je bent iets te laat...of durfde je niet eerder?quote:
zeker wel, maar ben afgeleidquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je bent iets te laat...of durfde je niet eerder?
Lieke ergensquote:
wil niet weten waardoorquote:
toch niet die Lieke??quote:
quote:
Oh je kent hem niet uit je hoofd, sund!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan de posten zo snel niet meer vinden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh je kent hem niet uit je hoofd, sund!
Hehe, gelukkig dacht ik dat alquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gevonden [COS #1367] Battle van de stickers.
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouwquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens niet slecht dat twitter, zat slechts 7 minuten tussen mijn tweetje en kokkie zich hier melden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouw
Dat laat ik ze graag denkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouw
quote:
tja, mannenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zolang ik hem maar gelijk geef wel ja
ik heb je gelezen daar, ook diequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had ik gezegd De atmosfeer staat op ontploffen #434 - koudste 24 juli ooit!
is er wat Drassssquote:
master chef usa final you tubequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan wil niet aannemen dat je naar je echte leeftijd kijkt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je gelezen daar, ook diegezien
![]()
thanksquote:
is wel een mooie film.quote:
Niet zeggen wie gaat winnen hoorquote:
volgens mij moet ik woensdag werken al weet ik dat niet zeker; maar dan heb ik het in ieder geval niet gemistquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zeggen wie gaat winnen hoor![]()
dus jij bent een stiekeme kokkies kijken
Je mag mijn dvd-tje wel lenen hoorquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij moet ik woensdag werken al weet ik dat niet zeker; maar dan heb ik het in ieder geval niet gemist
ik kijk ook maar heel weinig films. alleen de woensdagavondfilms. En daar hoort deze keer de Titanic ook bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig haat ik films kijken anders was ik zoveel uren weer kwijt
Muziek is vooral mooi, verhaallijn vind ik maar matigquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is wel een mooie film.
Ik heb Titanic aanstaan nu, maar kijk maar half. al zo vaak gezien
Hij is op tv?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kijk ook maar heel weinig films. alleen de woensdagavondfilms. En daar hoort deze keer de Titanic ook bij
sssttttt, dat was hij even vergetenquote:
Ik hoop dat hij wel goed heeft gecodeerd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sssttttt, dat was hij even vergeten
quote:
staat hier ook in de kastquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag mijn dvd-tje wel lenen hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel goed heeft gecodeerd!
je wil toch niet zeggen dat celine dion een goede zangeres isquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muziek is vooral mooi, verhaallijn vind ik maar matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |