nicequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is Afrikaans.
Ja die bedoelde ik ook .quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die foto van MsMessy niet gezien? Cockblock gegarandeerd.
zehmaa sexy wahhhahahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:21 schreef Chloroform het volgende:
Hihi, mijn DOE NORMAALstaat nog in de OP. Prima. Niks meer aan doen.
geeft je wel een andere kijk op bepaalde users die zo dom zijn om naaktfotos te posten van hunquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Overigens stelt kpd niet zo veel voor hoor
En al die moraalridders ook. "Als het je niet bevalt reageer dan niet. zeikzeikwhinewhine"quote:
ahahaha echt hequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef napoleonfour het volgende:
ik mis city tv. bulgaarse tv was goed.
wubwubquote:
nee dit is gewoon rustige, heerlijk voor dit tijdstipquote:
bullet bum bumquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef Kikopuz het volgende:
kijk, ik ben nog een leuke troll. Maar die pizzakut is kk vervelend jwt
/agreequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef Kikopuz het volgende:
kijk, ik ben nog een leuke troll. Maar die pizzakut is kk vervelend jwt
ja haar uiters stonden toch ook in die foksters sexy en gewaagd oid?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En al die moraalridders ook. "Als het je niet bevalt reageer dan niet. zeikzeikwhinewhine"_!
Idd, maar die regels daar maken het er ook wel een beetje naar. Je mag alleen reageren als je het wat vindquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En al die moraalridders ook. "Als het je niet bevalt reageer dan niet. zeikzeikwhinewhine"_!
wtf gastquote:
dat topic man uit de google cache met knetter?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja haar uiters stonden toch ook in die foksters sexy en gewaagd oid?
dacht het ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dat topic man uit de google cache met knetter?
trusten, hvj wel homoquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Maar lieve mensjens met toegang tot KPD ik ga jullie verlaten.
Slaap lekker enzo.
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Slaap lekker enzo.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Slaap lekker enzo.
Kusjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Slaap lekker enzo.
nee je hebt knetter van die radio. ooit borsten gepost beetje viesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dacht het ja.
ms nogwat heette ze.
Lol what?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nee je hebt knetter van die radio. ooit borsten gepost beetje vies
sorry, ogen nu dood?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nee je hebt knetter van die radio. ooit borsten gepost beetje vies
jezus, dat lijkt zo erg opquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:26 schreef FreezePop het volgende:
die neppe censuurAl die vevo hatertjes die denken dat ze helemaal underground zitten
No homo?quote:
quote:
die kerels werken ook gewoon samen met Army of the Pharaohs en dus Jedi Mind tricks. Volgens mij is dat nummer van mij ook ouder dan die andere.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik word droevig van KPD.Dingen om mij op te vrolijken please.
No homo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:26 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik wil jou doen
En ja ik agree met jij
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #80quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
Silly.quote:
Dat hebben we al uitgebreid besproken net.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #80
Hier kun je lachen
Sad kitty is sad.quote:
Dit is zijn happy-face, moet je eens voorstellen hoe hij kijkt als hij droevig is.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit is zijn happy-face, moet je eens voorstellen hoe hij kijkt als hij droevig is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:34 schreef monkyyy het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320538
Deze gast vroeg of ik in S&G wilde gaan posten.Zijn postgeschiedenis.
Baby.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:35 schreef Kikopuz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil ik een baby en een kat.
En mannen met poesjes dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Baby.![]()
Kat.
Ik kan zo nat gaan op mannen met katten.
nice, mijn kat staat nu naast mij te zeuren om eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Baby.![]()
Kat.
Ik kan zo nat gaan op mannen met katten.
Slaap wel mijn weledelgestelde heer Ludo.quote:
Same shit, different name.quote:
Ik ben moe en dan heb ik geen humor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kolere, ik had net een pak sinaasappelsap klaar getrokken, en nu is hij alweer leeg. ik heb gewoon even anderhalf liter naar binnen gewerkt zonder dat ik het door had
Welterusten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap wel mijn weledelgestelde heer Ludo.
Ja dat gaat hardquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kolere, ik had net een pak sinaasappelsap open getrokken, en nu is hij alweer leeg. ik heb gewoon even anderhalf liter naar binnen gewerkt zonder dat ik het door had
Forever Love.quote:
Maar ik had het heul niet doorquote:
bron? ik bedoel, what happened?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:38 schreef napoleonfour het volgende:
Black eyed peas :") had verwacht dat ze waren gestopt na superbowl debacle.
ja weet niet kan niet meer googlen ofzoquote:
Kusjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Slapen later. Slaapkusjes voor jullie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
dankquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_time_show_2011.html
Vurtel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
HAHAHAHA NEEE jongens, zonder er al te veel over uit te wijden, maar ik kom iemand tegen van m'n studie en omg![]()
Fok! is all you need.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
ja gvd eerst piratenbaai en nu google die eruit ligt. Router doodmaken straks.
zonder kpd toegang is fok ook niet leukquote:
Mét ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zonder kpd toegang is fok ook niet leuk
Heb je het helemaal uitgekeken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:45 schreef Kikopuz het volgende:
Oh ik heb nu hoofdpijn.
Mede mogelijk gemaakt door Ahmad.
ffkes wat drinken...
Hahaquote:
Ik zal zometeen weer ff naar mijn geliefde Risa Kudo kijken... she be fapbaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hahawel kudo's dat je het nog zo lang wist vol te houden.
Zonder geluid is het best leuk anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dit:
Met geluid vergaat je het lachen anders snel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonder geluid is het best leuk anders.
Alleen van de mandarijn.quote:
Oostblokkerquote:
wat.. is.. dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dit:
Ze heeft een kind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Oostblokker![]()
Maar ze is niet meer.
Kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen.
Zo'n parasiet dat in je groeit, je lichaam naar de tering helpt, dan met geweld uit je vagina komt scheuren, waarna het je 18 jaar lang haat en op je dromen en ambities gaat staan.
Precies dit. Echt. Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen.
Zo'n parasiet dat in je groeit, je lichaam naar de tering helpt, dan met geweld uit je vagina komt scheuren, waarna het je 18 jaar lang haat en op je dromen en ambities gaat staan.
Van die bevallingsvideo's wordt je idd niet vrolijk nee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kinderen.
I know...quote:
Je oma?quote:
Gelukkig wilden mijn papa en mama wel kindertjes.quote:
downies stellen nooit teleur, alleen maar lachen met die chillersquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kinderen.
Ik ook heur...quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig wilden mijn papa en mama wel kindertjes.
geniaal programmaquote:
en nu balen zequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig wilden mijn papa en mama wel kindertjes.
quote:
Ik ben jong genoeg voor zelfgemaaktequote:Op donderdag 28 juli 2011 02:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je kunt altijd nog een kind addopteren
Want hoe oud ben je? 18?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:58 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik ben jong genoeg voor zelfgemaakte
Ja maar dan heb je dat gedoe ook niet dat je jezelf weer 9 maand moet helpen enzo. Adopteren is gewoon veel praktischer (denk ik).quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:58 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik ben jong genoeg voor zelfgemaakte
Absoluut.quote:
quote:
Alleen ken ik deze aflevering al, da's weer wat minder.quote:
dan mijquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:00 schreef DuTank het volgende:
Bedtijd.. De oogjes vallen dicht.
Kutje op je kus
De enige taalfout die ik structureel maakquote:
Waarom moet je liegen ?quote:
Structureel taalfouten maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De enige taalfout die ik structureel maak![]()
![]()
![]()
Kusjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:00 schreef DuTank het volgende:
Bedtijd.. De oogjes vallen dicht.
Kutje op je kus
quote:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die wilt ipv wil zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:01 schreef Kikopuz het volgende:
Ik haat "enigste" ipv enige... dan wordt () ik spontaan een taalnazi...
Ja dit. En "me auto".quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:01 schreef Kikopuz het volgende:
Ik haat "enigste" ipv enige... dan wordt () ik spontaan een taalnazi...
quote:
respect + 1quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die wilt ipv wil zeggen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die wilt ipv wil zeggen
hahahahahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier in je dromen.quote:
DOE NORMAAL.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:05 schreef Kikopuz het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik heb geen vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Was t maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Dat je vriendin klaarkomt?quote:
quote:
Ik heb geen vriendin, maar ik heb iig nog nooit meegemaakt dat we beiden tegelijk kwamenquote:
Nee wat ik bedoelde was: dan kom ik voordat zij komt en dan heb ik wederom gefaaldquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:07 schreef Zolder het volgende:
Ik vind t wel geil als mn vriendin dan komt maar het is niet zo dat ik er gelijk dan zelf ook van kom maar het helpt me wel een stuk vooruit
Ik wil een grapje maken over vroegtijdig klaarkomen maar kan even niks verzinnen. Gr gr.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin, maar ik heb iig nog nooit meegemaakt dat we beiden tegelijk kwamen
Is goed, dan doe ik wel of ik aan het lachen ben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil een grapje maken over vroegtijdig klaarkomen maar kan even niks verzinnen. Gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
'Haar hoogtepunt bereiken'quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
Jullie laten de vrouw wel als eerste haar hoogtepunt bereiken he?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:11 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
want clhoroform heeft er altijd meerdere
slaap zachtquote:
chloroform is 2.20m lang, dus bereikt altijd eerder haar hoogtepuntquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:11 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
want clhoroform heeft er altijd meerdere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
Wat, taalfout? Ik zie het niet. Zo ja: Ik mag, ik ben allochtoon jwz.quote:
resepct voor allochtonen. boks die shitquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat, taalfout? Ik zie het niet. Zo ja: Ik mag, ik ben allochtoon jwz.
Nee, de verwoording.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat, taalfout? Ik zie het niet. Zo ja: Ik mag, ik ben allochtoon jwz.
Autochtonen.quote:
Ik ben halfbloed, wil je me nu ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, niks mis met autochtonen, ik hou wel van lekkere Hollandse jochies enzo dit dat alles.
QFTquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, niks mis met autochtonen, ik hou wel van lekkere Hollandse jochies enzo dit dat alles.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dan ga ik ook maar slapen. Ik wordt toch niet geaccepteerd hier. Kusjes iedereen
Ik wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja. Hard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:14 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ben halfbloed, wil je me nu ?
Eens. Ik val ook op het Arische ras.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
Epke Zonderland het is.quote:
Beetje jammer van die rugspieren, voor de rest wel impressive.quote:
Ga dan weg!quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beetje jammer van die rugspieren, voor de rest wel impressive.
Niks jammer. Gewoon prima, gewoon geil.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beetje jammer van die rugspieren, voor de rest wel impressive.
Hollandse jongens.quote:
Grapjas. Dat hoofd.quote:
Dus geen dikke negerpik voor monkyyy?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens. Ik val ook op het Arische ras.
Bah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:19 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dus geen dikke negerpik voor monkyyy?
quote:
quote:
Huh? Waar is zijn staart?quote:
quote:
Slaap wel.quote:
Is al heel lang zo... NB is niks meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:17 schreef Kikopuz het volgende:
Nou... alleen nog 2 dames + een idioot aanwezig.. misschien moet ik ook maar is (speciaal voor jou chloora)
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:17 schreef Kikopuz het volgende:
Nou... alleen nog 2 dames + een idioot aanwezig.. misschien moet ik ook maar is (speciaal voor jou chloora)
Dat laatste.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Chloroform,
Straatrace ongeluk Utrecht
Is het Straatrace ongeluk of Straatrace-ongeluk of Straatraceongeluk
Okay.quote:
vertelquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:29 schreef Beetlebum het volgende:
graag kan wel wat afleiding gebruiken...
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:30 schreef DeRakker. het volgende:
hoi
latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:30 schreef DeRakker. het volgende:
hoi
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
klinkt alsof je betere tijden hebt gekend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Beetlebum het volgende:
tv = dood
fok = dood
ik = dood (geestelijk)
heb geen geestverruimende middelen in huis...
mailtje van ex gehad
vrije dag gehad maar niets voor elkaar gekregen
verveel me
o.a. werk, ex en lichamelijk lusteloosquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt alsof je betere tijden hebt gekend.
Hoe is het zover gekomen? Heeft het één grote reden, of meerdere achter elkaar?
Dude, niet grappig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:35 schreef Kikopuz het volgende:
Beetlebum heeft "ja, altijd" gestemd op FP.
? leg uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:35 schreef Kikopuz het volgende:
Beetlebum heeft "ja, altijd" gestemd op FP.
Sterkte man, je kan inderdaad wel wat afleiding gebruiken jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:34 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
o.a. werk, ex en lichamelijk lusteloos
yep.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sterkte man, je kan inderdaad wel wat afleiding gebruiken ja
haha geeft niets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:38 schreef Kikopuz het volgende:
Sorry, idd niet nice van me.
Sterkte! ik ga slapen
Gelukkigquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:38 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
haha geeft niets.
zoals ik zei: "niet chronisch.. alleen ff vanavond (nacht voor jullie).
truste
Fijn dat je het inziet, slaap zacht!quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:38 schreef Kikopuz het volgende:
Sorry, idd niet nice van me.
Sterkte! ik ga slapen
Ik doe mijn best, broeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:49 schreef Beetlebum het volgende:
floxcie!!! kun jij wel ff wat leven in nachtbagger brengen?
Soms loopt het nog wel eens een beetje door.quote:
heb je nog wat leuke taxi anecdotes?quote:
Nu ook, maar moest je iets eerder aanwezig zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms loopt het nog wel eens een beetje door.
Vroegah (ruim een half jaar geleden ofzo.) Toen was het nog tof.
Mwah, valt mee. Een week geleden nog een wegloper gehad (wel te pakken gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:52 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je nog wat leuke taxi anecdotes?
Ik was pas tegen tweeën in huis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nu ook, maar moest je iets eerder aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |