Tsja dat krijg je met steeds hetzelfde gezever.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar falend dat delen uit zijn manifest pure copy paste zijn van Unabomber.
Wie is Unabomber?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar falend dat delen uit zijn manifest pure copy paste zijn van Unabomber.
Dna is het toch nog stom.. dan doe je dat toch om half 3?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef maartena het volgende:
[..]
De bom ging af om 15:22 - wellicht iets verkeerd getimed..... of hij wachtte express tot er meer mensen op straat waren. Althans, ik neem even aan dat zelfs Noorse Ambtenaren niet om 14:59 massaal naar buiten stormen, maar dat dat zo tussen de 15:00 en 15:30 is.
Net alsof Anders niet wist dat in de vacantietijd de meeste ambtenaren niet op kantoor waren..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef maartena het volgende:
[..]
De bom ging af om 15:22 - wellicht iets verkeerd getimed..... of hij wachtte express tot er meer mensen op straat waren. Althans, ik neem even aan dat zelfs Noorse Ambtenaren niet om 14:59 massaal naar buiten stormen, maar dat dat zo tussen de 15:00 en 15:30 is.
Hij wilde juist de premier raken, maar die werkte thuis en die was pas een dag later op dat eiland.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Maron het volgende:
[..]
Net alsof Anders niet wist dat in de vacantietijd de meeste ambtenaren niet op kantoor waren..
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
(slechte planning, ok, maar ja wat verwacht je van een gek)
Wat is dat voor een dom plaatje zeg?quote:
Oh, je wou liever een slim plaatje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is dat voor een dom plaatje zeg?
Welk filmpje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit nu even dat filmpje te bekijken dat op de website te zien is van een Noors dagblad. Behoorlijk indrukwekkend.
Ach, het is weer zo'n plaatje dat het volk tevreden houdt hè.... De maker snapt waarschijnlijk niet al te veel van terrorisme.quote:
De maker snapt het uitstekendquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, het is weer zo'n plaatje dat het volk tevreden houdt hè.... De maker snapt waarschijnlijk niet al te veel van terrorisme.
Is het niet juist sarcastisch bedoeld dat plaatje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is dat voor een dom plaatje zeg?
Ah, kijk. Ik wilde net zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De maker snapt het uitstekend
Voor de mensen die het niet snappen: het plaatje illustreert op sarcastische wijze de hypocriete houding van sommige mensen en partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |