quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ben je nog maagd?"
"Ja."
"Oh das lekker."
Hahahaha iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ben je nog maagd?"
"Ja."
"Oh das lekker."
Weet je ook meteen in watvoor familie je terechtkomtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ben je nog maagd?"
"Ja."
"Oh das lekker."
Sowieso is dit zo ongeveer het enige goede programma wat BNN nog maakt. Hoeveel bagger daar wel niet is uit komen rollen de laatste jaren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Dat dit programma maar 8 afleveringen per jaar heeft, terwijl er zoveel tiefus-programma's er 50 of meer krijgen
De slechtste chauffeur was ook wel erg leuk. En het feit dat ze tenminste nog eens goede festivals als Extrema en Mystery Land uitzenden. Als je het van de VPRO moet hebben, krijg je alleen de Zwarte Cross.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is dit zo ongeveer het enige goede programma wat BNN nog maakt. Hoeveel bagger daar wel niet is uit komen rollen de laatste jaren.
En het begon zo goed.
Moeders wilde ook nog even gauw iets vers scorenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ben je nog maagd?"
"Ja."
"Oh das lekker."
Die zoen in de saunaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat een bazenprogramma is dit toch.![]()
Wat een molenpaard ook die met dat Koninginnendag-verhaal.
Van God Los, bazenseriequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is dit zo ongeveer het enige goede programma wat BNN nog maakt. Hoeveel bagger daar wel niet is uit komen rollen de laatste jaren.
En het begon zo goed.
Nee volgens mij was dat de VPRO hoor. Of misschien omstebeurt een dag ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Oja, slechtste chauffeur was ook wel lachen.
BNN heeft trouwens ook Zwarte Cross uitgezonden.
Die jongen weet niet wat ie gaat belevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ben je nog maagd?"
"Ja."
"Oh das lekker."
Erg knap meisje iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:31 schreef W00fer het volgende:
Wie is dat meisje die steeds helpt bij Steven Pont en nu ook bij de Zeno Zeyes show
Haha ja klopt, maar ze ziet er misschien nog wel wat jonger uit dan ze is gok ik zo.quote:
Nou,dat wijf vond ik anders ook niet geweldig. En misschien wil die jongen geen relatie,maar alleen maar one night stands.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef 1299 het volgende:
Volgens mij is die sportschool dude een beetje gay
Des te beter. Marlou heet ze. Nu nog een achternaam en we kunnen los.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar ze ziet er misschien nog wel wat jonger uit dan ze is gok ik zo.
Viel wel mee toch? Ik begrijp z'n reactie opzich wel, zo live op tv ga je zo'n meisje niet afmaken. Maar hij had misschien eerder duidelijk moeten zijn richting haar. En zij had de hint dat hij nooit kon met afspreken op moeten pakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef 1299 het volgende:
Volgens mij is die sportschool dude een beetje gay
Precies. Hier mogen best wat meer afleveringen van komenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Dat dit programma maar 8 afleveringen per jaar heeft, terwijl er zoveel tiefus-programma's er 50 of meer krijgen
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben benieuwd naar die moeder. Wat een figuur
Moeilijk te zeggen...quote:
Echt he? Wat een muts.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een dom wijf.. wel lekker, maar echt OLIEDOM!
Die wil op een gegeven moment meedoen, heb ik het ideequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zal je schoonmoeder maar worden
Nja als zijj, zelfs na de 4e x, hem nog terugnam zegt dat ook wat over haar en haar vergevingsgezindheidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat die gast nog denkt dattie een kans maakt
Ik dacht dat het Hoofddorp was, ziet er net zo uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef Dekatria het volgende:
Dat was Winkelcentrum Zuidplein, dat is hier echt op loopafstand
Die gast z'n situatie riekt overigens naar een enkeltje friendzone
Ze stonden in Rotterdam bij dat interview, en Hellevoetsluis ligt hier ook niet zo gek ver vandaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Hoofddorp was, ziet er net zo uit.
Dit vraagt om een underkoffer actie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Hé da's de Xenos, dan kom ik ook weleens
Volgens mij een beugel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft hij nou zo'n ranzig gebit of lijkt dat maar zo?
quote:
Uit dat introverhaal was al duidelijk dat het een friendzone geval was...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Arme ziel, voor niets in dat pak gelopen.
Met z'n LAT-relatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Die jongen praat als een 30-plusser
Dat je uberhaupt met zo'n gast gaat, dan vraag je er omquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Meid is echt gek als ze zo'n gast terugneemt..
Gewoon omdat hij weet dat het kanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Het lef dat deze gozer heeft om het nog een keer te proberen
Inderdaadquote:
Hoe onzeker moet je zijn, jezusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Zo mooi he, hoe makkelijk sommige vrouwen zijn
Tsja, je krijgt wat je verdient.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef Fascination het volgende:
En dat soort gladde jongens blijft ermee wegkomen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef Fascination het volgende:
En dat soort gladde jongens blijft ermee wegkomen.
Ze had heel veel puisten op haar kin en bij haar mond, vandaar de shawl!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef Dekatria het volgende:
Valt haar hoofd eraf zonder sjaal ofzo?
Marlou (het hulpje van Steven Pont) is trouwens gevonden:twitter:vivasophie twitterde op maandag 06-06-2011 om 21:23:25Mn moeder wil verhuizen omdat er een Moskee bij ons in de BUURT komt. reageer retweet
Precies. Zin in! Serieus 1 van de meest hilarische programma'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
Grote kick, maar waarom een nieuwe openen? Het derde seizoen gaat vanavond beginnen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
Grote kick, maar waarom een nieuwe openen? Het derde seizoen gaat vanavond beginnen.
quote:
Ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Weer van die gasten die hun vriendin slaan?
Wat vinden jullie vrouwen nou leuk aan zo'n gozer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Weer van die gasten die hun vriendin slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |