Wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Kuus is het niet..maar je kunt er dus vanaf komen....believe me.
spoilerquote:
Ja, maar sommigen in dit topic wilden mij niet geloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Haha. Welkom bij Het Nieuwe Werken.
in de ex-DDR koop je een leuke woning met zeer veel grond voor 100.000 euro, hypotheekrente i.g.v. toepassing, fiscaal aftrekbaar in Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Ja, dan is een woning in Oost-Duitsland, of elders ver weg, de mooite waard :-)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik heb o.a. een gastric bypass gehad, ingrijpende maagverkleining dus...70 kilo afgevallen.
Diabetes weg, cholestorol-probleem weg, overgewicht weg....
Mn operatiedag (2009) was de laatste dag dat ik insuline heb gespoten (en dat deed ik 4 keer per dag)
Dat ik van de diabetes af ben, was voor iedereen verrassing hoor...ook voor de chirurgen en de internisten.
Klopt, maar dat was bij mij niet de oorzaak...was het maar zo. Maar goed...da's een ander verhaal, heeft niks met huizenmarkt te makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:33 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
it makes sense: Overgewicht veroorzaakt vaak diabetes.
Ik heb een collega die bijna zo leeft. Maar je moet er wel zin in hebben...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen in dit topic wilden mij niet geloven.
Dan toch mooi dat je ervan af bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was bij mij niet de oorzaak...was het maar zo.
Absoluut. Sport 4 keer per week, iets wat eerst ondenkbaar was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dan toch mooi dat je ervan af bent.
Heb je goed gedaan. Kennis van me heeft zn hut vorige week voor 12% onder de vraagprijs verkocht. Dan heb jij het nog iets beter gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Absoluut. Vraagprijs was 235k en heb gekocht voor 205k
Het is zeker dat huis geworden waarvan je hier destijds een link postte ............quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
Absoluut. Sport 4 keer per week, iets wat eerst ondenkbaar was.
Maar goed....de huizenmarkt.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:
Ah, toch onzeker over je eerdere stelling...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het is zeker dat huis geworden waarvan je hier destijds een link postte ............
Mag ik em nog 1 keer zien
Niet echt, ik kan me herinneren dat het best een leuk huis is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:14 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ah, toch onzeker over je eerdere stelling...![]()
Dan kan niemand beoordelen of het een een goede deal is, behalve jij zelfquote:
wel voor minder ook hoor, nieuw gebouwdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
in de ex-DDR koop je een leuke woning met zeer veel grond voor 100.000 euro, hypotheekrente i.g.v. toepassing, fiscaal aftrekbaar in Nederland.
Dat doe ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:27 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dan kan niemand beoordelen of het een een goede deal is, behalve jij zelf![]()
(Maar, eh, omwille van je privacy zou ik zeker geen link plaatsen... Zeker niet nu een stukje medische geschiedenis hierboven staat. )
Op hoeveel had de taxateur het huis gewaardeerd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef joers1 het volgende:
Dat doe ik ook niet
En de deal is goed...dat heb i kionmiddels al van 4 kenners gehoord (3 makelaars en een taxateur)
Een WOZ van 300.000 Euro betekent jaarlijks 1650 euro extra belastbaar inkomen, belast tegen het tarief inkomstenbelasting in box 1 mits je een hypotheeklast hebt dat groter is dan 1650 Euro per jaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Scorpie het volgende:
Woz zegt weinig sinds gemeenten die gebruiken om lekker geld te incasseren.
Feitelijk 1650 euro minder aftrek. Who cares?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef Bankfurt het volgende:
Een WOZ van 300.000 Euro betekent jaarlijks 1650 euro extra belastbaar inkomen, belast tegen het tarief inkomstenbelasting in box 1 mits je een hypotheeklast hebt dat groter is dan 1650 Euro per jaar..
Onderbouw die eens, en dan graag iets degelijker dan die andere fiscale voordelen die je hier opsomde: Huizenmarkttopic #156: Waar de fundateller met vakantie gaat.quote:Daarnaast kan de eigenaar ook nog eens een jaarlijkse aanslag van zo'n 2000 Euro netto aan locale heffingen tegemoet zien.
Eigenaars- en gebruikers/verontreinigingslasten gemeente 1000 Euroquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Feitelijk 1650 euro minder aftrek. Who cares?
[..]
Onderbouw die eens, en dan graag iets degelijker dan die andere fiscale voordelen die je hier opsomde: Huizenmarkttopic #156: Waar de fundateller met vakantie gaat.
Nu nog een keer, en dan serieus graag. (Dit lijkt werkelijk nergens opquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
Eigenaars- en gebruikers/verontreinigingslasten gemeente 1000 Euro
Afvalstoffen- en ingezetenenomslagen/heffing 600 euro
Waterschap 200 euro
Waterleiding 100 euro
Nutsbedrijven overig 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |