Ik ben de hele bassisschool lang gepestquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap dat pesten niet zo
Kan er ook niet over uit en haat het ook gewoon
Ben overigens nog nooit gepest ofzo en ik deed er ook niet aan mee
Die ene cmquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
Niks mis met kleine mannen. Als ze maar wel langer zijn dan ik ben
. Maar dat is niet moeilijk.
Perfecte lengtequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel 1,64. Maar ik twijfel daar oprecht aan. Volgens mij ben ik kleiner.
Ik heb na het afvallen eindelijk een keer een leuke spijkerbroek gekochtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten welke broekmaat ik heb. Ik draag voornamelijk jurkjes en de broeken die ik nog heb zijn sowieso te groot
.
Datte..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar denken veel vrouwen anders over helaas. Hoe lang ben je?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hormonen gaan spelen met je.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet van plan, dus mijn heupen mogen wel minder breed.
Dat ben ik ook heeeeeel erg.quote:
Whehehehehe dat kan all1 als jij stiekem in mn bed kruipt als ik lig te maffen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij 9 maanden na marathon meet een kind baart gaat mijn mening over jou heel erg veranderen
ben jij kleiner dan ik? Ik kan me dat echt niet herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn klasgenootjes gingen lopen loeien als ik langsliep, mijn exstiefvader zei elke dag wel hoe lui dik zwijn ik was, mijn familie was me altijd aan het bespotten in vergelijking met mijn broer, die lang en mager is. Zelfs als ik niet at, zeiden mensen dat ik veel at. Ik was al 20 kilo afgevallen voordat iemand doorhad dat ik aan het afvallen was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus.
Ik meurde vooral enorm als kind door problemen met mijn darmen. Daar ben ik vooral mee gepest.
Over mijn gewicht is eigenlijk nooit iemand over begonnen. Of ja in positieve manier dat mensen me dan gingen helpen om gezonder te eten. Maar voor de rest is echt niemand er mee bezig geweest.
Spieren zijn zwaarder dan vetweefsel. Dus dat kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik merk wel dat ik wat slanker wordt qua aanzicht maar niet afval, komt denk ik doordat ik regelmatig fitness en mn spieren zwaarder worden.
I know, zoveel langer ben jij niet enzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja das kut. Ik bedoel het iig niet pesterig.
Volgens mij wel. Ik weet 't ook niet. Maar ik had dan ook wel killerheels aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben jij kleiner dan ik? Ik kan me dat echt niet herinneren
Volgens mij hoef jij dus echt niets af te vallen he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik merk wel dat ik wat slanker wordt qua aanzicht maar niet afval, komt denk ik doordat ik regelmatig fitness en mn spieren zwaarder worden.
Bah, vreselijk die mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn klasgenootjes gingen lopen loeien als ik langsliep, mijn exstiefvader zei elke dag wel hoe lui dik zwijn ik was, mijn familie was me altijd aan het bespotten in vergelijking met mijn broer, die lang en mager is. Zelfs als ik niet at, zeiden mensen dat ik veel at. Ik was al 20 kilo afgevallen voordat iemand doorhad dat ik aan het afvallen was.
Overigens heb ik er schijt aan leren hebben en op het HBO was het sowieso over, heb ik het contact met mijn familie verbroken en heeft mijn moeder een nieuwe vriend.
Die waren wel mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet 't ook niet. Maar ik had dan ook wel killerheels aan.
Ik ben 1,71 maar kan ook langer zijn, want ik ben groter dan morpheus (terwijl hij zegt dat hij groter is)quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet 't ook niet. Maar ik had dan ook wel killerheels aan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn maat aan de bovenkant fluctueert nogal. Mijn tieten zijn te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |