SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer ik een afspraak maak met een meid, is het meestal bij me thuis of vlakbij mijn huis. Hierdoor gaat alles veel sneller. Ook als eerste date.
quote:
Het neuken of wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer ik een afspraak maak met een meid, is het meestal bij me thuis of vlakbij mijn huis. Hierdoor gaat alles veel sneller. Ook als eerste date.
Ja, of wat je ook wilt doen.quote:
kom maar langsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga meestal bij iemand wat eten, wijntje en een filmpje kijken. Beter bij iemand thuis dan in de stad.
Precies, veel gezelliger zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga meestal bij iemand wat eten, wijntje en een filmpje kijken. Beter bij iemand thuis dan in de stad.
Nee, ik heb niets te melden op een blog.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh mylifeisgrey, is dat geen leuk idee voor je? Om op zo'n hippe site een blog te beginnen. En dan kun je helemaal leuk zelf foto's toevoegen daar om je verhalen mee te ondersteunen!! En dan gaan ook meisjes (!!) je blog lezen en misschien reageren.
oh je bent er al, ja me browser gaat traag, ik zal wel teveel windows hebben openstaan ook enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was geen faal, ik ben gestopt omdat ik het niet leuk vond.
was dat niet juist gevaarlijk omdat hij dan misschien wel boos zou kunnen gaan worden dat je hem altijd ontloopt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar HBO gefaald, zit nu een jaar thuis. Dus nog niet teveel tijd verspild gelukkig.
Euhm, het was ergens wel reeel, maar ik denk voor een buitenstaander lastig te begrijpen. Komt er op neer dat we nog bij mijn moeders ex woonde, alcoholist, schreeuwde veel, veel dronken acties, veel gescheld, veel bedreigingen en heeft mijn moeder achterna gezeten met een mes. Tegen mij was het overigens alleen met woorden, maar ik was gewoon bang van hem en hij ging later naar zijn werk dan ik naar school moest.
En als mijn moeder er was, was ik niet zo bang en durfde ik mijn kamer wel uit. Maar zij zat steeds meer bij haar vriend, dus dan sloot ik me op in mijn kamer, zodat hij mij niet zag, want als die me zag begon die te schelden, als mijn moeder er niet was hardop. Als ze er wel was mompelde die zijn gescheld altijd.
Maar wat als je opeens niks meer te zeggen hebt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
En het versieren gaat veel makkelijker binnen, dan buiten, met allemaal mensen.
De topics bestaan nog dus je kan terug lezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat heb ik natuurlijk gemist.
Het kan erger ik ben vooral bekend als de zwarte maagd.
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
in dat verhaal komt dat heel duidelijk naar voren ja hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat als je opeens niks meer te zeggen hebt?
Dan zit je daar in je eigen huis, das lekker dan.
Nee dat is je tieten laten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Stel je bent ergens als meisje zijnde en "je laat je tieten zien" ( dat vragen mannen soms in beschaafde (!!) uitgaansgebouwen). Je doet dat. Is dat dan ook versieren?
Ik bedoel ook dat je je tieten laat zien. Het is een beetje vaag getypt, excuses.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is je tieten laten zien.
Tenzij je vent meeneemt en dan je shirt omhoog doet dan zal ie wel weten hoe laat het is.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.
vraag morgen gewoon een meid mee uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar zoiets kan toch ook makkelijk doodbloeden?
Ja ik vraag het maar dan weet ik het allemaal voor later.
Daar ben ik zwaar op tegen (helaas). Zodra je iets "verzint" ben je niet geheel jezelf, en dat merkt ze, en gaat je aantrekkelijkheid naar beneden. Je moet echt iets zeggen als je het wilt zeggen, niet om een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.
Ik ga niet falen. Maar ondanks dat dat jou beter zou laten voelen, verandert het toch niets aan je situatie? Als je zo door gaat neem ik terug dat je een lieve jongen bent, jij gemenerd!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik zou het leuk vinden als je hier zovroeg mogelijk laat weten wanneer je het komende jaar gefaald hebt.
Ja hallo wie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
vraag morgen gewoon een meid mee uit
Ik bedoel daarmee, alleen een paar vragen verzinnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar ben ik zwaar op tegen (helaas). Zodra je iets "verzint" ben je niet geheel jezelf, en dat merkt ze, en gaat je aantrekkelijkheid naar beneden. Je moet echt iets zeggen als je het wilt zeggen, niet om een reactie te krijgen.
Als ik niets te zeggen heb, zeg ik gewoon niets en blijf gewoon kalm en vredig van binnen. Meestal gaat zij dan proberen iets interessants te verzinnen.
Grapjas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
een vrouw denk ik, ik weet niet of je homo bent. dan een man in dat geval
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, alleen een paar vragen verzinnen.
Het lijkt me niet dat je al een heel gesprek met antwoorden gaat plannen.
Stel je bent ergens als user zijnde en "je trollt" ( dat vragen mensen soms op beschaafde (!!) discussieforums). Je doet dat. Is dat dan ook discusseren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Stel je bent ergens als meisje zijnde en "je laat je tieten zien" ( dat vragen mannen soms in beschaafde (!!) uitgaansgebouwen). Je doet dat. Is dat dan ook versieren?
gewoon doen, laat zien dat je een sociale baas bent die over zn eigen schaduw heen kan stappenquote:
Ik ga vreemde vrouwen niet zomaar op date vragen ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
gewoon doen, laat zien dat je een sociale baas bent die over zn eigen schaduw heen kan stappen
je moet toch wel 1 chick kennenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga vreemde vrouwen niet zomaar op date vragen ja.
just wel doen man, dan maak je de gekste dingen mee juist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga vreemde vrouwen niet zomaar op date vragen ja.
Als date materiaal echter niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je moet toch wel 1 chick kennen
dubbeldate doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
just wel doen man, dan maak je de gekste dingen mee juist.
nee maar toch, de saamhorigheid hier he, dat zou gezellig zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet falen. Maar ondanks dat dat jou beter zou laten voelen, verandert het toch niets aan je situatie?
nou dat soort dingen bij jou voor elkaar krijgen of juist voorkomen is niet me bedoeling.quote:Als je zo door gaat neem ik terug dat je een lieve jongen bent, jij gemenerd!
Ehm..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
just wel doen man, dan maak je de gekste dingen mee juist.
het hoefd ook niet altijd lekker af te lopen, je houd er wel een leuk verhaal aan over toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als date materiaal echter niet.
En dat heb ik een maand geleden al gedaan liep niet echt lekker af.
Nou er kwam helemaal geen date dat bedoel ik met liep niet lekker af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het hoefd ook niet altijd lekker af te lopen, je houd er wel een leuk verhaal aan over toch.
prima wanneer danquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dubbeldate doen? neem ik Myraela mee en jij Strawberry
ja vanaf tilburg maakt dat ook niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
prima wanneer dan![]()
Al komt Myraela me beter uit, die woont in rotterdam. IS hier om de hoek
Umh 1 dingetje vergeet je volgens mij. Wat vinden de damens er vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ja vanaf tilburg maakt dat ook niet uitweet niet waar aardbeitje vandaan moet komen?
nu al de topdoubledate van 2011!
ik had eigenlijk al reacties van ze verwacht. sowieso van het positieve uitgaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Umh 1 dingetje vergeet je volgens mij. Wat vinden de damens er van
Ik denk nooit ergens over na, ik zie het allemaal ter plekken wel wat er gaat gebeuren. En Ik zeg vaak dingen zonder er over na te denken. Dat zorgt alleen maar voor gekke situaties die juist leuk zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef firefly3 het volgende:
Heb je weleens gehad dat een vrouw lacht om een grapje van je dat eigenlijk niet zo grappig is , en dat ze je hierbij ook nog eens aanraakt? Of zelfs dat ze iets wat niet eens grappig is als grapje en leuks beleeft?
Dat komt omdat je op het moment iets zei omdat je het zelf wilde vertellen, in plaats van te wachten op reactie van haar. Je zocht niet naar validatie terwijl je het vertelde. Het is iets dat niet van tevoren bedacht is, het is iets dat spontaan uit je hoofd kwam. Het kwam uit je persoonlijkheid.
Zo hoord het inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk nooit ergens over na, ik zie het allemaal ter plekken wel wat er gaat gebeuren. En Ik zeg vaak dingen zonder er over na te denken. Dat zorgt alleen maar voor gekke situaties die juist leuk zijn
nou ja hosselen hosselen, hij wilt en dubble date. Ik zie alleen maar een avond waar iets leuks kan gebeuren. En aangezien ik in dat soort dingen altijd wel zin heb zeg ik ja. En boeit het me niet meer welke vrouw er mee gaatquote:
Het is maar wat je leuk noemt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar toch, de saamhorigheid hier he, dat zou gezellig zijn.
en het klinkt leuk om al negatief erover te doen alsof we allemaal gaan falen, melodramatisch met opzet ofzo.
maar dat is natuurlijk niet de bedoeling he, het zal vast allemaal beter worden als het ineens wel lukt.
Lukt je toch niet.quote:[..]
nou dat soort dingen bij jou voor elkaar krijgen of juist voorkomen is niet me bedoeling.
vanaf nu ga ik dit soort chantagedingen van je negeren.
Oke dit is eng we zijn het eensquote:
Of we spreken allen gewoon af bij de meet; dan heb je 10 vliegen in één klap.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja hosselen hosselen, hij wilt en dubble date. Ik zie alleen maar een avond waar iets leuks kan gebeuren. En aangezien ik in dat soort dingen altijd wel zin heb zeg ik ja. En boeit het me niet meer welke vrouw er mee gaat
de dames kennen ons niet, wij kennen elkaar niet, maar dat maakt niks uit want dan hebben we ook helemaal niets te verliezen, alleen maar winst voor iedereen die er gewoon isquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dit is eng we zijn het eens
Maar inderdaad het is wel de maier. Gewoon blind ergens in gaan en je ziet het allemaal wel.
als dat in de buurt is wel, ga er niet al te veel moeite en tijd in steken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of we spreken allen gewoon af bij de meet; dan heb je 10 vliegen in één klap.
Mee eensquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
de dames kennen ons niet, wij kennen elkaar niet, maar dat maakt niks uit want dan hebben we ook helemaal niets te verliezen, alleen maar winst voor iedereen die er gewoon isder hoeft helemaal geen ellenlange relatie uit te komen, een relaxte middag/avond is waar het om gaat
ook niet als ze een thuiswedstrijd spelen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar ik schat zo in dat de damens dit niet aan durven
gemene vraag hequote:
wanner is iemand wel of niet knap?quote:
bovendien is er maar 1 manier om erachter te komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanner is iemand wel of niet knap?
En wat boeit het trouwens, het gaat om een leuke dag / avond. Dat kan je ook met wat ze noemen minder knappe vrouwen hebben.
Niet allemaal in ieder geval.quote:
knap zat dus, ik ben ook geen halfgodquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet allemaal in ieder geval.
Net zoals in het echte leven.
Foto vragen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
bovendien is er maar 1 manier om erachter te komen
Nee, hij wilde al vanaf het begin niets met mij te maken hebben. Wilde me in een kostschool in belgie stoppen. Dus dat denk ik niet. Maar het werd wel te gevaarlijk bij hem, dus zijn we bij mijn moeders huidige vriend ingetrokken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
was dat niet juist gevaarlijk omdat hij dan misschien wel boos zou kunnen gaan worden dat je hem altijd ontloopt?
Er zitten wel een paar knappe nou ja meestal veel te oud voor mij dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
knap zat dus, ik ben ook geen halfgod
Ik zie er niet uit als Rinus, Herman of Wim-Lex dus dat scheelt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog geen Fok-vrouw gezien waarvan ik dacht "nou, die is niet te doen". Maar vrouwen zijn dan ook sneller te doen. Fok-mannen zijn veel lastiger. Dan is het echt zeldzaam als iemand potentieel is qua uiterlijk. Ik ga er meestal vanuit dat een Fok-user eruitziet als Rinus. Zo zie ik Fokkers voor me. Rinussen, Hermans ( van Idols), Willem- Alexanders.. dat soort figuren.
Uiteraard kunnen die wel een heel mooi innerlijk hebben etc.
Ja dat hebben ze alvast voor jullie besloten.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog geen Fok-vrouw gezien waarvan ik dacht "nou, die is niet te doen". Maar vrouwen zijn dan ook sneller te doen. Fok-mannen zijn veel lastiger. Dan is het echt zeldzaam als iemand potentieel is qua uiterlijk. Ik ga er meestal vanuit dat een Fok-user eruitziet als Rinus. Zo zie ik Fokkers voor me. Rinussen, Hermans ( van Idols), Willem- Alexanders.. dat soort figuren.
Uiteraard kunnen die wel een heel mooi innerlijk hebben etc.
Je hebt het niet makkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij wilde al vanaf het begin niets met mij te maken hebben. Wilde me in een kostschool in belgie stoppen. Dus dat denk ik niet. Maar het werd wel te gevaarlijk bij hem, dus zijn we bij mijn moeders huidige vriend ingetrokken.
Nou, euhm. Tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze alvast voor jullie besloten.
Rotterdam centrum hier!quote:
ik ga nu slapen, daarna werken, als ik terugkom heb je een mooie datum gepriktquote:
Ze? Uhm hij. Ik heb niks beslotenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze alvast voor jullie besloten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze? Uhm hij. Ik heb niks besloten
Ik heb alleen gevraagt of hij niet iets is vergeten, bv de damens vragen wat ze er van vinden
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik ga nu slapen, daarna werken, als ik terugkom heb je een mooie datum geprikt
Sorry die gewoonte heb ik in zo'n beetje elk topic.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:02 schreef Crutch het volgende:
Myr, je maakt er wel weer een SC-topic van.
Dat kan prima in de [Singles]-reeks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry die gewoonte heb ik in zo'n beetje elk topic.Ik ga erop proberen te letten.
Jij hebt best weinig vrienden op facebook en je bent geen echte rotterdammer. Hoe kun je dan toch een sociaal leven met een vriendje en zo hebben. Is dat dan via school of werk "gewoon".quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry die gewoonte heb ik in zo'n beetje elk topic.Ik ga erop proberen te letten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij hebt best weinig vrienden op facebook en je bent geen echte rotterdammer. Hoe kun je dan toch een sociaal leven met een vriendje en zo hebben. Is dat dan via school of werk "gewoon".
quote:
Ik moest lachen, jij hebt echt humor moet je wat mee doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
eckte baas heloef naait gewoon alle 793 chicks in zn fb-lijst. tenzij hij ermee staat te socializen op netwerkborrels. zo istie, eindbaas pur sang, soa's lopen hem op.
Het leven is inderdaad mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en vergeet niet een meisje mee te vragen om gezellig te daten/biossen/koffietje te drinken/langs te komen/te hangen/te zuipen etcik hoop echt dat je het doet, het leven is mooi!
Ik heb geen vriendje, waar ik nu bij ben is een FOK!ker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij hebt best weinig vrienden op facebook en je bent geen echte rotterdammer. Hoe kun je dan toch een sociaal leven met een vriendje en zo hebben. Is dat dan via school of werk "gewoon".
Mijn leven in een notendop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje, waar ik nu bij ben is een FOK!ker.Ik doe niet veel met facebook, ik maak wel gewoon snel vrienden op werk en school, maar heb geen superbruisend sociaal leven hoor. Maar dat verlang ik ook niet.
Huh oh via Fok iemand neuken? Oh. Ja. Nou. Ja dat kan ook wel natuurlijk als je geen rare postgeschiedenis hebt. Of dan ook nog wel eigenlijk. Veel plezier in elk geval.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje, waar ik nu bij ben is een FOK!ker.Ik doe niet veel met facebook, ik maak wel gewoon snel vrienden op werk en school, maar heb geen superbruisend sociaal leven hoor. Maar dat verlang ik ook niet.
Gebeurt vaak genoeg anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh oh via Fok iemand neuken? Oh. Ja. Nou. Ja dat kan ook wel natuurlijk als je geen rare postgeschiedenis hebt. Of dan ook nog wel eigenlijk. Veel plezier in elk geval.
Ja die heb ik al eens gezien vluchtig. Maar ik verwacht het niet zo snel van mensen uit dit topic, omdat deze mensen toch wat.. meer.. ja, daar "praat" je wel mee zo... Dat die dan echt zouden neuken via Fok.. Ze zijn echt zo puurquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg anders.
Ik heb nog wel een lijstje waarvan je kan schrikken.
Op FOK! Eigenlijk amper gesproken, volgens mij wat fobo en pm's maar ondertussen zit ik al maanden regelmatig hier te chillen, dus ik zie hem meer als vriend dan als fok!ker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh oh via Fok iemand neuken? Oh. Ja. Nou. Ja dat kan ook wel natuurlijk als je geen rare postgeschiedenis hebt. Of dan ook nog wel eigenlijk. Veel plezier in elk geval.
Ik zie mezelf ook niet zo snel neuken via FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja die heb ik al eens gezien vluchtig. Maar ik verwacht het niet zo snel van mensen uit dit topic, omdat deze mensen toch wat.. meer.. ja, daar "praat" je wel mee zo... Dat die dan echt zouden neuken via Fok.. Ze zijn echt zo puur
dat soort dingen is best wel kut he, om mij te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef LimboFan het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit vooral door het leeftijdsverschil komt.
Jij was al in de leeftijd om burgerlijk te worden, huisje boompje beestje.Natuurlijk vind z'n meisje dat ook leuk, hondje erbij, helemaal prima.
Totdat z'n meisje erachter komt wat ze allemaal gemist heeft. Veel met vriendinnen praten, vriendinnen op vakantie om daar ongegeneerd elke avond een jongen mee naar huis te nemen. Zei heft dit allemaal moeten missen. Ze komt daar nu achter, ze heeft de hele leeftijd van 16/17 jaar elke avond met andere jongens flirten, ontdekken, experimenteren gewoon gemist. Dit wilt ze nu gaan inhalen. Vandaar denk ik ook die lastminutereis naar Spanje.
Dit zal natuurlijk niet de complete oorzaak zijn, maar wel een deel denk.
Verder ben je natuurlijk veel te goed voor haar geweest, maar dit zal wel komen door jouw gedrevenheid om een nestje te bouwen en een toekomst te bouwen, waar zei eigenlijk nog niet aan toe was. Jij was gewoon een fase verder.
Ik denk dat deze dingen voor het grotendeels onvermijdelijk zijn, de levensfasen verschillen gewoon te veel.
Het leven is mooi zo verschrikkelijk mooi man.quote:
Dat is ook wel wat overdreven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
Totdat z'n meisje erachter komt wat ze allemaal gemist heeft. Veel met vriendinnen praten, vriendinnen op vakantie om daar ongegeneerd elke avond een jongen mee naar huis te nemen. Zei heft dit allemaal moeten missen. Ze komt daar nu achter, ze heeft de hele leeftijd van 16/17 jaar elke avond met andere jongens flirten, ontdekken, experimenteren gewoon gemist. Dit wilt ze nu gaan inhalen. Vandaar denk ik ook die lastminutereis naar Spanje.
dit soort dingen he:
Het lijkt meer dan het is. Het is de aandacht die sommigen krijgen. Voor velen stelt deze fun-fun-fun periode niet zoveel voor. Het kan ook de verkeerde kant op gaan, zoals in dit topic: Verslaafd aan aandacht / aandachtsgeil..quote:ik heb helemaal niets. geen fun met het andere geslacht. geen relatie. geen uitzicht voor ooit fun, geen uitzicht op ooit een relatie.
allemaal luxeproblemen dat soort topics.
ik heb het over "ik", maar voor schenkstroop, en ook nog wel wat anderen geld hetzelfde. Het houdt me echt de hele tijd bezig(geen idee wat ik de hele dag doe, ik denk dat ik me de hele dag kut voel daarover ofzo).
en dat voelt ook de hele tijd gewoon kut. en dat kan/mag best even, maar het is vooral zo erg dat het gewoon zo lang duurt. altijd. en ook geen vooruitzichten. en dan de frustratie, en elke keer de confrontatie als je het eventjes bent vergeten, maar je wordt geconfronteerd ermee.
Nou even snel geschreven dan, had niet veel tijd anders had ik hem leuker kunnen makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij zou je blunder met ons delen, ter lering ende vermaeck.
Oh god jij kent me ook nog van de blunder reeks?quote:
Wie nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god jij kent me ook nog van de blunder reeks?
Ik niet.quote:
Zo'n geweldige blunder is het ook weer niet maar hij is wel leuk ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou even snel geschreven dan, had niet veel tijd anders had ik hem leuker kunnen maken
Mijn zusje is begin het jaar jarig en in april heeft ze en huisje gekocht. Dit vraagt dus om een feestje was ik van mening. Helaas deelde ze die mening niet en gebeurde er niks.
Top op een zaterdag ochtend om half 8 een smsje binnen komt. Dan en dan feestje voor me nieuwe huisje en nog me verjaardag. YES! PARTY TIME dus
Die avond loop ik met me half gare plu naar haar huis en buiten hoorde ik al dat het gezellig druk was. De deur gaat open en een goede vriendin van me zusje begroet mij en geeft me een compliment over mijn gare plu.
Ik loop de trap op en voor ik wat kan zeggen hoor ik veel mensen al roepen, oh god jongens ook_gek is er. Daar heb je hem, nou nu is het gedaan met de rust. En voor ik kan reageren krijg ik al een heerlijk drankje in me hand gedrukt. Kijk dat is nog een binnen komst.
Een blik in de kamer wijst mij op veel bekende en leuke mensen. Echter springt er 1 persoon uit. Hey dat is gek, die ken ik nog niet. En ze kijkt me aan en op dat moment besef ik dat ik eigenlijk al langer dan gewoon haar sta aan te kijken en voel een kleine lach op me mond verschijnen. Abrupt word ik uit dat moment gehaald. Niet doen niks voor jou ik waarschuw je, fluistert me zusje me in me oor. SHIT ze heeft me door!
Na wat small talk met de bekende stel ik me voor aan haar en tja je moet toch ergens zitten, en laat nou precies naast haar een plekje zijn. Voor ik het weet zitten we gezellig te praten over van alles en nog wat, en we lachen veel. Ja het is erg gezellig. Jammer zegt dat meisje dat ik wel zo weg moet. Eigenlijk had ik al weg moeten zijn maar goed, iets later kan geen kwaad toch? Voor ik antwoord kan geven hoor ik me zusje, zeg jij moest toch zo weg? Ook_gek kom je me effe helpen in de keuken. Shit dit gaat niet goed!
Maar wat schept me verbazing ze loopt mee en help even in de keuken en ook daar hebben we het erg gezellig.
Uit eindelijk belanden we weer samen op de bank en we lullen door, tot dat opeens…. Zeg ook_gek ben jij nog vrijgezel hoor ik iemand vragen. Uhm ja hoezo dat weet je toch. Oh nee gewoon zomaar. SHIT ze gaan zich er mee bemoeien….. niet veel later, zeg ook_gek humor is erg belangrijk he in een relatie, zie jullie veel lachen… dus….. JAJAJAJAJA laat me met rust dan. ZE testen me ze testen me geduld. En laat ik nou altijd dingen zeggen voor ik er over na denk…. Maar goed gesprek gaat door tot we weer onderbroken worden. Zeg ook_gek ben je eigenlijk verliefd? Nee nog niet maar de avond is nog jong, dus je weet nooit waar dit gaat eindigen. Wie weet wel bij me in bed. Uhm huh? Zei ik dat hart op? Shit ja ik zei dit hart op. En toen hoorde ik haar opeens zeggen, goed ik denk dat dit een mooi moment is om op te stappen goede avond. En weg was ze. God god god wat hadden ze een lol. Ja ook_gek jij met je grote mond altijd, denk nou eens na dan.
Geloof me mensen, laat nooit iemand met je gesprek bemoeien en al helemaal niet in een drukke ruimte. De kans op falen is grootneem haar ergens in een hoekje waar het rustig is appart.
Nou ben ik er zelf nooit achter aan gegaan qua contact. Dat had ik wel kunnen doen, maar me intressen was niet groot genoeg.
Ben haar nog wel tegen gekomen en ze vond het een gezellige avond en wie weet komen we elkaar weer snel tegen, zal ze leuk vinden zei ze.
Nou weinig kans
Voorzichtig, de ego is je grootste vijand.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik word er meer en meer van overtuigd dat de wereld echt mooi is, en dat dit niet zomaar een fabeltje is![]()
Mijn sociale leven is niet bepaald bruisend maar nu ik hier ben merk ik dat mensen geïnteresseerd zijn in mij en stil zijn als ik iets vertel. Dit voelt heel goed voor mij vooral omdat ik die indruk nooit krijg, dat ik interessant ben. Maar ik ben er nu achter gekomen dat ik iig interessant kan zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ik ook interessant ben, maar geeft me toch een egoboost. Het is leuk om te weten dat mensen je als hun gelijke behandelen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt geen idee van de omvang, maar de laatste is denk 4 jaar geleden, en nog altijd wordt ik er op aangesproken.
Maar voor iedereen hier, gs gewoon op een vrouw af begin te lullen en zie maar hoe het loopt. Ik deed vroeger niet anders, en nee het lukt niet altijd zie me verhaal hier boven.
Maar 1 je leert er dingen van en 2 je houd er altijd een leuk verhaal aan over.
En ga je op je bek, nou prima toch! Je moet er alleen wel de humor van in kunnen zien.
En na veel oefenen gaat het beter en beter, neem dat maar van me aan
Oh dat had ik ook echt vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik word er meer en meer van overtuigd dat de wereld echt mooi is, en dat dit niet zomaar een fabeltje is![]()
Mijn sociale leven is niet bepaald bruisend maar nu ik hier ben merk ik dat mensen geïnteresseerd zijn in mij en stil zijn als ik iets vertel. Dit voelt heel goed voor mij vooral omdat ik die indruk nooit krijg, dat ik interessant ben. Maar ik ben er nu achter gekomen dat ik iig interessant kan zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ik ook interessant ben, maar geeft me toch een egoboost. Het is leuk om te weten dat mensen je als hun gelijke behandelen.
Ik heb dit even heel snel geschreven, en dan komen er dat soort fouten en andere taal fouten snel in door mijn dislexty.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]Ik moest lachen.
Wel jammer dat je vaak me gebruikt i.p.v. mijn of m'n
Ik kan dat op busvakantie altijd heel goed op een of andere manier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
Dat is trouwens een goede eigenschap.
Als je jezelf een beetje traint om verhalen of anekdotes leuk en amuserend te vertellen dan hangen mensen aan je lippen.
Ik heb daar zelf ook wel eens moeite mee; sommigen kunnen van een boodschapje doen bij de appie een heel avontuur maken.
Dat kan ik ook, maar dat komt ook omdat ik veel mee maak tijdens rustig boodschappen doen. Medo door mijn gedrag en reacties naar mensen kom je in gekke situaties terecht en krijg je een leuk verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
Als je jezelf een beetje traint om verhalen of anekdotes leuk en amuserend te vertellen dan hangen mensen aan je lippen.
Ik heb daar zelf ook wel eens moeite mee; sommigen kunnen van een boodschapje doen bij de appie een heel avontuur maken.
ik lul alsk thuis kom van mn werk makkelijk tot aan het eten vol, das al vlot een uurquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
Daar denk ik niet over na, direct naar haar toe stappen. Anders zijn het weer truukjes waarbij je jezelf aanpast aan haar. Ze zou het aanvoelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef nathan3020 het volgende:
Het eerste wat je moet doen, is uitzoeken wat voor vrouw het is.
Als je dat weet, dan pas je de beste tactiek toe
Maar niet verzinnen wat je al gaat zeggen.
Ja, maar je gaat toch iets verzinnen wat met de omgeving te maken heeft?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar denk ik niet over na, direct naar haar toe stappen. Anders zijn het weer truukjes waarbij je jezelf aanpast aan haar. Ze zou het aanvoelen.
Dat deed ik vroeger vooral, nu bijna niet meer. Je moet dan te diep in je hoofd graven en je zegt dan niet meer wat je echt zou willen zeggen op dat moment. De kracht van het willekeurigs iets zeggen wat in je hoofd op komt is een directe manier waarbij je persoonlijkheid naar boven komt. Verder bemoei je je misschien teveel in haar wereldje, in plaats van dat je je eigen ding doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch iets verzinnen wat met de omgeving te maken heeft?
Bijvoorbeeld, je ziet een vrouw een boek lezen, dan lijkt het mij het verstandigst om iets over dat boek te vragen/vertellen.
Nee juist niet, direct beginnen met lullen en dan zie je wel waar je eindigtquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef nathan3020 het volgende:
Het eerste wat je moet doen, is uitzoeken wat voor vrouw het is.
Als je dat weet, dan pas je de beste tactiek toe
Maar niet verzinnen wat je al gaat zeggen.
Direct lullen over wat eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee juist niet, direct beginnen met lullen en dan zie je wel waar je eindigt
Hangt van de situatie af. Inspelen op wat erg gebeurd. Ik ben wat dat betreft heel adrem. Dus dat help wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Direct lullen over wat eigenlijk?
Een boek of tijdschrift wat ze leest lijkt me een mooie aanleiding voor een gesprek.
Ik gebruik vaak hele simpele voor de hand liggende zaken. Bij het uitgaan bijvoorbeeld wanneer ik door een volle (grote) kroeg loop en een meid loopt in de richting van de uitgang; vraag ik vaak of ze nu al naar huis gaat. Ook zeg ik vaak dingen die te maken hebben met de muziek die er draait of iemand die aan het dansen is. Wanneer er al iemand op de bar staat te dansen zeg ik wel eens dat er ook nog plek voor haar is daarboven. Simpele dingen met zeer wisselende resultaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Direct lullen over wat eigenlijk?
Een boek of tijdschrift wat ze leest lijkt me een mooie aanleiding voor een gesprek.
Ik zou niet snel op een podium dansen, maar ik denk dat ik op zo'n manier er wel op in zou gaan. Niet slecht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef ook_gek het volgende:
In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Zegt ze nee maak je de beweging van, zal ik daar komen dansen dan?
Dan is het of ja of nee. Is het nee schouders ophalen van jammer en door dansen
Zegt ze ja direct daar heen lopen dansen je even voor stellen. En zeggen kom dansen op het podium vertrouw me maar. En lopen hoppa.
Wat saai... of ben jij meer het type dat het podium niet hoog genoeg vindt en perse op een bar wil dansen?quote:
Ik ben al niet echt van het dansen, wil me er al helemaal niet bekeken bij voelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat saai... of ben jij meer het type dat het podium niet hoog genoeg vindt en perse op een bar wil dansen?
Dus wanneer gaan we samen op een podium, bar of raam kozijn dansen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet snel op een podium dansen, maar ik denk dat ik op zo'n manier er wel op in zou gaan. Niet slecht.
Zo type ben ik vaak wel, kan er op een bar gedanst worden, dan sta ik er al snel met onbekende vrouwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat saai... of ben jij meer het type dat het podium niet hoog genoeg vindt en perse op een bar wil dansen?
Ah jo dat ben je naar paar min al kwijt dat gevoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al niet echt van het dansen, wil me er al helemaal niet bekeken bij voelen.
Mja dat is wel waar. Ik zou het uiteindelijk ook wel doen hoor en naar mijn zin hebben, maar ik zou er niet uit mezelf snel staan. Tenzij ik goed gedronken heb, dan wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo dat ben je naar paar min al kwijt dat gevoel![]()
Zeker met leuke mensen, en als die er niet zijn gewooon uitnodigen op podium mannen vrouwen maakt allemaal niks uit
Flesje Sambuca mee op de dubbeldate dusch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is wel waar. Ik zou het uiteindelijk ook wel doen hoor en naar mijn zin hebben, maar ik zou er niet uit mezelf snel staan. Tenzij ik goed gedronken heb, dan wel.
Bah, dronken vrouwen! Geef mij maar een meid die al "gek" is zonder alcoholquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Flesje Sambuca mee op de dubbeldate dusch!
Mooi dus wij staan binnen kort ergens op een podium / bar te dansen op een leuk feestje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is wel waar. Ik zou het uiteindelijk ook wel doen hoor en naar mijn zin hebben, maar ik zou er niet uit mezelf snel staan. Tenzij ik goed gedronken heb, dan wel.
Is het trouwens een beetje gezellig daar in Scheveningen, ondanks de tegenvallende zomer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef ook_gek het volgende:
Bij deze nodig ik je uit voor een leuk strand feestje of tent naar keuze om gezellig sappie en eventueel dansje te doen. En wie weet sta je dan sneller dan verwacht op een podium
Ja ik vind van wel, er zijn regelmatig leuke feesten op het strand en anders wel in de stad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is het trouwens een beetje gezellig daar in Scheveningen, ondanks de tegenvallende zomer?
Goldstrike ftw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Flesje Sambuca mee op de dubbeldate dusch!
maar shotjes zijn ook gewoon makkelijk leuk snel kleurig en lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldstrike ftw.![]()
Maar ik weet meestal wel de grens van leuk dronken of ziek dronken.tenzij ik aan de shotjes ga, dan gaat het snel.
Je merkt soms echt, dat laffe mannen pas op je af stappen als ze zien dat je al een glaasje teveel op hebt. Daar heb ik echt een hekel aan.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldstrike ftw.![]()
Maar ik weet meestal wel de grens van leuk dronken of ziek dronken.tenzij ik aan de shotjes ga, dan gaat het snel.
Je merkt soms echt, dat laffe mannen pas op je af stappen als ze zien dat je al een glaasje teveel op hebt. Daar heb ik echt een hekel aan.
Wachten tot een vrouw dronken is kan weer van mijn lijstje af zie ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldstrike ftw.![]()
Ja is een keuze, ik heb er geen moeite mee en vind het leuk in de meeste gevallen. Dan boeit het me niet of ik wel of niet in het middelpunt sta.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
Oh dansen op een podium de horror.
Al helemaal omdat ik niet kan dansen en niet in het middelpunt hoef te staan voor iedereen.
Hè? Volgens mij heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
Hoor hier net dat het meisje dat rookt me leuk vind. Ik ga er denk ik voor, daarom is het vakantie niet
dat roken doet het hem, nou veel pelzer gr grquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
Hoor hier net dat het meisje dat rookt me leuk vind. Ik ga er denk ik voor, daarom is het vakantie niet
Doen, doen, doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
Haha ik bedoel schijt hebben aan thuis, er is thuis namelijk ook iemand die mij leuk vind (wow ben wel erg vooruit gegaan laatste tijd) en ik vind haar ook leuk dus is het eigenlijk een beetje lullig als ik met t rokende meisje ga zoenen en whatnot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hè? Volgens mij heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie...
Je hebt het verhaal gemist van dat meisje van zijn werk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes; maar voor zover ik uit zijn vorige post op kan maken heeft hij geen relatie met haar? Oftewel; doe gewoon wat je niet laten kunt op vakantie... grijp je kansen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal gemist van dat meisje van zijn werk?
Daarom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes; maar voor zover ik uit zijn vorige post op kan maken heeft hij geen relatie met haar? Oftewel; doe gewoon wat je niet laten kunt op vakantie... grijp je kansen!
Geile neuksex schat ik zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Dat podium gedoe is wel een truukje zegWat wil je ermee bereiken.
Het is heel erg reactie vragend om eerst te wachten of ze ja of nee zegt, en als ze nee zegt te gebaren om bij haar te kunnen dansen. Je geeft haar de beslissing dat je er weer af stapt en naast haar mag komen dansen. Dit is erg onaantrekkelijk. Minder kans op geile neuksexquote:
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik, wat wil je ermee bereiken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Hij vind het leuk om op het podium te dansen. Prima toch.
Het gaat niet altijd over vrouwen versieren.
Aandacht van chicks?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik, wat wil je ermee bereiken?
Als er een leuke vrouw voorbij loopt waarom niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik, wat wil je ermee bereiken?
En verder: Waarom mensen erbij betrekken, je vermaakt je toch ook in je eentje op het podium?
Uhuh, ik doe zoiets ook niet snel uit mezelf maar vind het vaak wel leuk als een leuk iemand mij er van bij betrekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn kaken doen pijn. Niet tof.
En ik vind het hele podium dansen van ook_gek wel tof. In zijn eentje prima, maar het is logisch dat het met een meisje toffer is, toch leuk dat je andere mensen erbij betrekt en misschien net over de drempel trekt.
Ik bepaal zelf wel met wie ik naar bed ga, en als het tijdens een spelletje is dan is dat mijn eigen keuze en vond ik hem blijkbaar alsnog leuk genoeg om met hem naar bed te gaan. Daar ben ik zelf bij hoor, dus wat wil je nou eigenlijk van me horen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:51 schreef firefly3 het volgende:
Op het podium dansen en mensen naar boven sleuren is wel ok, maar dan moet je niet weer het podium af gaan als een meid niet met je wilt dansen.
Aandacht vragen is overigens totaal verkeerd.
moneyfornothing: ik denk niet dat je het leuk vind om met spelletjes het bed in getruukt wordt.
M.i. is het puur en alleen bedoeld om aandacht te krijgen en sommige mensen vermaken zich door het krijgen van aandacht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef firefly3 het volgende:
Dus de grote vraag: Waarom dans je op het podium? Om jezelf te vermaken of om anderen te vermaken? Als je weer het podium af gaat voor een vrouw, lijkt het eerder alsof je het doet om anderen te vermaken.
Uiteraard, maar als blijkt dat zijn motivatie die erachter zit (om zichzelf nog blijer te voelen) is, is het onaantrekkelijk. Dus daarom vraag ik naar zijn motivatie die erachter zit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, ik doe zoiets ook niet snel uit mezelf maar vind het vaak wel leuk als een leuk iemand mij er van bij betrekt.
Je kan jezelf toch vermaken en dan opvallen bij anderen of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef firefly3 het volgende:
Dus de grote vraag: Waarom dans je op het podium? Om jezelf te vermaken of om anderen te vermaken? Als je weer het podium af gaat voor een vrouw, lijkt het eerder alsof je het doet om anderen te vermaken.
Als dat zo is, wordt hij eerder de entertainer. Iemand die anderen vermaakt, maar niet in de relatie rol komt maar eerder in de leuke gezellige entertainer positie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. is het puur en alleen bedoeld om aandacht te krijgen en sommige mensen vermaken zich door het krijgen van aandacht.
Je valt natuurlijk wel meer op dan wanneer je in een hoekje hangt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wordt hij eerder de entertainer. Iemand die anderen vermaakt, maar niet in de relatie rol komt maar eerder in de leuke gezellige entertainer positie.
Dat klopt, maar als hij zegt dat hij het podium af gaat als ze niet naar boven komt, vraag ik dus wat zijn motivatie is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch vermaken en dan opvallen bij anderen of ben ik nou gek?
Als iemand er blij van wordt als ik in zijn buurt kom dan is dat niet meteen een afknapper hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als blijkt dat zijn motivatie die erachter zit (om zichzelf nog blijer te voelen) is, is het onaantrekkelijk. Dus daarom vraag ik naar zijn motivatie die erachter zit.
Yep: Daarom: Leuk als je het voor jezelf doet, anderen mag je er ook mee betrekken. Heel mooi zelfs. Maar als je eraf gaat omdat een meid niet mee komt, vraag ik wat de motivatie van hem is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je valt natuurlijk wel meer op dan wanneer je in een hoekje hangt.
Zeker wel, als iemand aandacht van je nodig heeft om blij te worden en niet op zichzelf een vrolijk persoon is zul je hem meer richting wanhopig vinden dan aantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als iemand er blij van wordt als ik in zijn buurt kom dan is dat niet meteen een afknapper hoor.
Wie wordt er niet vrolijk van vrouwelijk aandacht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeker wel, als iemand aandacht van je nodig heeft om blij te worden en niet op zichzelf een vrolijk persoon is zul je hem meer richting wanhopig vinden dan aantrekkelijk.
Je kan ook een gelukkig persoon zijn die daarnaast blij wordt van mij. Over zo'n iemand had ik het, en dat vind ik geen afknapper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeker wel, als iemand aandacht van je nodig heeft om blij te worden en niet op zichzelf een vrolijk persoon is zul je hem meer richting wanhopig vinden dan aantrekkelijk.
Klinklare bullshit, je hebt geen idee hoe goed dat effect is op andere dames in de zaal die zien waar het feest is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wordt hij eerder de entertainer. Iemand die anderen vermaakt, maar niet in de relatie rol komt maar eerder in de leuke gezellige entertainer positie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Als ie naar beneden gaat om een leuk meisje aan te spreken is dat geen ramp.
Straks laat een leuke meid schieten.
In dit verhaal zie ik niet letterlijk dat het gaat over een specifieke meid die hij dan leuk vind, maar meer een scene opgezet om aandacht te krijgen.quote:In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Ze zien vrij snel of je daar op het podium bent voor jezelf of om aandacht te vragen van meisjes en zelfs van het podium af gaat als ze dat wilt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook een gelukkig persoon zijn die daarnaast blij wordt van mij. Over zo'n iemand had ik het, en dat vind ik geen afknapper.
Inderdaad, ik vind entertainers juist wel leuk eigenlijk. Dat is vaak juist gezellig, en mijn vriend is eigenlijk ook best wel een entertainer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klinklare bullshit, je hebt geen idee hoe goed dat effect is op andere dames in de zaal die zien waar het feest is.
quote:In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Als die persoon gewoon goed in zijn vel zit en een leuke knul is maakt het me echt niet uit, sterker nog ik heb het niet zo op onverschillige types en vind het juist leuk als een kerel blij wordt van mijn aandacht. Naast dat hij gewoon gelukkig kan zijn dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze zien vrij snel of je daar op het podium bent voor jezelf of om aandacht te vragen van meisjes en zelfs van het podium af gaat als ze dat wilt.
`quote:
We gaan gewoon gezellig met Ome Gek op stap topplan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Crutch het volgende:
Ik zou prima met ook_gek op stap kunnen.
Q.E.D.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
Entertainers zijn tof, mensen waar je het leuk mee kan hebben, op je gemak voelt en daarbij mensen die ik sneller vraag nog eens uit te gaan of uitnodig als ik een avondje regel.
Klinkt goed allemaal, zowel St. Tropez als de Alpenritten in de TDF. Nog een ritje kunnen maken met een van die wielerliefhebsters?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
`
Supervet; eerst een paar dagen in de regio Monaco-Nice-St. Tropez genoten van luxe en zeer goed weer (een van de weinige plaatsen met goed weer in Europa dezer dagen). Daarna Tour de France gevolgd in de alpen, met kutweer, maar wel supervet om mee te maken. Vooral 3 dagen Alphe D'Huez was zeer geslaagd... zowaar nog vele vrouwelijke wielerliefhebsters tegen gekomen.
Oh dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
Entertainers zijn tof, mensen waar je het leuk mee kan hebben, op je gemak voelt en daarbij mensen die ik sneller vraag nog eens uit te gaan of uitnodig als ik een avondje regel.
ik krijg het mn maten en vooral vrouwen niet aan hun verstand dat ik gewoon niet altijd eindeloos maar aan het regelen ben als ik uitga, ben blij dat ik er niet alleen in sta dat uitgaan als doel gewoon relaxt is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik vaak merk is dat als ik een meisje het podium op gekregen heb ze het erg leuk vind. De eerst volgende keer als ze me ziet komt ze direct uit haar zelf dansen met me.
En vaak komt er uit van jo ga je volgende week mee daar en daar heen of volgende week weer hier?
Kan dan ook afspreken eerst drankje bij mij thuis te doen. Of na stappen nog even drankje thuis doen. Je kan alle kanten op. Ze zijn namelijk op hun gemak.
Echter is dat nooit mijn doel. Ik wil maar 1 ding. Plezier hebben meer niet. En zo een avondje is voor mij plezier
Haha; nope helaas... hun verzet was te groot (om in wielertermen te blijven). Wel wat leuke momenten gehad. Zo was ik bijvoorbeeld 's middags van het hotel aan de top wat naar beneden gelopen, waar allerlei amateurs probeerden de Alphe D'Huez te beklimmen de dag voor de grote wedstrijd. Op gegeven moment kwam er een meid langslopen met haar fiets aan de hand... ik zei "come one; just 3 km to go... you can do it"... "noo, I'm done... it's over...".... ik zei: "if you make it to the top on your bike, I'll buy you a drink when you get there"... "haha, I wish I could...". En toen kwam ik haar 's avonds weer tegen in een kroeg (fankroeg van de Slecks; goed feestje), waar ze me meteen herkendequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal, zowel St. Tropez als de Alpenritten in de TDF. Nog een ritje kunnen maken met een van die wielerliefhebsters?
ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt entertainers en entertainers.
Wat jullie niet begrijpen is dat ik de wanhopige entertainer vergelijk met de entertainer die zichzelf vermaakt en daardoor automatisch mensen entertaint.
Als je perse meisjes telkens op je podium moet laten dansen om jezelf te entertainen, is het meer een positie van wanhoop dan zelf entertainment.
ik denk het, jij zegt hetquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:
Gaat het nog steeds over op het podium staan tijdens het uitgaan?
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:
Gaat het nog steeds over op het podium staan tijdens het uitgaan?
Internet doet raar pfft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Firefly je maakt het echt veel te ingewikkeld.![]()
Je moet gewoon uit gaan om lol te hebben en niet om bij alle vrouwen in de smaak te vallen. Als er dan wat leuks voorbij komt moet je er gewoon lol mee maken.
Moet een 17 jarige dit nog gaan vertellen?
Dat doet hij niet knoop het in de oren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Internet doet raar pfft.
Dat moet je tegen ook_gek zeggen, die elk meisje perse op zijn podium wilt hebben om er goed bij te voelen.
Ik denk dat dit topic meer bedoeld is om mensen tips te geven die aangeven niet goed te zijn in versieren; niet om mensen die aangeven geen probleem te hebben te verwijten dat ze eigenlijk wel degelijk een probleem hebben....??quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Internet doet raar pfft.
Dat moet je tegen ook_gek zeggen, die elk meisje perse op zijn podium wilt hebben om er goed bij te voelen.
Je valt dan meer op en vaak maken mensen op het podium een wat positievere indruk dan iemand die de hele avond aan de bar hangt...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Raggingbull het volgende:
goed nou begrijp ik niet hoe je door op het podium te gaan staan kan score marja... dan ga ik voortaan maar op het podium staan kijke inplaats van aan de bar
Omdat die meestal wat meer durven denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je valt dan meer op en vaak maken mensen op het podium een wat positievere indruk dan iemand die de hele avond aan de bar hangt...
Nee, écht wat een wijsheden weer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zei je [insert]jong, vrouwelijk familielid van je[/insert] gisterenavond ook.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, écht wat een wijsheden weer.![]()
[ afbeelding ]
Nee, je moet niet je locatie aanpassen; maar het "staan kijken" gedeelte moet je veranderen. Heb je het wel naar je zin bij het uitgaan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Raggingbull het volgende:
goed nou begrijp ik niet hoe je door op het podium te gaan staan kan score marja... dan ga ik voortaan maar op het podium staan kijke inplaats van aan de bar
Zal allemaal wel, maar wel of geen meisjes op het podium, het is mijn plek en ik vind dat leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Als je perse meisjes telkens op je podium moet laten dansen om jezelf te entertainen, is het meer een positie van wanhoop dan zelf entertainment.
tja... ik ga ook allang nie meer uit om een meisje te versiere ofzo...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je valt dan meer op en vaak maken mensen op het podium een wat positievere indruk dan iemand die de hele avond aan de bar hangt...
Nee joh, het gaat erom dat je het naar je zin hebt en dat ook uitstraalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Raggingbull het volgende:
ja hoor met bier in me hand heb ik het altijd naar me zinquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet je locatie aanpassen; maar het "staan kijken" gedeelte moet je veranderen. Heb je het wel naar je zin bij het uitgaan?
Wat hij zei als tip wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic meer bedoeld is om mensen tips te geven die aangeven niet goed te zijn in versieren; niet om mensen die aangeven geen probleem te hebben te verwijten dat ze eigenlijk wel degelijk een probleem hebben....??
Dit is een robot achtige tip, daarom moet ik het debunken. Verder is het wanhopig om van je podium af gaan als ze niet mee komt. (heloef lees je mee? Vetgedrukt , "een" willekeurig meisje dus. Waarom zou je voor een willekeurig meisje van het podium af gaan omdat ze niet mee gaat en dan voor haar neus dansen?quote:In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Je maakt dan in elk geval ook wat meer de indruk dat je het naar je zin hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die meestal wat meer durven denk ik.
Dat hoop je dat het zo is, maar het is niet zo. Of ik nou met 10 vrouwen of 10 mannen of alleen op een podium sta. Ik heb het even veel naar me zin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef firefly3 het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat erom dat je het naar je zin hebt en dat ook uitstraalt.
Ben je je leesbrilletje verloren ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat hij zei als tip was
[..]
Dit is een robot achtige tip, daarom moet ik het debunken. Verder is het wanhopig om van je podium af gaan als ze niet mee komt. (heloef lees je mee? Vetgedrukt , "een" willekeurig meisje dus. Waarom zou je voor een willekeurig meisje van het podium af gaan omdat ze niet mee gaat en dan voor haar neus dansen?
Kijk, dit is een versiertopic, niet een entertaintopic.
Ach god ga je weer je mening door ieder z'n strot duwen? Jijnhet gelijk, alleen jij en niemand anders. God god wat zal jij een zwaar leven hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat hij zei als tip was
[..]
Dit is een robot achtige tip, daarom moet ik het debunken. Verder is het wanhopig om van je podium af gaan als ze niet mee komt. (heloef lees je mee? Vetgedrukt , "een" willekeurig meisje dus. Waarom zou je voor een willekeurig meisje van het podium af gaan omdat ze niet mee gaat en dan voor haar neus dansen?
Kijk, dit is een versiertopic, niet een entertaintopic.
Ik denk niet dat hij het naar zijn zin heeft als hij zelfs van het podium af gaat als iemand er niet op gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je gaat dus uit met de gedachte: Ik ga lekker dronken worden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
tja... ik ga ook allang nie meer uit om een meisje te versiere ofzo...
1: ik heb gelukkig een vriendin wat ik er voor gedaan heb joost mag het wete....
2: ik ga uit omdat ik dronke wil worde ff weg van al het gezeik dus tja....
3: meisjes versieren lukt mij niet bepaald ben er dus ook maar mee gestopt
eh... firefly kan jij lezen dat was een reactie van crutch op hetgeen wat ik zei nie op die ander...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het naar zijn zin heeft als hij zelfs van het podium af gaat als iemand er niet op gaat.
Internet doet raar, soms lopen dingen door elkaar zelfs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
eh... firefly kan jij lezen dat was een reactie van crutch op hetgeen wat ik zei nie op die ander...
Je datetopic?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
stop eens met mn datetopic te vernachelenga elkaar maar ergens anders miereneuqen
Ik doe toch niet streng?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
stop eens met zo streng zijn Myraela, lief zijn nu
dawww, hoe komtetquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe toch niet streng?
Hooguit wat kortaf, want ik ben echt brakker dan brak.
Ah nee joh, da's firefly z'n dwangneurose of zoals hij zelf zegt 'missie' om maar overal op in te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
eh... firefly kan jij lezen dat was een reactie van crutch op hetgeen wat ik zei nie op die ander...
zoiets ja... ik ga uit om eventjes weg te zijn eventjes et huis uit.. niet om een colaatje te drinke en weer naar huis te gaan.. ik wil eventjes een moment vergeten...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Je gaat dus uit met de gedachte: Ik ga lekker dronken worden?
En waarom zou je meisjes willen versieren als je al een vriendin hebt?
trainen tot alles begint te draaien werkt evengoed als zuipenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
zoiets ja... ik ga uit om eventjes weg te zijn eventjes et huis uit.. niet om een colaatje te drinke en weer naar huis te gaan.. ik wil eventjes een moment vergeten...
Als ik de enige ben die dit ziet als een wanhoopsactie, is het vrij logisch dat veel mensen nog niet zo ver zijn met "versieren"quote:In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Daar gaat het vaker fout bij jou, je denkt voor anderen, en daar ben je extreem slecht in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het naar zijn zin heeft als hij zelfs van het podium af gaat als iemand er niet op gaat.
Het is vrij sneu om zoiets al als een wanhoopsactie te bestempelen inderdaad, je hebt nog veel te leren en ik ben blij dat de rest nog niet zo ver heen is als jij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die dit ziet als een wanhoopsactie, is het vrij logisch dat veel mensen nog niet zo ver zijn met "versieren"
Nee, je zegt dat je van het podium af gaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar gaat het vaker fout bij jou, je denkt voor anderen, en daar ben je extreem slecht in.
In dit geval gaat het om mij dus kan ik je precies vertellen of ik het wel of niet naar me zin heb.
Let goed op. Dat heb ik dus wel.
Maar het geinige is dat je nu wel je eigen theorie kapot maakt.
Je moet een vrouw leiden toch, haar verder laten komen dan dat ze zelf kan zodat ze zich kan verbeteren.
Vrouw in kwestie durft niet op he podium. Ik ga naar haar toe en leid haar naar het podium en zij verbetert zij zich door over de drempel te stappen en toch het podium op te komen.
Niet dat het mijn opzettelijke bedoeling is. Maar denk er net aan
Maar weet je wat het is, het zal me aan me reet roesten wat jik denkt. Ik heb het prima naar mijn zin op mijn manier.
En in tegen stelling tot jij die over van alles na denkt over wel of niet entertainen sta ik er blanko en doe ik precies wat ik wil.
Kusje
quote:In een disco gewoon op podium dansen, als een meisje je aan kijkt hand uitsteken om te vragen of ze komt.
Of ze komt.
Of ze negeert je
Of ze zegt nee.
Sorry hoor, in jouw wereld draait het misschien allemaal om jou en is het zwak als je iets voor een ander doet. Hij legt op een leuke manier contact, heeft het naar zijn zin en drijft zijn eigen zin niet door. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die dit ziet als een wanhoopsactie, is het vrij logisch dat veel mensen nog niet zo ver zijn met "versieren"
Dat doet hij niet, hij maakt het gebaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat je van het podium af gaat
[..]
Lees anders even door, om haar uit eidelijk op het podium te krijgen. Niks is leuker om zo iemand uit eindelijk er op te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat je van het podium af gaat
IK VIND DAT het onaantrekkelijk is als iemand zo veel moeite doet om iemand anders op het podium te kunnen krijgen voor zijn eigen plezier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef firefly3 het volgende:
Het is onaantrekkelijk als iemand zo veel moeite doet om iemand anders op het podium te kunnen krijgen voor zijn eigen plezier.
Ik heb het wel meegemaakt dan liep ik met een legerhelm op in de kroeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nope, alles is al getest en getoetst. Mensen die dingen van andere mensen "willen" uit een positie van tekort zijn over het algemeen minder aantrekkelijk, dan mensen die wat te bieden hebben inplaats van waarde van je wegnemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
IK VIND DAT het onaantrekkelijk is als iemand zo veel moeite doet om iemand anders op het podium te kunnen krijgen voor zijn eigen plezier.
zo klopt de zin
kort gezegd jij zult niet de moeite nemen om een leuk meisje over te halen op het podium te komen dansen als je er voor van het podium af moet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, alles is al getest en getoetst. Mensen die dingen van andere mensen "willen" uit een positie van tekort zijn over het algemeen minder aantrekkelijk, dan mensen die wat te bieden hebben inplaats van waarde van je wegnemen.
Hij had het niet over een leuk meisje, maar "een meisje dat naar je kijkt". Het is geven en nemen, als ze niet leuk is, waarom heb je haar dan nodig op het podium denk ik dan uberhaubt. Wat is het doel, lol maken? Lol maken zonder haar kan dan toch ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
kort gezegd jij zult niet de moeite nemen om een leuk meisje over te halen op het podium te komen dansen als je er voor van het podium af moet?
Hallo ik ben hier de DJ he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Myraela kom je met mij ook_gek en moneyfornothing op het topicpodium dansen? DJ Crutch spin it! *kazjwiepezjwiepezwjie*![]()
![]()
Jij vind wanhopige mensen niet leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik aantrekkelijk vind Firefly, daar heb ik jouw zogenaamde wijsheden niet voor nodig.
Yes, heb ik de hele bar voor mezelfquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Myraela kom je met mij ook_gek en moneyfornothing op het topicpodium dansen? DJ Crutch spin it! *kazjwiepezjwiepezwjie*![]()
![]()
Zei ik van wel dan? Nee hè, nou dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vind wanhopige mensen niet leuk
En ik dans niet zomaar op podia.quote:
nee de bar is ook voor mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes, heb ik de hele bar voor mezelf. Veel te druk daar op podium.
C'mona!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, laat mij maar (semi)moonwalken.
Jawel, want je vind het leuk volgens jou dat als een jongen jou op het podium probeert te krijgen, het hem niet lukt, en dat hij daarom vraagt of hij bij je kan gaan dansen, en dat hij dat daarna doet nadat je ja hebt gezegt. Daar heb ik het over de hele tijd. Vind jij dit aantrekkelijk gedrag? (Dacht het niet haha)quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zei ik van wel dan? Nee hè, nou dan.
[..]
En ik dans niet zomaar op podia.
Zonde, zonde, zonde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dans niet zomaar op podia.
Waarom moet jij alles zo moeilijk maken man?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, want je vind het leuk volgens jou dat als een jongen jou op het podium probeert te krijgen, het hem niet lukt, en dat hij daarom vraagt of hij bij je kan gaan dansen, en dat hij dat daarna doet nadat je ja hebt gezegt. Daar heb ik het over de hele tijd. Vind jij dit aantrekkelijk gedrag? (Dacht het niet haha)
Waar lees jij dat dan? Ik zei alleen dat ik het leuk vind dat als een leuke kerel mij bij iets als op een podium dansen betrekt, ik zeg nergens dat het hem moet mislukken en eerst bij mij moet komen dansen. Verzin eens niet de helft erbij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, want je vind het leuk volgens jou dat als een jongen jou op het podium probeert te krijgen, het hem niet lukt, en dat hij daarom vraagt of hij bij je kan gaan dansen, en dat hij dat daarna doet nadat je ja hebt gezegt. Daar heb ik het over de hele tijd. Vind jij dit aantrekkelijk gedrag? (Dacht het niet haha)
Xtc. Alles onder controle, niets te veel of te vaak, maar het is wel heerlijk zo'n nachtje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ook_gek is even het bazengehalte aan het opkrikken. Drugs *are* bad, hmm'kay! maar zolang je het in de hand hebt is het prima, denk ikwat voor drugs
crack is nl. niet zo prima om maar eens oerend hard te overdrijven
Daar gaat heel de discussie over, dat hij zoveel moeite doet en er zelfs af gaat. Zeg dan niets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar lees jij dat dan? Ik zei alleen dat ik het leuk vind dat als een leuke kerel mij bij iets als op een podium dansen betrekt, ik zeg nergens dat het hem moet mislukken en eerst bij mij moet komen dansen. Verzin eens niet de helft erbij.
Maar dan nog, als die jongen leuk is en hij komt dan naar mij toe maakt dat hem niet meteen onaantrekkelijk. Ik laat zoiets niet afhangen van zoiets simpels en kleins als wel of niet naar mij toekomen. Fout gedacht weer, dus.
Nee dat maakt jij er steeds van, maar dat doet hij dus helemaal niet. Hij heeft het gewoon naar zijn zin, is niet wanhopig en gaat ook niet af. En ook nu weer verzin je er weer van alles bij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar gaat heel de discussie over, dat hij zoveel moeite doet en er zelfs af gaat. Zeg dan niets.
Als die jongen wanhopig lijkt, is de kans kleiner dat je hem nog leuk vind. Snap je dat? Als hij dat bij elke meid probeert en zelfs zoveel moeite doet om het te laten slagen om zichzelf beter te voelen.
Dat een man veel moeite doet is niet meteen een teken van wanhoop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar gaat heel de discussie over, dat hij zoveel moeite doet en er zelfs af gaat. Zeg dan niets.
Als die jongen wanhopig lijkt, is de kans kleiner dat je hem nog leuk vind. Snap je dat? Als hij dat bij elke meid probeert en zelfs zoveel moeite doet om het te laten slagen om zichzelf beter te voelen.
Daar gaat het dus niet over, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij deze een serieus aanbod om mee op stap te gaan, en iedereen mag mee die mee wiltquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met op het podium dansen tot ook_gek me overhaalt.
challenge accepted, al werk ik meestal wel 7 dagen per weekquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij deze een serieus aanbod om mee op stap te gaan, en iedereen mag mee die mee wilt
Zullen we niet gewoon een meet er van maken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij deze een serieus aanbod om mee op stap te gaan, en iedereen mag mee die mee wilt
Kijk MLiG, een IOI.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Even tussendoor, wat betreft versieren enzo, Crutch, jij hebt toch een vriendin?
Je hebt MDMA waar je ontzettend liefhebbend en sociaal van word zag ik ooit bij S&S.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
is ikstiesie niet zon drugje waar je heel blij en knuffelachtig van wordt? iedereen zou er een moeten droppen tijdens dat avondje dan en kijken waar we eindigen
ik weet niet wat jij onder XTC verstaat alleen voor mij is het nog steeds een party drug waar je nogal energie van krijgt... ik kan het natuurlijk ergens fout hebben...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
is ikstiesie niet zon drugje waar je heel blij en knuffelachtig van wordt? iedereen zou er een moeten droppen tijdens dat avondje dan en kijken waar we eindigen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijkt me vet om weer eens met mensen van hier op stap te gaan; helaas dit weekend iedere avond werken. Komt die meet er trouwens nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom zeg ik meet stappen met ook gekquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me vet om weer eens met mensen van hier op stap te gaan; helaas dit weekend iedere avond werken. Komt die meet er trouwens nog?
Klopt, maar met zo'n tip zie ik al allemaal mensen op het podium gaan en dingen proberen en de verkeerde route nemen om te leren hoe je moet "versieren". Dit zijn de truukjes waar ik bij het begin voor beschuldigt werd ze uit te voeren. Omdat het een snelle fix is wordt dit hier algemeen geaccepteerd. Net als dat feromonen verhaal. Allemaal kleine truukjes die in de praktijk nauwelijks tot niets iets uitmaken en zelfs de route naar succes kan verpesten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Je moet niet alleen doen wat je kunt, maar ook datgene wat je wilt.
Als hij daar plezier in heeft moet hij dat toch zelf weten?
Als jij het dan zo beter weet en beter kan doe jij het toch op jou manier?
Je wordt er overdreven liefhebbend van, kan super irritant zijn als jij (niet onder invloed) zo iemand tegen komt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder XTC verstaat alleen voor mij is het nog steeds een party drug waar je nogal energie van krijgt... ik kan het natuurlijk ergens fout hebben...
Het meet topic oogt een beetje dood, ik heb ook geen idee hoe het daarmee staat verder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me vet om weer eens met mensen van hier op stap te gaan; helaas dit weekend iedere avond werken. Komt die meet er trouwens nog?
ok, ja ik heb nog nooit zo'n unit meegemaakt dus misschien kom ik dom over nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Je wordt er overdreven liefhebbend van, kan super irritant zijn als jij (niet onder invloed) zo iemand tegen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |