Was. Ben net 4 uur geleden weer thuis gekomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dalando, hoe is het in Zwitserland?
jaren op geoefend volgens mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat ie dat biertje kunstig vasthoud.
Lijm allesquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuk ze wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:58 schreef Dalando het volgende:
Maar de dooie pixels zijn nog niet weg.
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef Beetlebum het volgende:
vertel eens meer over die wegloper JJH...
Nu heb ik honger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
ik heb hotwings van de slager:
[ afbeelding ]
Kipquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
ik heb hotwings van de slager:
[ afbeelding ]
haha nice!quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.
Je weet zelf, aight. Boks.quote:
Was het leuk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Was. Ben net 4 uur geleden weer thuis gekomen
Zekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die ging ervandoor. De gehele rit al aan het discussieren geweest over de prijs en wel of niet betalen, of het niet op rekening kon ditdat. Toen we er waren stopte ik (auto tactisch in het zicht van een collega die daar ook toevallig was neergezet) Nog meer discussie over niet betalen. En toen gooide ie de deur open en stapt half uit. Ik stond ook vrij rap aan zijn kant naast de auto en hij liep weg. Ik die collega geroep. Die reed gauw om het huizenblok heen, meneer stond ondertussen vervaarlijk met een keychain met sleutels te zwaaien. Collega kwam er ook weer aan van de andere kant en toen ben ik er met twee klanten die bij hem in de auto zaten achteraan gegaan. 500 meter verderop te pakken gekregen, hem laten pinnen en m'n centen gehad.
Weglopen is bij mij het meest foute wat je kunt doen. En hij was zo blauw, zo blauw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:01 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
haha nice!
dit soort verhalen hoor ik graag.
oplichters die er niet mee weg komen!
Daar denk ik op zo'n moment niet over na. Adrenaline enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had zomaar anders af kunnen lopen jongen.
Ermee slaan was linker geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...
had je zomaar een blauwe plek kunnen opleveren
ach jah.. als ie ermee geslagen had had je waarschijnlijk z'n sleutels en al af kunnen pakken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ermee slaan was linker geweest.Maar daar kreeg ie niet meer de kans voor.
Mede daarom was ik er niet zo bang voor. Rijdend in de auto kunnen er veel linkere dingen gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:04 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ach jah.. als ie ermee geslagen had had je waarschijnlijk z'n sleutels en al af kunnen pakken...
is ie nog verder van huis...
helemaal als ie echt zo zat was.
hoeveel geld ging 't eigenlijk om (niet dat 't er toe doet... is waarschijnlijk principe kwestie)quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mede daarom was ik er niet zo bang voor. Rijdend in de auto kunnen er veel linkere dingen gebeuren.
haha je weet toch niet of hij een mes had druiloor?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja wie weet had ie z'n keychain gegooid...
had je zomaar een blauwe plek kunnen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |