SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 27-07-2011 23:59:18 ]Ja doei.
Dat doe ik normaal nooit hoor. Ik heb geen zin om verder te zoeken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wikipedia als betrouwbare bron zien!
Ik wil die tafel ook winnen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
Wanneer is de uitslag van die teufel prijsvraag nou bekend
Je bent zelf een tafelquote:
? Er staan gewoon bronnen onderaan de specifieke Wikipedia-paginaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wikipedia als betrouwbare bron zien!
Maar ik doe wel in beide topics meequote:
Het condoom dat je pa gebruikte niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
? Er staan gewoon bronnen onderaan de specifieke Wikipedia-pagina, is wel degelijk betrouwbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar ik doe wel in beide topics mee
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het condoom dat je pa gebruikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLOLOll!!!!111einz!!!111111!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het condoom dat je pa gebruikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskorting
Onder de gordel, niet relaxt mang. Kom Gouda ik klap jou met al mijn nefe mijn pa mijn ooms mijn broers dit dat KOM DAN KOM DANquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskorting
Onzin verspreidenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo praat hij hele tijd tegen mijDag en nacht.
whahahahahha jaah jong iis goet kom met al je friende kom iic oowk alleen ;')quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onder de gordel, niet relaxt mang. Kom Gouda ik klap jou met al mijn nefe mijn pa mijn ooms mijn broers dit dat KOM DAN KOM DAN
Je weet dat ik de gesprekken op whatsapp naar mezelf kan mailen en zo makkelijk in SC kan plaatsen he?quote:
Verdomme zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo praat hij hele tijd tegen mijDag en nacht.
Ik, Shaniqua, vind jou een sletje.quote:
Zo praat ie ook tegen mij en Sander.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat ik de gesprekken op whatsapp naar mezelf kan mailen en zo makkelijk in SC kan plaatsen he?
Is goed over 3 uur bij de hek stationsplein ik maak je kapotquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahahha jaah jong iis goet kom met al je friende kom iic oowk alleen ;')
Onwaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo praat ie ook tegen mij en Sander.
Als dit serieus is...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo praat ie ook tegen mij en Sander.
whahahhaah jy ben so dick je hep tomtom nodiig om je reet te findequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is goed over 3 uur bij de hek stationsplein ik maak je kapot
Sabotage.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan de msnlogs laten zien. :")
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahhaah jy ben so dick je hep tomtom nodiig om je reet te finde
Beter dan dat ick geen tomtom kan betale enso (:quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahhaah jy ben so dick je hep tomtom nodiig om je reet te finde
Eindelijk waarheid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Joosterd het volgende:
Jordy praat op msn wel altijd op een hoog niveau tegen mij.
whahahahah grapjas jy ben so dicc als jy voor tv langsloop heb ik een uur gemisquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Beter dan dat ick geen tomtom kan betale enso (:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahah grapjas jy ben so dicc als jy voor tv langsloop heb ik een uur gemis
dat moet bes vaak gebeure dan, zo voor de etalagequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahah grapjas jy ben so dicc als jy voor tv langsloop heb ik een uur gemis
whahahah jy ben hier de swerferquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
dat moet bes vaak gebeure dan, zo voor de etalage
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahah jy ben hier de swerferjy ben so fies als je in bat wil gaan springt water eruit
Beter dan dat het bad wegrent als jy in de badkamer komt (;quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahah jy ben hier de swerferjy ben so fies als je in bat wil gaan springt water eruit
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Zullen we foto's van Kaasrol en Jordyqwerty in dit topic (Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #35) posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ja. Zorg jij voor foto van Rogier? Dan zorg ik die van Jordy.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Zullen we foto's van Kaasrol en Jordyqwerty in dit topic (Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #35) posten?
Dat topic is briljant, even lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
whahahahaaaaa nogmaals JY ben de swerferquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan dat het bad wegrent als jy in de badkamer komt (;
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahaaaaa nogmaals JY ben de swerferteves ben je so dick se hebbe je reet moete ferdele in teidzones
Schending van privacy. Kan ik je voor aanklagenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zorg jij voor foto van Rogier? Dan zorg ik die van Jordy.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is goed. Ik reis morgen even naar Kaasrol's vakantiehuisje. Hopelijk kan ik vanuit een paar bosjes wat mooie foto's maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zorg jij voor foto van Rogier? Dan zorg ik die van Jordy.![]()
Je doet je best maar jochie, alleen je hebt geen poot om op te staan aangezien minderjarig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schending van privacy. Kan ik je voor aanklagen
Ouders bosmongoolquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet je best maar jochie, alleen je hebt geen poot om op te staan aangezien minderjarig.
Misschien wel als ze jou en Jordy 's nachts in een huis vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof zij mij willen aanklagen__!!!!!!!!
Wie zou jou niet willen aanklagen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof zij mij willen aanklagen__!!!!!!!!
Deur op slot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien wel als ze jou en Jordy 's nachts in een huis vinden.
Ik hou het niet meer vol, jij wint.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahaaaaa nogmaals JY ben de swerferteves ben je so dick se hebbe je reet moete ferdele in teidzones
Etsu de serieverkrachterquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien wel als ze jou en Jordy 's nachts in een huis vinden.
Gelukkig weet hij mij niet te vindenquote:
Je hebt zo'n zelf ontspanner functie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik moest Jordy ook onderlikken 's nachts hè. Hoe kan ik dat doen en tegelijk een foto maken?
Ah gelukkig, je bent veilig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig weet hij mij niet te vinden
Een timer instellen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik moest Jordy ook onderlikken 's nachts hè. Hoe kan ik dat doen en tegelijk een foto maken?
Oja. Even kijken hoe dat in elkaar werkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt zo'n zelf ontspanner functie.
Gewoon weer oplikken en overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
Maar zolang blijft m'n kwijl niet opzitten hoorHet druipt er weer vanaf hoor.
Goeie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon weer oplikken en overnieuw beginnen.
Ben ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie.
Ik blijf toch 3 nachten daar, dus lukt vast wel
Nu heb je wel verwachtingen gesteld hèquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie.
Ik blijf toch 3 nachten daar, dus lukt vast wel
Ik ga hem 's nachts mijn croissantjes voerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu heb je wel verwachtingen gesteld hè
Boeiend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapenVan 4u elke nacht slapen word ik 12/1u in de middag wakker.
Dan kan hij je aanklagen voor vergiftiging, beter nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga hem 's nachts mijn croissantjes voeren
Mijn croissants gif noemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan kan hij je aanklagen voor vergiftiging, beter niet
Is het ook.quote:
Ik moest slechts kotsen, en zat de rest van de dag te rillen en te ijlen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]Blijkbaar niet, anders zou je nu dood zijn geweest.
Geen filmpjes van gemaakt toevallig?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moest slechts kotsen, en zat de rest van de dag te rillen en te ijlen.
Nee natuurlijk niet, als ik mijn fototoestel had gepakt had ik hem fijngeknepen door de spasmen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als ik mijn fototoestel had gepakt had ik hem fijngeknepen door de spasmen.
Geen flauw idee.quote:
Die heb ik net gehouden, JULLIE HADDEN NIKS DOOR HE NEEEEHEEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Hoe wist ik dat toch?Bij mij zie je dat dan weer niet, je zou maar thuis zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Ik zag alleen maar zaligheid langslopen.quote:
Ook in het huisje waar je nu zit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij zie je dat dan weer niet, je zou maar thuis zijn
quote:
Dat heb ik hier nu niet.quote:
Is goed. Ik zal je ook bespieden als je slaapt. Dan kan ik lachen als je je hoofd weer stoot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu niet.
Maar zeker goeden tip, let op of je me nog even ziet lopen als ik mijn flesje bijvul dan
Mijn hoofd had vandaag echt een pechdag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal je ook bespieden als je slaapt. Dan kan ik lachen als je je hoofd weer stoot.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal je ook bespieden als je slaapt. Dan kan ik lachen als je je hoofd weer stoot.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn hoofd had vandaag echt een pechdag.
Niet alleen tegen mijn bed vanochtend, ook nog tegen het wasrek, en tegen een balk. Bulten, bulten overal
Toen ik mijn hoofd tegen mijn bed stootte 's ochtends dacht ik even dat ik een gat in mijn hoofd had, ik voelde niksquote:
Schoorl, heul dicht bij Ezellquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
En ik dacht dat ik lomp was
Waar ben je eigenlijk?
Sterkte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen ik mijn hoofd tegen mijn bed stootte 's ochtends dacht ik even dat ik een gat in mijn hoofd had, ik voelde niks
Gaat nog moeilijk worden
Hij zit niet zo ver van mij af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
En ik dacht dat ik lomp was
Waar ben je eigenlijk?
Ik kon zelfs met de fiets naar jou toe komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was een tijdje geleden ook dicht bij Ezell hoor
Ja, bijna net zo sterk als de jouwequote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kon zelf met de fiets naar jou toe komen.![]()
maar je deed het nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kon zelf met de fiets naar jou toe komen.![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
hee hallo ik ben er ook gewoon![]()
Haarlem
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Haarlem
Ik snap 'm nietquote:
Het is wel een heel eind fietsen hoor, maar een vriendin van mij gaat wel eens fietsend daarheen (school).quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, bijna net zo sterk als de jouwe
[..]waar zat ie dan?
Ik weet niet hoe ik daar met de fiets kan komen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Haarlem
Amsterdam?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:05 schreef Ezell het volgende:
Morgen ga ik waarschijnlijk naar een stad in de buurt van Kaasrol.
Alkmaar/Bergen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:05 schreef Ezell het volgende:
Morgen ga ik waarschijnlijk naar een stad in de buurt van Kaasrol.
Nee, daar was ik maandag al. Dat is trouwens ook de verkeerde kant.quote:
Alkmaar. Ik weet het trouwens nog niet zeker hoor.quote:
Haha, ik zat nog te twijfelen om daar morgen heen te gaan voor het station, om mijn camera te halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, daar was ik maandag al. Dat is trouwens ook de verkeerde kant.
[..]
Alkmaar. Ik weet het trouwens nog niet zeker hoor.
Koop een wegwerpcamera.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, ik zat nog te twijfelen om daar morgen heen te gaan voor het station, om mijn camera te halen
Heb uiteindelijk toch besloten maar niet te gaan
Ik wil alles digitaal hebben en ik heb geen scannerquote:
Je krijgt de foto's vaak ook op CD als je ze laat ontwikkelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil alles digitaal hebben en ik heb geen scanner![]()
Ik had al bedacht gewoon die van mijn zusje te lenen, maar daar kan je weinig op instellen qua licht enzo
Niet op hoge resolutie lijkt me dan toch..? En dan moet ik wachten... Nah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt de foto's vaak ook op CD als je ze laat ontwikkelen.
In Hull wel jaquote:
quote:
Ik probeer mijn best vandaag te doen om het topic zo nu en dan nieuw leven in te blazen.quote:
Ja goed hoor. Verveeeling vandaag. En met jouw? Ik hoorde dat je het een beetje warm hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lief hoor joost
hoe gaat het met je?
Als je terugkomt neem je dan wat warmte mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beetje warm maarvreselijk gewoon ik kan er nietmeer tegenn
bleghhhh
WTF ik zou het nog geen halve middag uit houden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg de temperaturen lopen alleen maar op komende dagen
morgen48
overmorgen 50
zaterdag 51
zondag 50
wtf man wat
/zeurzeurzeur
Ik ben al blij met de helft van die temperaturen.quote:
Ga je ons weer verlaten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar goed, genoeg geklaagd. toedelsss
Irak, familie, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Waar is klinker op vakantie en met wie?
Midden-oosten ofzo?
Wat gaan jullie precies doen?quote:
bah oscarquote:
quote:
Waarmee?quote:
Balen.. hoeveel fouten had je?quote:
Dat ene foutje te veelquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
15 op gevarenherkenning! Ik drukte ook een paar keer te laat
en 6 op die andere 40.
Yup 12/25, maar daar moet ik nog wat aan kunnen verbeteren. Die andere 40 zijn goed te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat ene foutje te veel
Hoeveel moet je btw bij gevaarherkenning scoren? 12/25
Wel theorie goed geleerd dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Yup 12/25, maar daar moet ik nog wat aan kunnen verbeteren. Die andere 40 zijn goed te doen.
Ja, alleen gevarenherkenning staat niet in het boek he. Maar wel 15 examens geoefend online en voor bijna allemaal geslaagd.quote:
Ik had wel zo'n boekje waar gevaarherkenning in stond ik had VERJOO ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, alleen gevarenherkenning staat niet in het boek he. Maar wel 15 examens geoefend online en voor bijna allemaal geslaagd.
Ja ik ook maar staat maar 1 blz. over in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n boekje waar gevaarherkenning in stond ik had VERJOO ofzo.
Oh wacht waar van ik het boekje had geleend had zo speciaal oefenexamen boekje erbij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja ik ook maar staat maar 1 blz. over in.
Stom dat je nergens kunt zien wat je fout doet op zo'n examen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oh wacht waar van ik het boekje had geleend had zo speciaal oefenexamen boekje erbij.
Niet leuk meer.quote:
Als school weer begint weer tijd genoeg om te SOG'en.quote:
Joh!quote:
Vandaag nog gegetenquote:
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vandaag nog gegeten
Ik heb die koptelefoon niet gewonnen
Door jou heb ik nog steeds zin in een kwarktaart.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu heb ik er ook zin in.
Jij___!!!!
Door mij? Het was Etsuquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.Wel balen van de koptelefoon.
[..]
Door jou heb ik nog steeds zin in een kwarktaart.
Jij bent medeplichtig of zo dan.quote:
Jammie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Die had ik zondag nog op, voor het eerst in jaaaaren![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent medeplichtig of zo dan.
[..]
Jammie.
Tsja, nu kan ik natuurlijk weer kiezenquote:
Ik heb dezequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, nu kan ik natuurlijk weer kiezen
Correctie: ik kan juist niet kiezen
Ik ook, dankzij jouquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin in een kaassoufflé.
Zij durft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die moeder van Mark had het gemaakt.
Oh, da's maar goed dan. Ik schaam me dood nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jezus wat een typo!
Even verbeterd hoor.
Weer droog brood?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga straks wel weer een boterham maken.![]()
Boh, belegen en jongquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.Met een paar plakkies kaas voor de lekker.
Ik eet ook jonge kaas. Graskaas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Allemaal rare kazen eten__!!!
Gewoon jonge kaas.![]()
quote:
Ik heb net één witte chocolade paasei gegeten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, Sennheiser Orpheusquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.sennheiser.com(...)le-headphones_504631
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
Dat wordt weer reisje naar jouw woonplaats, Ezelltje.
Nee joh echt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat nou Tienertoer, kan ook gewoon met de NS hoor
Dit is goedkoper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat nou Tienertoer, kan ook gewoon met de NS hoor
Wat zeiden ze toen je er wat van zei?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
Mijn oudersZe hebben een lelijke kast gekocht voor in de huiskamer. En daar moet ik tegenaan gaan kijken
'Het is ons huis'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je er wat van zei?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Het is ons huis'.
En
'Over een jaar ben je hier toch weg.'
Wij zijn toch wel uitgenodigd voor je housewarmingparty?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Bohh, ik kan niet wachten op m'n eigen huisje/appartementje in Leiden
Wie is 'wij'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij zijn toch wel uitgenodigd voor je housewarmingparty?
Jordy, Suus en jij zijn VIP.quote:
PS3quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Oscie, dan neem ik de PS3 mee gaan we lego HP spelen.![]()
Tering ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy, Suus en jij worden VIP.De rest mag komen tot het helemaal vol zit.
[..]
PS3
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef Flitskikker het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/79723/sennheiser-hd-202-ii-(zwart).html#tab:info
Geen slecht ding
O, dan zorg ik wel voor de kwarktaart.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy, Suus en jij zijn VIP.De rest mag komen tot het helemaal vol zit.
[..]
PS3
quote:
Ik ben eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
Mensen die zoiets grappig vinden___!
Jordy
Die grap niet eens snappen
Dan zorg ik voor bestek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan zorg ik wel voor de kwarktaart.
Ik snap hem ook niet hoor.quote:
Nee, hol geluid, weinig detail...quote:
Kan iemand hem even uitleggen dan? Ik zal het wel ergens gemist hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet hoor.Jordy en Suus hebben 100x uitgelegd en ik snap hem nog steeds niet.
![]()
Ik moest meer aan een rolstoel denken.quote:
Als je met gezellig dood bedoelt, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |