je bent iets te laat...of durfde je niet eerder?quote:
zeker wel, maar ben afgeleidquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je bent iets te laat...of durfde je niet eerder?
Lieke ergensquote:
wil niet weten waardoorquote:
toch niet die Lieke??quote:
quote:
Oh je kent hem niet uit je hoofd, sund!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan de posten zo snel niet meer vinden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh je kent hem niet uit je hoofd, sund!
Hehe, gelukkig dacht ik dat alquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gevonden [COS #1367] Battle van de stickers.
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouwquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens niet slecht dat twitter, zat slechts 7 minuten tussen mijn tweetje en kokkie zich hier melden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouw
Dat laat ik ze graag denkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kokje is een goede man, hij luistert naar een vrouw
quote:
tja, mannenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zolang ik hem maar gelijk geef wel ja
ik heb je gelezen daar, ook diequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had ik gezegd De atmosfeer staat op ontploffen #434 - koudste 24 juli ooit!
is er wat Drassssquote:
master chef usa final you tubequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan wil niet aannemen dat je naar je echte leeftijd kijkt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je gelezen daar, ook diegezien
![]()
thanksquote:
is wel een mooie film.quote:
Niet zeggen wie gaat winnen hoorquote:
volgens mij moet ik woensdag werken al weet ik dat niet zeker; maar dan heb ik het in ieder geval niet gemistquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zeggen wie gaat winnen hoor![]()
dus jij bent een stiekeme kokkies kijken
Je mag mijn dvd-tje wel lenen hoorquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij moet ik woensdag werken al weet ik dat niet zeker; maar dan heb ik het in ieder geval niet gemist
ik kijk ook maar heel weinig films. alleen de woensdagavondfilms. En daar hoort deze keer de Titanic ook bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig haat ik films kijken anders was ik zoveel uren weer kwijt
Muziek is vooral mooi, verhaallijn vind ik maar matigquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is wel een mooie film.
Ik heb Titanic aanstaan nu, maar kijk maar half. al zo vaak gezien
Hij is op tv?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kijk ook maar heel weinig films. alleen de woensdagavondfilms. En daar hoort deze keer de Titanic ook bij
sssttttt, dat was hij even vergetenquote:
Ik hoop dat hij wel goed heeft gecodeerd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sssttttt, dat was hij even vergeten
quote:
staat hier ook in de kastquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag mijn dvd-tje wel lenen hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel goed heeft gecodeerd!
je wil toch niet zeggen dat celine dion een goede zangeres isquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muziek is vooral mooi, verhaallijn vind ik maar matig
och, een beetje romantiekquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muziek is vooral mooi, verhaallijn vind ik maar matig
no. 85quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goedzo, jij kent je klassiekersquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
anders krijgt hij geen sticker van de Smaakpolitie
![]()
Ik heb 't over de muziek, en ja celine dion kan beter zingen dan Madonna of Tina Turner, die kunnen allebei live geen noot zuiver zingenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat celine dion een goede zangeres is
echt welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat celine dion een goede zangeres is
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben je jarig vandaag?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
, ze gaan al bijna zinken, op mijn verjaardag
Geen van drieen live gehoord, maar dan toch maar Tina. Madonna mogen ze van mij met het badwater wegspoelen en dion door de wcquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb 't over de muziek, en ja celine dion kan beter zingen dan Madonna of Tina Turner, die kunnen allebei live geen noot zuiver zingen
FELI!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
, ze gaan al bijna zinken, op mijn verjaardag
Eerst je handjes wassen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als ik vraag naar zijn rubbertjes krijg ik een
verbod
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Geen van drieen live gehoord, maar dan toch maar Tina. Madonna mogen ze van mij met het badwater wegspoelen en dion door de wc
Dom hoor, met zoveel heruitzendingen zou je toch verwachten dat ze nu wel weten hoe ze de ijsberg moeten vermijdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoopte dat ze deze keer de ijsberg niet zouden raken, maar helaas, toch wel
Ja, kost knaken met geld dit grapje. Gaat ook je goodwill.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dom hoor, met zoveel heruitzendingen zou je toch verwachten dat ze nu wel weten hoe ze de ijsberg moeten vermijden
Zijn er zeker ook nog steeds niet genoeg reddingsbotenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dom hoor, met zoveel heruitzendingen zou je toch verwachten dat ze nu wel weten hoe ze de ijsberg moeten vermijden
Weet ik nog niet, zover is de film nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn er zeker ook nog steeds niet genoeg reddingsboten
ook die hebben ze nog niet aangevuld...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn er zeker ook nog steeds niet genoeg reddingsboten
Kredietcrisis, treft elke sector.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook die hebben ze nog niet aangevuld...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
Ik weet dat het gek klinkt, maar ik ga mijn nest in. Lange dag morgen![]()
![]()
Houdoe he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
verstandig mens, rust nemen, slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
Collega's vertelden mij dat op de 14e juli ze gezien hebben hoe hier in Adam de putdeksels van het riool omhoog kwamen omdat 't niet snel genoeg afgevoerd kon worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie op 112 allemaal meldingen van wateroverlast, in dorpen hier in de buurt. Ben nog niet van de bank geweest, maar voor hetzelfde geld staat de boel hier in de straat ook blank
zoiets heb ik ook wel eens gezien. Het water spuit er dan gewoon uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Collega's vertelden mij dat op de 14e juli ze gezien hebben hoe hier in Adam de putdeksels van het riool omhoog kwamen omdat 't niet snel genoeg afgevoerd kon worden.
Skijndelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie op 112 allemaal meldingen van wateroverlast, in dorpen hier in de buurt. Ben nog niet van de bank geweest, maar voor hetzelfde geld staat de boel hier in de straat ook blank
Ik dus niet, maar wel begrijpelijk, vroeger kwamen alle riolen van A'dam op de grachten uit en werd het water afgevoerd naar 't IJ waar dan het waterpeil steeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook wel eens gezien. Het water spuit er dan gewoon uit
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Skijndelen Sint Mich.. ja. Die regio heeft toch een behoorlijke hoeveelheid water gekregen. Moet je nagaan waar ik nu woon amper iets is gevallen.
Boekelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Boxtel ook, geloof ik.
Waar woon jij dan?
nee, jij zei in de buurt van Oisterwijk??quote:
Nope?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, jij zei in de buurt van Oisterwijk??
In de OP van DE staat een userkaart, kan je zien waar de fanatieke weerlingen zich bevindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, jij zei in de buurt van Oisterwijk??
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de OP van DE SC staat een userkaart, kan je zien waar de fanatieke weerlingen zich bevinden
nou ga ik kijken ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja echt serieusZie ook wat Muis tikt.
Postte ook niet voor niets deze pic he![]()
[ afbeelding ]
De achterdeur is al op slot.... lastig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou ga ik kijken ookspeurneus Kaatje
ik geloof jequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja echt serieusZie ook wat Muis tikt.
Postte ook niet voor niets deze pic he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
het is de hoogste tijd, zie nu pas hoe laat het al is, dus mensen ik ga![]()
Houdoe!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
het is de hoogste tijd, zie nu pas hoe laat het al is, dus mensen ik ga![]()
Ik zit nog ergens anders te SC-enquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Houdoe!
Ik ben nog even Geer en Goor aan het downloaden. Kan ik nog eventje 1 aflevering vanuit me nest bekijken
Niet zo'n groot fan vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog ergens anders te SC-en![]()
Dit is een mooi nummertje![]()
quote:
Nieuws? Doet mij denken aan de elektro muziek uit de jaren xx... Beetje kraftwerk achtig, of Walter/Wendy Carlos of zelfs een beetje Philip Glassquote:Ik luister toevallig net iets nieuws:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |