalando het volgende:
Mono trouwens knetter wou toch liever geen KKJ meer genoemd worden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:58 schreef JJH het volgende:
[..]Haar gezicht, spuit ik mn collectie plastic zakken en mn prullenbak onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haar gezicht, spuit ik mn collectie plastic zakken en mn prullenbak onder
't zat je ook niet mee zeg...quote:
quote:
Wat hebben jullie 2 uitgespooktquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar mono is blauw. dus mag hij dat
quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:58 schreef JJH het volgende:
[..]ik dacht hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht die mikt op zijn goudvis ofzo-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Denken dat ik een goudvis kan verzorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht het
dacht die mikt op zijn goudvis ofzo
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik een goudvis kan verzorgen
ook geen gezicht een goudvis onder de bud...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht het
dacht die mikt op zijn goudvis ofzo
Groot gelijk, 'k ben ook gewoon veul te lui om een hont ofzoiets te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
ik ken je niet.. het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En die goudvis zo denken, wtf, wat is dit voor dik water.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ook geen gezicht een goudvis onder de bud...
waarom moet ik hier om lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En die goudvis zo denken, wtf, wat is dit voor dik water.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Beetlebum het volgende:
haha toch nog een blunder...
m'n aansteker lag al die tijd gewoon naast me...
domme blinde ikke...
Gewoon niet roken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Beetlebum het volgende:
domme blinde ikke...
Komt door het tijdstip.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik hier om lachen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Beetlebum het volgende:
domme blinde ikke...
Hontquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Groot gelijk, 'k ben ook gewoon veul te lui om een hont ofzoiets te hebben.
QFTquote:
Alsnog gewoon niet doen. Andere stoute dingetjes kan ik wel bij meisjes doenquote:
ik ben verder te lief.. dus dan rook en drink ik maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alsnog gewoon niet doen. Andere stoute dingetjes kan ik wel bij meisjes doen
Lieve meisjes zijn leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verder te lief.. dus dan rook en drink ik maar
ik kom altijd thuis met óf 5 aanstekers als ik er geen bij me had of andersom...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik ben die dingen ook altijd kwijt, of ze worden gejat.
Eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dus grootste prestatie van vandaag?
haha playerquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je alweer nieuwe foto's in je fobo?
Vroeger had ik er altijd tig bij me, maar was ze ook altijd binnen een half uur kwijt. Nu neem ik er ééntje mee en dat gaat negen van de tien keer goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:04 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ik kom altijd thuis met óf 5 aanstekers als ik er geen bij me had of andersom...
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je alweer nieuwe foto's in je fobo?
Wat alcolhol mag dan wel. Maar roken echt niet. Van drinken kun je geen dodelijke ziekten krijgen. Van roken krijg je kanker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verder te lief.. dus dan rook en drink ik maar
Drinken dat denken wel goed isquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat alcolhol mag dan wel. Maar roken echt niet. Van drinken kun je geen dodelijke ziekten krijgen. Van roken krijg je kanker.
van drinken kun je geen dodelijke ziekten krijgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat alcolhol mag dan wel. Maar roken echt niet. Van drinken kun je geen dodelijke ziekten krijgen. Van roken krijg je kanker.
en je lever? die uhmm is blij met alcohol?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nonsens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze zijn gaten aan het graven op het station.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vanmorgen nog in 038 vanuit Hasselt.
Puinhoop op NS_!
Tsss zeg jijquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vanmorgen nog in 038 vanuit Hasselt.
Puinhoop op NS_!
en drink je ook geen cola?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tsss zeg jijVanavond zat ik in de trein, ICE uit zwitserland, komen we net nederland binnen, zit ik zo voorin, staan we 15 min stil voor zo'n trein stoplicht dinges, hoor ik de machinist zo praten "Ze waren ons gewoon vergeten"
Qua alcohol doe ik het best redelijk, er zijn alleen af en toe wel weekenden waar in één keer een derde afsterft ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je lever? die uhmm is blij met alcohol?ik poste alweer bijna in t verkeerde topic.. mijn post zou hier fout hebben gestaan
uhmm wat dacht je van nooitquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
That will dowanneer kom je even vanuit drenthe naar 050 fietsen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tsss zeg jijVanavond zat ik in de trein, ICE uit zwitserland, komen we net nederland binnen, zit ik zo voorin, staan we 15 min stil voor zo'n trein stoplicht dinges, hoor ik de machinist zo praten "Ze waren ons gewoon vergeten"
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:08 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en drink je ook geen cola?
eet je ook geen pindakaas?
loop je ook niet buiten op straat?
enz. enz.![]()
doe je ook maar 3 keer danquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua alcohol doe ik het best redelijk, er zijn alleen af en toe wel weekenden waar in één keer een derde afsterft ofzo.
gewoon hopen op een goede donor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan om een uur of half vier dood omvallen in de club.
Sterven in het harnas.
Ok met de bus dan? Waar in Drenthe woon je? Ben al een paar keer vanuit Groningen naar Drenthe gefietstquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm wat dacht je van nooit
Slaapze Monkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker nachtbrakertjes.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef monkyyy het volgende:
droom zacht!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef monkyyy het volgende:
Doe de RTC eens een belletje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek nachtdienst werk in Rotterdam vanaf augustus
Slaap zacht aapjequote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef monkyyy het volgende:
bijna in duitslandquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok met de bus dan? Waar in Drenthe woon je? Ben al een paar keer vanuit Groningen naar Drenthe gefietst
lampjes is een optie... de kleur kiezen kan helaas niet...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk kunstnieren?
Dan wil ik een paarse, met lampjes.
Ik was afgelopen vrijdag nog bij jou in de buurt volgens mij. Vliegerhuis ofzo heette dat buurtschapje.quote:
Iets met linux.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:12 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
lampjes is een optie... de kleur kiezen kan helaas niet...
wel kun je kiezen welke OS je wilt gebruiken...
dat zou maar zo in de buurt kunnen zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag nog bij jou in de buurt volgens mij. Vliegerhuis ofzo heette dat buurtschapje.
Die heeft allemaal chickies gehosselt man geef hem de tijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:13 schreef Dalando het volgende:
Trouwens zou Dimens niet al terug moeten zijn?
Toffe vakantie. Ik heb vorig jaar zomer ook in de sneeuw gestaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:12 schreef Dalando het volgende:
Hoogste bergstation van europa op geweest
Oudste tandrad(?) trein van de wereld op geweest
In de zomer in de sneeuw gestaan
3578m hoogte geweest
Nederlands lullen tegen de duitse kamermeisjes
Iedere dag patat daar gegeten
Kilo aangekomen
Veel dronken geweest
Nja, dat was mijn vakantie zo wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |